Jump to content
IGNORERAD

Tror att min kompis håller på att bli ordentligt mjölkad.


Rave on

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Karma is da shit! [emoji106]

Jo det verkar allt så, kanske du trots allt är en sån där karmajägare du brukar ondgöra dig över trots allt :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 361
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    23

  • Rave on

    20

  • hamnoi

    17

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om man lägger 350 kr i koppen till en okänd tiggare och skryter om det så ska man nog inte dumförklara andra när det gäller ekonomiska ting.

Vid ekonomiska råd så bör Herr Gnide'n tillfrågas om

hur man bäst sparar en krona eller två.

Har du hittat den billigaste byshopen än?

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vid ekonomiska råd så bör Herr Gnide'n tillfrågas om

hur man bäst sparar en krona eller två.

Har du hittat den billigaste byshopen än?

Vilken skräll att rödvins bolsjeviken vaknar till liv så fort han fått i sig en skvätt rödvin. Misstänker att det blir solidarisk oxfilé även denna helg ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken skräll att rödvins bolsjeviken vaknar till liv så fort han fått i sig en skvätt rödvin. Misstänker att det blir solidarisk oxfilé även denna helg ;)

Wtf, dricker ju tysk öl med dom lokala fyllona ,inte sunkhakets billigaste iofs..

Nää, i helgen blir det bara färsk laxfile o svamprisotto, billig skit.

Men det kan vara gott o äta som vanligt folk ibland hahaha.

Trevlig semester på dig gubben!

Ps .svider väl extra nu när kursen e kass ..ds

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det verkar allt så, kanske du trots allt är en sån där karmajägare du brukar ondgöra dig över trots allt :)

Ja, det måste jag absolut vara. Jag har ju verkligen producerat karmarika och inställsamma poster och inte trampat nån prinsessa på tårna medvetet! Nu är det ju bara ett fåtal som håller uppe tjafs-statistiken. Men det är ju klart ni som tillhör familjen-MPR håller ju varandra om ryggen så det blir svårt att stångas med så många! :)

 

Edit: Jag fick ju även igång dig på 350:- kr i koppen. Det trodde jag dock inte att du skulle hugga på den. :)

 

Har det nu bra i yxbyn eller var du nu än befinner dig! 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ja, det måste jag absolut vara. Jag har ju verkligen producerat karmarika och inställsamma poster och inte trampat nån prinsessa på tårna medvetet! Nu är det ju bara ett fåtal som håller uppe tjafs-statistiken. Men det är ju klart ni som tillhör familjen-MPR håller ju varandra om ryggen så det blir svårt att stångas med så många! :)

 

Edit: Jag fick ju även igång dig på 350:- kr i koppen. Det trodde jag dock inte att du skulle hugga på den. :)

 

Har det nu bra i yxbyn eller var du nu än befinner dig!

Fick igång och fick igång. Hade alla gånger hellre gett 40000 baht till någon jag var nerkärad i än att ge 350 kr till en random tiggare på stan för att jaga godhetspoäng ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Wtf, dricker ju tysk öl med dom lokala fyllona ,inte sunkhakets billigaste iofs..

Nää, i helgen blir det bara färsk laxfile o svamprisotto, billig skit.

Men det kan vara gott o äta som vanligt folk ibland hahaha.

Trevlig semester på dig gubben!

Ps .svider väl extra nu när kursen e kass ..ds

Kursen svider så inihelvete, blev ju inte bättra av att jag lyckades sumpa Icakortet igen och får dyrare uttag nu med swedbank-kortet :( Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Kursen svider så inihelvete, blev ju inte bättra av att jag lyckades sumpa Icakortet igen och får dyrare uttag nu med swedbank-kortet :(

 

Du får glädja dig att Västerbo regerar

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kursen svider så inihelvete, blev ju inte bättra av att jag lyckades sumpa Icakortet igen och får dyrare uttag nu med swedbank-kortet :(

Vad ska Pigge säga nu?

Du flög väl åtminstone med Thai?

Snacka om att bli mjölkad annars.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vad ska Pigge säga nu?

Du flög väl åtminstone med Thai?

Snacka om att bli mjölkad annars.

Flög som tur var med Norwegian och sparade 2000 kr gentemot om jag flugit Thai :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Flög som tur var med Norwegian och sparade 2000 kr gentemot om jag flugit Thai :)

 

Får du ett par torkarblad för, bra sparat :good:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Får du ett par torkarblad för, bra sparat :good:

Bra att du påminde mig, måste köpa nya när jag kommer hem :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att du påminde mig, måste köpa nya när jag kommer hem :)

 

Åfan, hör av dig..Säljer ett par japanska lätt begagnade kvalitetstorkare för en liten slant.

 

Kör klippotek med nuförtiden... 30spänn!! Och är du inte nöjd så får du pengarna tillbaka!!

Känns som du inte har något o förlora på den sista dealen ivf  :)  

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Flög som tur var med Norwegian och sparade 2000 kr gentemot om jag flugit Thai :)

I det RIKTIGA Thailand använder man ICA-Kort. Och till det RIKTIGA Thailand flyger man med Thai....FRÅN KÖPENHAMN!!!!!!!!!!

Fan så lurad du är.

Totalt bortkastad semester.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Åfan, hör av dig..Säljer ett par japanska lätt begagnade kvalitetstorkare för en liten slant.

 

Kör klippotek med nuförtiden... 30spänn!! Och är du inte nöjd så får du pengarna tillbaka!!

Känns som du inte har något o förlora på den sista dealen ivf  :)

Håller mig till Biltemas kvalitetstorkare och byter ungefär var sjätte månad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller mig till Biltemas kvalitetstorkare och byter ungefär var sjätte månad.

 

Jo, men en klippning för 30 spänn kan inte ens en snålröv som du hitta billigare??

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jo, men en klippning för 30 spänn kan inte ens en snålröv som du hitta billigare??

På vilket är jag snålröv nu då om jag får fråga?

Link to comment
Dela på andra sajter

På vilket är jag snålröv nu då om jag får fråga?

 

Kan inte komma på något som du inte är "väldigt prismedveten" om, kan du?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kan inte komma på något som du inte är "väldigt prismedveten" om, kan du?

Kanske är som så att alla inte kam sitta på sina höga hästar samtidigt som man lever i sus och dus och smörjer kråset med fint rödvin och oxfilé ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske är som så att alla inte kam sitta på sina höga hästar samtidigt som man lever i sus och dus och smörjer kråset med fint rödvin och oxfilé :wink:

Pulvermos och falukorv och en pissljummen folkis är inte heller att förakta! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske är som så att alla inte kam sitta på sina höga hästar samtidigt som man lever i sus och dus och smörjer kråset med fint rödvin och oxfilé :wink:

 

Bara prioriteringar gubben, en slant till oxen o en i koppen.. Eller så lägger man allt på sig själv..

 

Inget fel i det sistnämnda så länge man inte klankar på dom som är oegoistiska :wink:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Bara prioriteringar gubben, en slant till oxen o en i koppen.. Eller så lägger man allt på sig själv..

 

Inget fel i det sistnämnda så länge man inte klankar på dom som är oegoistiska :wink:

Men det är ok att klanka ner på de som inte har råd med oxfilé menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är ok att klanka ner på de som inte har råd med oxfilé menar du?

 

Vem har inte råd? Dom som lägger 50k/år till los eller menar du dom med en kopp utanför ica?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vem har inte råd? Dom som lägger 50k/år till los eller menar du dom med en kopp utanför ica?

 

Ja inte vet jag vem du syftade på när du satt på dina höga hästar och var bitter.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja inte vet jag vem du syftade på när du satt på dina höga hästar och var bitter.

Står väl klart o tydligt i det ett o ett halvt år gamla fylleinlägget som du grävt fram.

 

Lipsillar som gnyr när det försvinner en krona eller tre till andra..

Spenderar mitt på vad jag vill men bölar heller inte över att det spiller över på andra mindre lyckligt lottade som er icke pk.

 

Skott.o miss igen :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...