Jump to content
Guest wUThai

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?

Recommended Posts

Kenneth4618

En framgångsrik thailändsk kvinna har inga problem att hitta sig en man och skulle aldrig falla sig in att träffa en gammal sliten HP från Sverige och behöver det inte heller, så där håller jag inte med dig. Om det är en dam från Isaan utan utbildning och jobb, ja då är hon nog inte den mest attraktiva damen på marknaden utan får hålla sig till en HP från Sverige.

Åjo vi hade en HP medlem från uppsalatrakten som hade en framgångsrik hiso kvinna i Bangkok där det kryllade av MB bilar och det köptes fina väskor i Paris :wink:

• Fint 4

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Baa

Nja, bara för att det finns kulor i Thaidamens ägor innebär inte alls med säkerhet att hon inte vill ha HP kulor att förströ sig med.

• Fint 1

S m i l e 1

Jag är 18år äldre och 18kg tyngre, det är optimalt

Puman

• Fint 1

Baa

Trådar som den här dyker upp med jämna mellanrum och det hävdas varje gång att det är ettt "känsligt ämne " 

Skitsnack det är avundsjuka från dom olika TS att dom inte själva har stake att bilda en egen familj utan har varit tvugna

att  nöja sej med en halvgammal kärring med barn.

Själv har jag samma åldesrskillnad gentemot min fru som hennes föräldrar har sinsemellan, dra vilka slutsatser ni vill utav

det.

PS; Frugan har läst hela tråden och godkänt mitt inlägg.

Och från mej, hon tjänar tillräkligt för att försörja både mej och sej själv nu när jag har gjort valet att

gå aningen tidigt i pension. Sug på den avundsjuka fattiglappar   :haha:  

Vilken tur du har som slipper bo i en skokartong på motorvägen!

• Fint 3

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Khemmarat

Vilken tur du har som slipper bo i en skokartong på motorvägen!

Hopas, hoppas  :fie:

Guest wUThai

Trådar som den här dyker upp med jämna mellanrum och det hävdas varje gång att det är ettt "känsligt ämne " 

Skitsnack det är avundsjuka från dom olika TS att dom inte själva har stake att bilda en egen familj utan har varit tvugna

att  nöja sej med en halvgammal kärring med barn.

Själv har jag samma åldesrskillnad gentemot min fru som hennes föräldrar har sinsemellan, dra vilka slutsatser ni vill utav

det.

PS; Frugan har läst hela tråden och godkänt mitt inlägg.

Och från mej, hon tjänar tillräkligt för att försörja både mej och sej själv nu när jag har gjort valet att

gå aningen tidigt i pension. Sug på den avundsjuka fattiglappar   :haha:  

Förmodar du menar mig angående känsligt ämne? Är det inte känsligt? Nej, det har vi ju verkligen sett att det inte är! :)

Själv så importerade jag hit min halvgamla risätare till kärring och grabb. Det är nog bland det bästa jag gjort i mitt liv. Så, nej. Jag vågade absolut inte skaffa mig en egen familj! :mdr:

På tal om pengar... så vet jag att jag inte blev tagen för pengar och det känns förbannat bra. Så det är allt en fördel att vara så fattig som jag är, då slipper man funderar på om hon verkligen älskar en eller bara sukta efter pengar! :)

/ Den Avundsjuka! :mdr:

Khemmarat

Förmodar du menar mig angående känsligt ämne? Är det inte känsligt? Nej, det har vi ju verkligen sett att det inte är! :)

Själv så importerade jag hit min halvgamla risätare till kärring och grabb. Det är nog bland det bästa jag gjort i mitt liv. Så, nej. Jag vågade absolut inte skaffa mig en egen familj! :mdr:

På tal om pengar... så vet jag att jag inte blev tagen för pengar och det känns förbannat bra. Så det är allt en fördel att vara så fattig som jag är, då slipper man funderar på om hon verkligen älskar en eller bara sukta efter pengar! :)

/ Den Avundsjuka! :mdr:

Endå så gnager du på som nissebatong , och. känsligt ?...inte för mej, men som ett antal ämnen här tröttsamt.

Ungefär som BTT´s snack om barbrudar o 7/11 vem bryr sej ?

Roligt en gång och sen inget

• Fint 9

Guest wUThai

Endå så gnager du på som nissebatong , och. känsligt ?...inte för mej, men som ett antal ämnen här tröttsamt.

Ungefär som BTT´s snack om barbrudar o 7/11 vem bryr sej ?

Roligt en gång och sen inget

Uppenbarligen bry du dig? Om du nu inte bry dig så verkar du gå rätt långt för en som inte bry sig? T.o.m. din fru läser genom tråden och ge sitt godkännande för att du ska posta ett inlägg? Märkligt för en som inte bry sig?! Det är väl klart du tycker jag gnager eftersom du inte gillar ämnet som jag tagit upp, inget konstigt med det. Men man kanske ska kolla med dig nästa gång man starta en tråd eller svara på en post och se om det är ok och passar dig?

Nej, nu har jag inte tid att skriva mer. Min halvgamla kärring ropar att det är mat nu! Det blir ungstekt falukorv med mos btw. :)

/Gnagarn

Edited by wUThai

leifen

Hustruimportörer är bara shit  :crazy:  :kort:

• Fint 1

Baa

Uppenbarligen bry du dig? Om du nu inte bry dig så verkar du gå rätt långt för en som inte bry sig? T.o.m. din fru läser genom tråden och ge sitt godkännande för att du ska posta ett inlägg? Märkligt för en som inte bry sig?! Det är väl klart du tycker jag gnager eftersom du inte gillar ämnet som jag tagit upp, inget konstigt med det. Men man kanske ska kolla med dig nästa gång man starta en tråd eller svara på en post och se om det är ok och passar dig?

Nej, nu har jag inte tid att skriva mer. Min halvgamla kärring ropar att det är mat nu! Det blir ungstekt falukorv med mos btw. :)

/Gnagarn

Man kan tröttna på skiten utan att för den skull bry sig om ämnet, hajaru?

Och ja, jag ska ignorera tråden, precis som ordbajseriet om politik!

• Fint 5

Khemmarat

/Gnagarn

Så kan en också vinkla det när en sitter och försvarar bidragssamhället, som en självklart gör när en tar emot dom :)

• Fint 2

Guest wUThai

Så kan en också vinkla det när en sitter och försvarar bidragssamhället, som en självklart gör när en tar emot dom :)

Vinkla vadå? Bidragssamhälle? Blev det jobbigt nu? :)

Khemmarat

Vinkla vadå? Bidragssamhälle? Blev det jobbigt nu? :)

Inte  ett dugg jobbigt ,jag tar inte emot bidrag nånstans, hur  är det med dej ?

Du  säger så här

"Själv så importerade jag hit min halvgamla risätare till kärring och grabb."

och självklart nekar du att ta emot bidrag för grabben för du har jo "själv tagit hit honom"

• Fint 3

Guest wUThai

Inte  ett dugg jobbigt ,jag tar inte emot bidrag nånstans, hur  är det med dej ?

Du  säger så här

"Själv så importerade jag hit min halvgamla risätare till kärring och grabb."

och självklart nekar du att ta emot bidrag för grabben för du har jo "själv tagit hit honom"

Inte jobbigt? Du verkar gå väldigt off topic för en som vill undvika ämnet i trådet. Men erkänn nu att lite jobbigt är det allt! :)

/Bidragstagaren