Tommy Inlagd Juni 16, 2020 Dela Inlagd Juni 16, 2020 1 minut sedan, skrev Tekkor: Ett sätt att tänka är väl, skulle man kunna ha samma åldersskillnad med en svensk tjej och bli accepterad av sina svenska grannar i sverige. Sen har vi nya svärige där socialdemokraterna accepterar extrema åldersskillnader i äktenskap om de gift sig i ett sandland där de inte har kristen tro. Själv föredrar jag jämnårigt, man vill ju ha lite samma intressen, så man har något att prata om. Sen är det väl inte kul för en ung tjej att ha en gubbe som inte orkar eller ens är intresserad av dans mm som exempel. Istället för att umgås med jämnåriga och ha kul som vi när vi var unga... Men som sagt smaken är delad och folk är vuxna nog att göra sina egna val här i livet, vad andra gör bryr jag mig inte om. Men det är märkligt hur folk förändras när de åker utomlands, som med mc, i sverige är det nyktert med hjälm och skyddskläder, med i Thailand tänker samma personer att det är okey att köra full och utan hjälm och med bara changlinne flippflopp och kortbrallor... De som reagerar mest på detta inlägg bör väl vara de som innerst inne känner att de kanske går för långt utanför ramarna. Vore intressant att se om det är någon som skulle acceptera samma åldersskillnad med svenska tjejer. ps. glöm inte att dricka mycket vatten idag, varmt för en gång skull i svadala. 1 timme sedan, skrev Amigo: Man räknar ju enl formeln: Äldst delas på två o plus 7 år så om man är 60 blir 37 en idealiskt ålder på damen. Tja @Tekkor, enligt @Amigo ´s helt korrekta formel, så anser jag att de flesta svenska grannar inte skulle ha nåt problem med en 60-åring som gifte sej med en 37-åring, eller vad tror du? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 20 timmar sedan, skrev Tekkor: Ett sätt att tänka är väl, skulle man kunna ha samma åldersskillnad med en svensk tjej och bli accepterad av sina svenska grannar i sverige. Sen har vi nya svärige där socialdemokraterna accepterar extrema åldersskillnader i äktenskap om de gift sig i ett sandland där de inte har kristen tro. Själv föredrar jag jämnårigt, man vill ju ha lite samma intressen, så man har något att prata om. Sen är det väl inte kul för en ung tjej att ha en gubbe som inte orkar eller ens är intresserad av dans mm som exempel. Istället för att umgås med jämnåriga och ha kul som vi när vi var unga... Men som sagt smaken är delad och folk är vuxna nog att göra sina egna val här i livet, vad andra gör bryr jag mig inte om. Men det är märkligt hur folk förändras när de åker utomlands, som med mc, i sverige är det nyktert med hjälm och skyddskläder, med i Thailand tänker samma personer att det är okey att köra full och utan hjälm och med bara changlinne flippflopp och kortbrallor... De som reagerar mest på detta inlägg bör väl vara de som innerst inne känner att de kanske går för långt utanför ramarna. Vore intressant att se om det är någon som skulle acceptera samma åldersskillnad med svenska tjejer. ps. glöm inte att dricka mycket vatten idag, varmt för en gång skull i svadala. Älskar dina skumma formuleringar 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Avslutningsvis så citerar jag mig själv. "De som reagerar mest på detta inlägg bör väl vara de som innerst inne känner att de kanske går för långt utanför ramarna." TS frågade efter vad en lämplig accepterad åldersskillnad kunde vara, på den frågan delade jag med mig av min syn och det är mer åt det jämnåriga hållet. Och samtidigt beskrev jag lite om varför. De som föredrar och förespråkar stor åldersskillnad är lite fåordiga i sin beskrivning vad som är bra med det alternativet. De lägger mer tid på att analysera och kritisera mig som person. Så fördelen med yngre tjejer är att man kan spela biljard med dem även när man är 80 år, okey. Man kan ha samma intressen trots åldersskillnaden, ja det är sant. Men hur fungerar det tex med att springa halvmaran och annat fysiskt krävande? 18 timmar sedan, skrev SatanG: Om man eller kvinna är vuxen så har hen väl laglig rätt att välja själv oberoende av vad andra anser, dotter eller inte. / SatanG Se där, ja förutom att om du skall skriva på feministisk svenska får du göra det fullt ut. "Om hennar är vuxna så har hen väl laglig rätt att välja själv oberoende av vad andra hen anser, hen eller inte." På traditionell svenska blir det. "Om man eller kvinna är vuxen så har man väl laglig rätt att själv välja oberoende av vad andra anser, vare sig det är ens dotter eller inte." Visst är det så, har inte påstått att annat, men de som föredrar stor åldersskillnad har dåligt med argument varför det är så bra med det valet. Var bara lite nyfiken på vad för fördelar ni ansåg er ha fått av ert partnerval. Sen var väl TS fråga inte vad som var en legal åldersskillnad utan det var väl mer vad som var moraliskt okey. Nu får ni bråka med er själva, och jag fick ihop mina Biltema delar efter visst justerande. Men en del av deras yngre personal kunde man klarat sig utan... Minns när man kunde fråga personal (i olika andra affärer) som hade mer kunskap än en annan, känns tröstlöst när man får förklara för personalen olika sakers funktion... 20 timmar sedan, skrev Alarik: Det var väldigt vad du tjatar om din dotter. Jag är inte ett dugg intresserad av henne. Inte det allra minsta. Tycker du skall sluta upp med att tjata om henne här och kom inte med förtäckta hotelser här i forumet. Och sluta för upp med dina påståenden om att jag skulle gilla muslimska stil och småflickor. Äsch, jag svarar dig med. Om du inte gillar kvinnor (dotter är idag vuxen) så är det upp till dig, jag ser ingen anledning till att ifrågasätta andras läggning. Du verkar ta det hårt att jag skulle reagera om nån pilla på tex en dotter, varför Det glädjer mig att du inte sympatiserar med annans religions kvinnosyn och att du inte gillar yngre tjejer. När kidsen var små fanns det en benämning för en del herrar, "fula gubbar"... Vad kallas de idag? Och trigga inte mig mer nu, den dagen jag blir pensionär kommer ni troligen att få svar på ALLA era frågor. Tills dess. Vi är alla fria att göra vad som i denna frågan utan att bli dömda av andra, det är vår inre moraliska strid vi allena har att jobba med. Ha en fortsatt trevlig onsdag och är ni tillfreds med era liv, kör på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Max 14 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 1 timme sedan, skrev Tekkor: Äsch, jag svarar dig med. Om du inte gillar kvinnor (dotter är idag vuxen) så är det upp till dig, jag ser ingen anledning till att ifrågasätta andras läggning. Du verkar ta det hårt att jag skulle reagera om nån pilla på tex en dotter, varför Det glädjer mig att du inte sympatiserar med annans religions kvinnosyn och att du inte gillar yngre tjejer. När kidsen var små fanns det en benämning för en del herrar, "fula gubbar"... Vad kallas de idag? Och trigga inte mig mer nu, den dagen jag blir pensionär kommer ni troligen att få svar på ALLA era frågor. Tills dess. Vi är alla fria att göra vad som i denna frågan utan att bli dömda av andra, det är vår inre moraliska strid vi allena har att jobba med. Ha en fortsatt trevlig onsdag och är ni tillfreds med era liv, kör på. Jag gillar visst kvinnor men jag är ändå inte intresserad av din dotter. Tack annars för erbjudandet men jag är nöjd med den kvinna jag har. Och fy för tusan att få en sådan som dig till svärfar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 1 timme sedan, skrev Tekkor: När kidsen var små fanns det en benämning för en del herrar, "fula gubbar"... Vad kallas de idag? I alla tider har barn varnats för fula gubbar men i verkligheten behöver de varken vara fula eller gubbar Det kan vara alldeles vanliga vuxna eller ungdomar som förgriper sig på barn. Oftast är det någon barnet känner och litar på. Jag ser för min del inte att det finns något straff hårt nog åt den som förgriper sig på ett barn. Vill inte här precisera vad jag tycker är lämpligt. Men tror faktiskt att många här på forumet tycker detsamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Rena vansinnet med för stor åldersskillnad, framförallt på gamla dar och man bor i ett land där medborgarna uppbär pension. Frugan är några år yngre än jag är men vi är numera båda ålderspensionärer. Visst frugan hoppar in ibland när arbetslusten hägrar och arvodet är tillräckligt högt och själv kan jag när som helst jobba lite i firman. Annars är det toppen att kunna ta sig för vad som helst när som helst eftersom vi båda inte har något som hindrar oss. Personligen tror jag det både blivit tröttande och irriterande med en betydligt yngre fru, en fru upptagen med sitt lönearbete eller full av aktivitetslusta. Nu kan vi gotta oss tillsammans med barnbarnen när den lusten faller på, eller ta sovmorgnar när den anden faller på. Har du flickvännen (frugan) som kombinerad hushållerska/älskarinna och vill känna dig lite förmer kan jag förstå att du vill ha en yngre och grann tös. Men med en riktig livspartner är det sannolikhet att man åldersmässighet bör ligga ganska nära varandra och eftersom kvinnorna inte sällan överlever mannen bör kvinnan vara kanske 5 år äldre. Dessutom brukar vi män bli skröpligare än kvinnorna på ålderns höst, åldras tillsammans är nog inte helt fel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 9 minuter sedan, skrev evert 1: Dessutom brukar vi män bli skröpligare än kvinnorna på ålderns höst, åldras tillsammans är nog inte helt fel.. Jag brukar säga till kärringen ibland att hon är för gammal och att det är dags att uppgradera till en yngre förmåga. Hon brukar svara, fritt översatt: "bra gubbjävel, då slipper jag ta hand om dig när du blir gammal och senil, och jag kan ha det lugnt och skönt på gamla dar". Typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 21 minuter sedan, skrev evert 1: Rena vansinnet med för stor åldersskillnad, framförallt på gamla dar och man bor i ett land där medborgarna uppbär pension. Frugan är några år yngre än jag är men vi är numera båda ålderspensionärer. Visst frugan hoppar in ibland när arbetslusten hägrar och arvodet är tillräckligt högt och själv kan jag när som helst jobba lite i firman. Annars är det toppen att kunna ta sig för vad som helst när som helst eftersom vi båda inte har något som hindrar oss. Personligen tror jag det både blivit tröttande och irriterande med en betydligt yngre fru, en fru upptagen med sitt lönearbete eller full av aktivitetslusta. Nu kan vi gotta oss tillsammans med barnbarnen när den lusten faller på, eller ta sovmorgnar när den anden faller på. Har du flickvännen (frugan) som kombinerad hushållerska/älskarinna och vill känna dig lite förmer kan jag förstå att du vill ha en yngre och grann tös. Men med en riktig livspartner är det sannolikhet att man åldersmässighet bör ligga ganska nära varandra och eftersom kvinnorna inte sällan överlever mannen bör kvinnan vara kanske 5 år äldre. Dessutom brukar vi män bli skröpligare än kvinnorna på ålderns höst, åldras tillsammans är nog inte helt fel.. Ligger en del visdom i det där inlägget! Jag har ett par goda, svenska, vänner som har varit gifta med varann i strax 25 år. Han gick i pension för drygt 5 år sedan, och hon har nästan 10 år kvar till pension (OM hon får gå vid 65...). Risken för att hon blir änka innan hon pensioneras är inte obefintlig. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 44 minuter sedan, skrev Tommy: Ligger en del visdom i det där inlägget! Jag har ett par goda, svenska, vänner som har varit gifta med varann i strax 25 år. Han gick i pension för drygt 5 år sedan, och hon har nästan 10 år kvar till pension (OM hon får gå vid 65...). Risken för att hon blir änka innan hon pensioneras är inte obefintlig. MVH Hon kanske kommer att ärva honom och leva gott resten av sitt liv. Jag tycker att så länge folk lever med varandra frivilligt då är det deras sak. Inte behöver svenska gubbjävlar diskutera och bry sig om andras förhalande. Tråden är lite av en syjunta karaktär. Käringar bryr sig om andras kärleksproblem. Så länge andras åldersskillnad drabbar inte er personligen, varken fysisk eller ekonomisk så strunt i det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Hen måste väl vara toppen att dra sig tillbaka och låta kärringen jobba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 1 timme sedan, skrev JJC: Hon kanske kommer att ärva honom och leva gott resten av sitt liv. Jag tycker att så länge folk lever med varandra frivilligt då är det deras sak. Inte behöver svenska gubbjävlar diskutera och bry sig om andras förhalande. Tråden är lite av en syjunta karaktär. Käringar bryr sig om andras kärleksproblem. Så länge andras åldersskillnad drabbar inte er personligen, varken fysisk eller ekonomisk så strunt i det. Eller så kommer hans dotter att ärva och kräva ut sin del, min kvinnliga kompis, som inte har några barn kanske får lämna huset eller sitta med en låneskuld på villan, som de köpte för några år sedan? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 En gång i tiden så var jag gift med en betydligt yngre dam. Det funkade bra tills hon tyckte att kompisarna var viktigare än man o barn. Jag gick ut på den fria marknaden ( nätet ) Det blev en hel del olika datingsiter ( svenska o icke svenska )och vad som slog mig var att damerna som var runt min ålder var ordentligt skröpliga. visst, ja e ingen skönhet med 6pack på magen men visst,, smårynkor runt ögona har väl dykt upp o magen kunde ha en bättre förbränning ,, så urvalet kanske minskade något. Har man dessutom ett barn på nästan 3 år så minskar det ännu mer. Sen var det Hon,, hon som faktiskt tyckte att en man som nästintill är ensamstående med en liten tös måste va en jävulskt bra ”gubbe” o på den vägen ere. Våran åldersskillnad är 14 år och det är absolut inget som varken jag eller hon tänker på. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 59 minuter sedan, skrev C-dude: En gång i tiden så var jag gift med en betydligt yngre dam. Det funkade bra tills hon tyckte att kompisarna var viktigare än man o barn. Jag gick ut på den fria marknaden ( nätet ) Det blev en hel del olika datingsiter ( svenska o icke svenska )och vad som slog mig var att damerna som var runt min ålder var ordentligt skröpliga. visst, ja e ingen skönhet med 6pack på magen men visst,, smårynkor runt ögona har väl dykt upp o magen kunde ha en bättre förbränning ,, så urvalet kanske minskade något. Har man dessutom ett barn på nästan 3 år så minskar det ännu mer. Sen var det Hon,, hon som faktiskt tyckte att en man som nästintill är ensamstående med en liten tös måste va en jävulskt bra ”gubbe” o på den vägen ere. Våran åldersskillnad är 14 år och det är absolut inget som varken jag eller hon tänker på. C;D Vackert! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 On 6/17/2020 at 5:55 PM, Tekkor said: Man kan ha samma intressen trots åldersskillnaden, ja det är sant. Men hur fungerar det tex med att springa halvmaran och annat fysiskt krävande? Se där, ja förutom att om du skall skriva på feministisk svenska får du göra det fullt ut. "Om hennar är vuxna så har hen väl laglig rätt att välja själv oberoende av vad andra hen anser, hen eller inte." På traditionell svenska blir det. "Om man eller kvinna är vuxen så har man väl laglig rätt att själv välja oberoende av vad andra anser, vare sig det är ens dotter eller inte." Visst är det så, har inte påstått att annat, men de som föredrar stor åldersskillnad har dåligt med argument varför det är så bra med det valet. Var bara lite nyfiken på vad för fördelar ni ansåg er ha fått av ert partnerval. Sen var väl TS fråga inte vad som var en legal åldersskillnad utan det var väl mer vad som var moraliskt okey. Jag ska försöka mig på en sammanfattning av tråden: - Man ska vara jämnårig för då kan man typ springa halvmaran tillsammans. - Man ska ha liknande intressen för då kanske båda gillar att springa och då kan man ju typ springa halvmaran tillsammans. - Man bör ha liknande religion, eller i alla fall bör hon inte vara muslim, för inte fan springer muslimer halvmaran. - Man bör ha liknande utbildning, uppväxt och värderingar; inte alla jävlar vill springa halvmaran. - Man bör ha samma kroppsform; trots allt ingen vits att springa halvmaran tillsammans om man inte springer lika fort. Bäst är det om man har en bror i liknande ålder och allra bästast givetvis om man har en enäggstvillingsbror; då är det bara att slå till och gifta sig med honom på en gång 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 Och här är en hel mara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 5 timmar sedan, skrev Atom: Jag ska försöka mig på en sammanfattning av tråden: - Man ska vara jämnårig för då kan man typ springa halvmaran tillsammans. - Man ska ha liknande intressen för då kanske båda gillar att springa och då kan man ju typ springa halvmaran tillsammans. - Man bör ha liknande religion, eller i alla fall bör hon inte vara muslim, för inte fan springer muslimer halvmaran. - Man bör ha liknande utbildning, uppväxt och värderingar; inte alla jävlar vill springa halvmaran. - Man bör ha samma kroppsform; trots allt ingen vits att springa halvmaran tillsammans om man inte springer lika fort. Bäst är det om man har en bror i liknande ålder och allra bästast givetvis om man har en enäggstvillingsbror; då är det bara att slå till och gifta sig med honom på en gång 😉 Hand i handske eller nått?Skitsaksamma,det jag tänkte fråga om är hur långt är en halvmara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 5 timmar sedan, skrev jlh66: Hand i handske eller nått?Skitsaksamma,det jag tänkte fråga om är hur långt är en halvmara? Hälta av en helmara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 30 minuter sedan, skrev samet: Hälta av en helmara Helt säkert är det så🧐Sen vill jag gärna be lite om ursäkt för att mitt inlägg ser så jävla skitnödigt ut.det var absolut inte menat så 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 13 timmar sedan, skrev Atom: Jag ska försöka mig på en sammanfattning av tråden: - Man ska vara jämnårig för då kan man typ springa halvmaran tillsammans. - Man ska ha liknande intressen för då kanske båda gillar att springa och då kan man ju typ springa halvmaran tillsammans. - Man bör ha liknande religion, eller i alla fall bör hon inte vara muslim, för inte fan springer muslimer halvmaran. - Man bör ha liknande utbildning, uppväxt och värderingar; inte alla jävlar vill springa halvmaran. - Man bör ha samma kroppsform; trots allt ingen vits att springa halvmaran tillsammans om man inte springer lika fort. Bäst är det om man har en bror i liknande ålder och allra bästast givetvis om man har en enäggstvillingsbror; då är det bara att slå till och gifta sig med honom på en gång 😉 Nu skall vi se... ja det är du som lekte sanningsorakel och myndigt konstatera att om man skriver inlägg mellan 7-16 på mpr så måste man vara bidragstagare, var visst när dina argument tog slut som du föll in på personangrepp i god härskarteknik, ja vad gör du inte för att inte tappa ansiktet för din supportergrupp. Du glömde i din så seriösa analys att det finns nattarbetare eller de som jobbar veckovis/ledig veckovis... Så du har samlat mod och gör ett försök till att på olika sätt kritisera mitt inlägg med att åter ta till härskarteknik där du istället för att svara seriöst mer vill förlöjliga andra debattörer som inte tänker som du... Har du inte mer seriösa saker att skiva om du som vill leka lärd, man tycker du borde besitta mer kunskap som du kan dela med dig på forat än att leka pajas för att få lite "like" av kompisgänget... Själv skulle jag inte se det som speciellt givande att sitta här och fiska "like". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 (ändrad) On 2020-06-16 at 09:59, skrev Tekkor: Men som sagt smaken är delad och folk är vuxna nog att göra sina egna val här i livet, vad andra gör bryr jag mig inte om. Men det är märkligt hur folk förändras när de åker utomlands, som med mc, i sverige är det nyktert med hjälm och skyddskläder, med i Thailand tänker samma personer att det är okey att köra full och utan hjälm och med bara changlinne flippflopp och kortbrallor... Det är nog fler som skulle höja på ögonbrynen om någon drog på sig ett skinnställ medans han viftar in en moppetaxi för att ta sig ner till stranden. Men det kanske du gör? När det gäller alkohol och trafik är ju Thailändarna betydlig mer liberalt inställda och det påverkar ju naturligtvis också de svenskar som vekar eller turistar där. Sverige sticker ju ut åt andra hållet när det gäller alkohol och bilkörning. Personligen har jag inga problem med att ta en 2-3 öl och ändå köra hem men helst inte mer än så. De undviker jag dock i Sverige då en blåskontroll skulle få ganska stora konsekvenser. För en del skulle det kanske även innebära ett förlorat jobb. Så personligen tycker nog inte att det är så märkligt. Ändrades Juni 23, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 11 timmar sedan, skrev Mankan: Det är nog fler som skulle höja på ögonbrynen om någon drog på sig ett skinnställ medans han viftar in en moppetaxi för att ta sig ner till stranden. Men det kanske du gör? När det gäller alkohol och trafik är ju Thailändarna betydlig mer liberalt inställda och det påverkar ju naturligtvis också de svenskar som vekar eller turistar där. Sverige sticker ju ut åt andra hållet när det gäller alkohol och bilkörning. Personligen har jag inga problem med att ta en 2-3 öl och ändå köra hem men helst inte mer än så. De undviker jag dock i Sverige då en blåskontroll skulle få ganska stora konsekvenser. För en del skulle det kanske även innebära ett förlorat jobb. Så personligen tycker nog inte att det är så märkligt. Skyll fan inte på din fyllekörning på Thailändsk lag, det är du som kör... Det är du som druckit. Alkisar och dess bortförklaringar... Fy F#n Det räcker rätt långt att ha på sig jeans, oftast om man kör omkull kommer kroppen i rullning, är det kollision spelar det egentligen ingen roll. Hjälm har man oftast som skydd om man är rädd om sin hjärna, en del värdesätter helt enkelt inte den delen på sig kropp, så är det. Vi åker egen bil/taxi när vi förflyttar oss, condo ligger drygt 30 meter från havet så vi behöver inte mc-taxi. Men det var inte det som diskuterades... Du menar att en del svenskar förlorar sitt förnuftiga tänkande när de åker till Thailand, kanske du som gillar att köra full och tror att reglerna i sverige bara är till för att jäklas med folk.... Jag har sett tillräckligt med personer som drabbats av alkisar som "tål ett par järn" som sen inte hinner reagera och skadar oskyldiga... Och ibland kör ihjäl oskyldiga. Vidrigt egoistiskt tänkande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 hamnoi som tar till snurrigt karma. Tar till bildspråk så du förstår vad som är farligt att göra i trafiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Tillbaks till tråden! Rätt svar är naturligtvis 7 år och 8 månader! Jag har testat och VET att det funkar! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 5 minuter sedan, skrev Tekkor: hamnoi som tar till snurrigt karma. Tar till bildspråk så du förstår vad som är farligt att göra i trafiken. 2-3 öl o man är alkoholist...Kan man inte köra på 2-3 öl så ska man inte köra alls😃 Hela du är ju en snurrgubbe som spammar forumet 24/7 med ett satans svammel. Hoppas du blivit av med kronkalle👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu