Jump to content
IGNORERAD

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?


Guest wUThai

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev UglyFarang:

 

I detta förhållandet så får väl båda anses som vinnare, mannen får en trevlig hushållerska och sängvärmare och kvinnan får en säkrad försörjning för sej och dottern som också flyttat till sverige.

Tragiskt!!!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    43

  • hamnoi

    42

  • Alarik

    41

  • Baa

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

10 minuter sedan, skrev svampen:

Tragiskt!!!!!!!

 

Ur min synvinkel också, men jag lever mitt eget liv.....

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Lider med båda parter i ett sånt förhållande, kan omöjligtvis fungera någon längre tid.

Mvh isan lover

 

Självklart inte, då gubben är nära döden om han är 50år äldre.
Det lär inte firas guldbröllop, så att säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 16/04/2017 at 19:51, skrev Khemmarat:

nja jag är numera 63 och har en son på 6 år som snackar thaib,svenska ,lao och engelska, han har en förmögenhet som jag bara

drömma om,s å jag ser hans framtid som ganska ljus.

 

Intressant, men jag är inte riktigt med på hur det kan vara så att din son har en förmögenhet som du bara kan drömma om. Kommer han ärva från sin mor, som du inte får ta del av, eller? Utveckla om du har lust.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Intressant, men jag är inte riktigt med på hur det kan vara så att din son har en förmögenhet som du bara kan drömma om. Kommer han ärva från sin mor, som du inte får ta del av, eller? Utveckla om du har lust.

 

/ SatanG

Visa mer  

Intelligensmässigt. 5555 ligger han högt över mej, dårligt uttryckt av mej ,håller jag med om.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad vi är snälla och bryr oss så mycket om varandra.

Hur gammal får man vara hur ung för hon vara. 

Tycker att var och en är sin egen livets smed och smider sitt eget liv och och andra ska blankt skita i vem jag lever med och på vilka villkor.

Så länge begår jag eller andra inga brott så kan moralkäringar till män skita i vem ligger med vem och hur gamla de är som ligger med varandra.

Det som mest äcklar mig är gubbar som uppträder som moralkäringar.

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎04‎-‎17 at 16:14, skrev SatanG:

 

Intressant, men jag är inte riktigt med på hur det kan vara så att din son har en förmögenhet som du bara kan drömma om. Kommer han ärva från sin mor, som du inte får ta del av, eller? Utveckla om du har lust.

 

/ SatanG

Min "Plastdotter", som var 3 när jag träffade frugan och som är strax 17 år fyllda är enda arvingen efter sin Farfar...

OK, Gubben hade 4 barn, men det är bara frugans ex som ynglat av sej än så länge, och det börjar verka som att det är kört för resten av Farfars barn...

 

2 döttrar som är äldre än min kära hustru, ca 45-50 år gamla, en äldre son som döljer att han inte är "intresserad" av kvinnligt umgänge (en riktigt trevlig och intelligent man, som älskar sin brors-dotter).

Och så frugans Ex 42 år gammal, den yngste i barnaskaran, en rolig playboy, som jag verkligen gillar, han har ett "Officiellt" barn (frugans dotter) och antagligen en dotter till, som jag faktiskt träffat, samma ålder som min son, 11.

 

Farfar var stenrik, delvis beroende på att han hade ett företag i byggbranschen som levererat betong till en del stora statliga projekt, som Damm-byggen, samtidigt som han jobbade för den myndighet som tog in anbud för staten avseende tex Damm-byggen, och andra byggprojekt.

 

Så utan att ljuga kan jag säga att min Plastdotter har en större förmögenhet än vad jag kan hoppas på, tur att hon tycker bra om mej!

 

MVH Tommy

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Tommy:

Min "Plastdotter", som var 3 när jag träffade frugan och som är strax 17 år fyllda är enda arvingen efter sin Farfar...

OK, Gubben hade 4 barn, men det är bara frugans ex som ynglat av sej än så länge, och det börjar verka som att det är kört för resten av Farfars barn...

 

2 döttrar som är äldre än min kära hustru, ca 45-50 år gamla, en äldre son som döljer att han inte är "intresserad" av kvinnligt umgänge (en riktigt trevlig och intelligent man, som älskar sin brors-dotter).

Och så frugans Ex 42 år gammal, den yngste i barnaskaran, en rolig playboy, som jag verkligen gillar, han har ett "Officiellt" barn (frugans dotter) och antagligen en dotter till, som jag faktiskt träffat, samma ålder som min son, 11.

 

Farfar var stenrik, delvis beroende på att han hade ett företag i byggbranschen som levererat betong till en del stora statliga projekt, som Damm-byggen, samtidigt som han jobbade för den myndighet som tog in anbud för staten avseende tex Damm-byggen, och andra byggprojekt.

 

Så utan att ljuga kan jag säga att min Plastdotter har en större förmögenhet än vad jag kan hoppas på, tur att hon tycker bra om mej!

 

MVH Tommy

 

Kanske jag berättar någon solig dag, min tjej och hennes döttrar är svinfattiga, men jag kämpar som en idi*t med massor av övertid för att få det att gå ihop. Jag älskar familjen, kosta vad det vill.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev JJC:

Vad vi är snälla och bryr oss så mycket om varandra.

Hur gammal får man vara hur ung för hon vara. 

Tycker att var och en är sin egen livets smed och smider sitt eget liv och och andra ska blankt skita i vem jag lever med och på vilka villkor.

Så länge begår jag eller andra inga brott så kan moralkäringar till män skita i vem ligger med vem och hur gamla de är som ligger med varandra.

Det som mest äcklar mig är gubbar som uppträder som moralkäringar.

Bra skrivet skit i göbbjävlar som är svartsjuka och käringar som bara klagar

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev uptoyou:

Kanske jag berättar någon solig dag, min tjej och hennes döttrar är svinfattiga, men jag kämpar som en idi*t med massor av övertid för att få det att gå ihop. Jag älskar familjen, kosta vad det vill.

 

Jag tycker det är intressant med livsöden/utveckling etc så om någon har en story att berätta så läser jag gärna.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Cavemannen
On 2015-02-01 at 02:33, skrev Wanchai:

 

Så din fru som kunde vara din dotterdotter eller din sondotter är kär i gubben Baa, hehe.   :heat:    :haha:  Och du anser dig vara Tarzan. Blir du inte lite eftertänksam över vad du håller på med? Knullar något som skulle kunna vara din dotterdotter. Blir du tänd på såna saker så är du närmast att kallas för pedofil. Pedofilen Baa från Udon är knappast något herrn skulle acceptera. Bättre att agera innan än efter.

 

Du riskerar att bli en av de första fallen i Sverige med din höga profil i Isan där prostitution flödar och tillväxten gror varje dag.

Du fick Baa att sluta skriva här på MPR med dina lögner, folk borde nog se igenom dig nu..........

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Du fick Baa att sluta skriva här på MPR med dina lögner, folk borde nog se igenom dig nu..........

Inte så trevligt att kalla folk för det P-ordet....snäppet över att beskylla folk för att suttit inne, utan att kunna säga för vad.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
8 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Du fick Baa att sluta skriva här på MPR med dina lögner, folk borde nog se igenom dig nu..........

Hissen går nog inte ända upp hos den mannen och en till som tydligen är avstängd just nu

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
9 timmar sedan, skrev Soengsang:

Inte så trevligt att kalla folk för det P-ordet....snäppet över att beskylla folk för att suttit inne, utan att kunna säga för vad.

En del borde kolla upp vad som menas med P innan de skriver en massa skit.....................som Wanchai med flera

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ingen direkt åsikt om åldersskillnaden. Något som alltid har fascinerat mig är att fundera över vad de har gemensamt och kan prata om. Man har så skilda erfarenheter och vuxit upp med skilda preferens när det gäller det mesta. Det fascinerar mig också när varken kvinnan eller mannen knappt kan prata ett ord engelska eller något annat gemensamt språk. Måste vara mycket märklig vardag och svårt att verkligen knyta några starka band till varandra. Men det är roligt att se att de är så många på detta forum som verkar att ha hittat den rätta och lever ett lyckligt och fint liv tillsammans. Funderar mycket på relationer just nu, dels för att jag har träffat något själv. Men också för att det är ovanligt många bekanta och grannar som skiljer sig just nu. Funderar mycket på vad som har hänt i deras liv, flera av dem har man upplevt som mycket lyckliga tillsammans. Märkligt när de verkade var fulla av planer för framtiden för någon månad sedan och nu kan de inte vara i samma rum längre.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
4 timmar sedan, skrev AnTove:

Jag har ingen direkt åsikt om åldersskillnaden. Något som alltid har fascinerat mig är att fundera över vad de har gemensamt och kan prata om. Man har så skilda erfarenheter och vuxit upp med skilda preferens när det gäller det mesta. Det fascinerar mig också när varken kvinnan eller mannen knappt kan prata ett ord engelska eller något annat gemensamt språk. Måste vara mycket märklig vardag och svårt att verkligen knyta några starka band till varandra. Men det är roligt att se att de är så många på detta forum som verkar att ha hittat den rätta och lever ett lyckligt och fint liv tillsammans. Funderar mycket på relationer just nu, dels för att jag har träffat något själv. Men också för att det är ovanligt många bekanta och grannar som skiljer sig just nu. Funderar mycket på vad som har hänt i deras liv, flera av dem har man upplevt som mycket lyckliga tillsammans. Märkligt när de verkade var fulla av planer för framtiden för någon månad sedan och nu kan de inte vara i samma rum längre.

 

Nä nu skriver du väl strunt, svenskar talar ju bra engelska och vad jag ar läst här på forumet så är ju i stort sett alla de tjejer som svenskarna träffat universitets och högskoleutbildade så då måste väl engelskan fungera bra, tror du inte de.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev stefan5300:

Nä nu skriver du väl strunt, svenskar talar ju bra engelska och vad jag ar läst här på forumet så är ju i stort sett alla de tjejer som svenskarna träffat universitets och högskoleutbildade så då måste väl engelskan fungera bra, tror du inte de.

Tja livets hårda skola och att vara streetsmart slår nog de flesta högskolor och universitet ;)

Se bara på den Svenska Akademien :D

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Nä nu skriver du väl strunt, svenskar talar ju bra engelska och vad jag ar läst här på forumet så är ju i stort sett alla de tjejer som svenskarna träffat universitets och högskoleutbildade så då måste väl engelskan fungera bra, tror du inte de.

Jepp, engelska är både mitt och frugans arbetsspråk så inga problem alls :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru är 25 år yngre än mig, konstigt/udda/inte helt normalt?

På den frågan finns det bara ett svar och det är Ja, något mer ni undrar över?

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev bob:

Min fru är 25 år yngre än mig, konstigt/udda/inte helt normalt?

På den frågan finns det bara ett svar och det är Ja, något mer ni undrar över?

lyllos dig :559bdc4880218_haveaniceday:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
42 minuter sedan, skrev Enis:

lyllos dig :559bdc4880218_haveaniceday:

 

/Enis

Då är jag också lyllo :look_down:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎04‎-‎16 at 13:23, skrev Bananen:


Skitsnack, ålder är bra mycket mer än bara en
siffra..

Skickat från min KIW-L21 via Tapatalk
 

Ja, min ålder består av 2 siffror...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Benriach said:

Ja, min ålder består av 2 siffror...

Tur det iaf.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...