Jump to content
IGNORERAD

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?


Guest wUThai

Recommended Posts

ja är 50...hon är 21...tycker normalt att damer mellan 30-35 är dom snyggaste/bästa/skönaste.
Men...fan...hon är inte ...gör inte som dom 21åringarna ja träffat förr. huga...gu vilken skön tjej..

29 års åldersskillnad, hon skulle kunna vara min dotter, men, hon är inte det...  vad göra?  :-)

hare.thumb.jpg.bc022015e73422152cf28e7efpaketbil.thumb.jpg.7f9497c88929f0674c5ec

Ljudisolera barnrummet i källaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    43

  • hamnoi

    42

  • Alarik

    41

  • Baa

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fredagsmys för tusan!

Nja du lillpitten, det finns inte mycket som går upp mot en svettig brunbränd risskörderska som står upp till knäna i leran iklädd en klassisk sarong!, det är sexigt som fan!:waaaht:

Kan jag hålla med om vid rätt tillfälle, men det var inte det UTY frågade efter;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

ja är 50...hon är 21...tycker normalt att damer mellan 30-35 är dom snyggaste/bästa/skönaste.
Men...fan...hon är inte ...gör inte som dom 21åringarna ja träffat förr. huga...gu vilken skön tjej..

29 års åldersskillnad, hon skulle kunna vara min dotter, men, hon är inte det...  vad göra?  :-)

Göra? Bara o lätta på lädret och gänga på o skämmas som dom andra hängpungarna:big_smile:

(bara lite avundsjuk;))

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

ja är 50...hon är 21...tycker normalt att damer mellan 30-35 är dom snyggaste/bästa/skönaste.
Men...fan...hon är inte ...gör inte som dom 21åringarna ja träffat förr. huga...gu vilken skön tjej..

29 års åldersskillnad, hon skulle kunna vara min dotter, men, hon är inte det...  vad göra?  :-)

Vad göra?

Tja! du kanske kunde fråga henne om morsan hennes är ledig, hon borde ju vara i passande ålder i alla fall :-)

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Nää, tusen för en natt ;-)

Det måste vara lågsäsongspris.

Närå, std pris i risbyn, finns riktiga fynd till det priset................ har jag hört!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men för fan Thomas, frun är väl inget större pompem, det är den där jävla MiaNoi en som kostar!

Det var just en sådan kvinna som var orsaken till min första skilsmässa. Men hon blev och är en bra mor till min tredje son.

Link to comment
Dela på andra sajter

Peter Hultgren

Men för fan Thomas, frun är väl inget större pompem, det är den där jävla MiaNoi en som kostar!

Det har du 100% rätt i Baa, hon kostar mer än dubbelt så mycket som frun.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja är 50...hon är 21...tycker normalt att damer mellan 30-35 är dom snyggaste/bästa/skönaste.
Men...fan...hon är inte ...gör inte som dom 21åringarna ja träffat förr. huga...gu vilken skön tjej..

29 års åldersskillnad, hon skulle kunna vara min dotter, men, hon är inte det...  vad göra?  :-)

Kör på så länge du orkar :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Kan du inte passa på att publicera en bild av dig själv, och din partner,

så får vi se hur många kilon som skiljer.

Gäsp!

Var det vad du hade att komma med skitigt troll som du är?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Kan du inte passa på att publicera en bild av dig själv, och din partner,

så får vi se hur många kilon som skiljer.

Gäsp!

Var det vad du hade att komma med skitigt troll som du är?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta bara tills det blir fredag, då åker alla åldrar rätt ut genom fönstret........

 

 

 

Dessvärre brukar dom vara tillbaks på måndag morgon igen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ja, typ!

Och själv är du jävligt snabb att döma andra.

Men om du är så intresserad så får du väl starta en tråd "viktskillnad mellan dig och din parter".

Och där börjar du givetvis med en bild på dig själv och din pojkvän/flickvän/sambo/make/hustru!

Om du nu hade ont av min publicerade bild, så var den för att belysa att det också är vanligt med åldersskillnader åt andra hållet! 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Kan du inte passa på att publicera en bild av dig själv, och din partner,

så får vi se hur många kilon som skiljer.

Läsförståelsen är tydligen lika med noll hos dig

Var skrev han något om vikten ??

Eller är det så att det är du som stör dig på den ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Läsförståelsen är tydligen lika med noll hos dig

Var skrev han något om vikten ??

Eller är det så att det är du som stör dig på den ?

Det är viktigt med åldersskillnad, annars skulle ju alla fylla år samma dag!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom blir fort gamla flickvännena/fruarna så lika bra att skaffa en ung direkt så räcker det längre.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det kan vara trevligare med en ung dam i stället för att knapra blå piller ;-)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det kan vara trevligare med en ung dam i stället för att knapra blå piller ;-)

Det är väl då det behövs, kräver lite mer "service" tycker jag mig ha märkt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Personligen skulle jag nog inte vilja leva med någon som är mer än 10 år yngre än mig. Det har att göra med att jag tror att vi inte skulle ha så mycket gemensamt, så mycket att prata om. Hade en 22 årig tjej som praktikant för en tid sedan och hon tittade på mig stundvis  som jag var en senil gammal gubbe när jag pratade om olika saker och händelser. Jag är 37 år gammal och jag kände mig väldigt gammal när jag pratade med henne. Hon var snart färdig med sin Universitetsutbildning, men det märktes tydligt att hon hade väldigt lite livserfarenhet och inte några större motgångar i livet. Allt var väldigt svart eller vitt, mycket ideologi och naivitet. Kändes skönt att ha levt lite , för livet och verkligheten kommer att slå till henne med full kraft.  Något som har fått mig att tveka med ett Thai förhållande är att jag är rädd för att vi inte ska ha så mycket gemensamt. Men det kan också vara så att jag har letat på fel ställen också. 

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev AnTove:

Personligen skulle jag nog inte vilja leva med någon som är mer än 10 år yngre än mig. Det har att göra med att jag tror att vi inte skulle ha så mycket gemensamt, så mycket att prata om. Hade en 22 årig tjej som praktikant för en tid sedan och hon tittade på mig stundvis  som jag var en senil gammal gubbe när jag pratade om olika saker och händelser. Jag är 37 år gammal och jag kände mig väldigt gammal när jag pratade med henne. Hon var snart färdig med sin Universitetsutbildning, men det märktes tydligt att hon hade väldigt lite livserfarenhet och inte några större motgångar i livet. Allt var väldigt svart eller vitt, mycket ideologi och naivitet. Kändes skönt att ha levt lite , för livet och verkligheten kommer att slå till henne med full kraft.  Något som har fått mig att tveka med ett Thai förhållande är att jag är rädd för att vi inte ska ha så mycket gemensamt. Men det kan också vara så att jag har letat på fel ställen också. 

Ingen mening att vara rädd och tänka för mycket, då händer ingenting. Full fart och prova. Det är ju inte så att du gifter direkt så om det inte fungerar är det bara att prova med nästa.

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...