Jump to content
IGNORERAD

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?


Guest wUThai

Recommended Posts

Nämen mattesnillet dyker upp med lite påhopp med, kul!

Ja det gäller för de gubbsjukas PRO o hålla ihop:big_smile:

Behövs inget mattesnille för att räkna ut en infertil målarkludd som spelar stekare en vecka

om året  :big_smile:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    43

  • hamnoi

    42

  • Alarik

    41

  • Baa

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Behövs inget mattesnille för att räkna ut en infertil målarkludd som spelar stekare en vecka

om året  :big_smile:

Åja, i din ålder borde du väl kunna subtrahera ivf, man kan nästan tro att du är norsk så korkad som du är:big_smile:

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

:canny::go:Fel fel fel, sitter i soffan o käkar svamprisotto med ett glas cola till:big_smile:

Frugan skall hämtas 20.00 o imorgon är det cup så här är det lika vitt som i svampens vänstra näsborre;)

Högra Din Måsskit:559bdc2d88bf5_seriousbusiness:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Högra Din Måsskit:559bdc2d88bf5_seriousbusiness:

Du måste variera dig, nerikes Gary Busey:big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske svider för barnen att se sin förebild tillika pappa

ha "förvandlats" till en gubbsjuk horbock på äldre dar.

Men vad vet jag...

Bra att du visar ditt rätta ansikte, trodde du va en hyvens prick, men att kalla mig för horbock ger ju även till hands att du sätter stämpeln hora på min fru. 

Ta dig i .................. Jag hoppas vi inte kommer att mötas!

 

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du måste variera dig, nerikes Gary Busey:big_smile:

Eller Nerikes Charlie Sheen.Han gillar verkligen det "vita" livet.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att du visar ditt rätta ansikte, trodde du va en hyvens prick, men att kalla mig för horbock ger ju även till hands att du sätter stämpeln hora på min fru. 

Ta dig i .................. Jag hoppas vi inte kommer att mötas!

 

 

Helvete, äter ni östrogen hela bunten, maken till överkänsliga gubbar.

Tycker mig ha läst att även du har besökt en lampaffär en gång i tiden, jag med..

Då kommer 10.000 kronors frågan, vad gör det oss till??

 

Edit, var tvungen att googla och sluta använda horbock

 

Horbock

Horbock /substantiv/ en gift man som idkar könsumgånge utanför äktenskapet, d.v.s. hor. Ålderdomlig term. Den syftar alltså inte, som man kan tro, på någon som utnyttjar prostituerades tjänster. 

Se även:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Helvete, äter ni östrogen hela bunten, maken till överkänsliga gubbar.

Tycker mig ha läst att även du har besökt en lampaffär en gång i tiden, jag med..

Då kommer 10.000 kronors frågan, vad gör det oss till??

 

Visst har jag det, men va fan ger det dig för rätt att vräka skit över min familj, tycker du våran son ska kallas horunge också, 

Dig till superkorkad, övriga kan nog se mer på verkligheten!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Åja, i din ålder borde du väl kunna subtrahera ivf, man kan nästan tro att du är norsk så korkad som du är:big_smile:

 

Tror nog han mår bättre av att vara talanglös i matte, så han inte inser vad frugan och hela hennes släkt kostar honom...  :)

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att du visar ditt rätta ansikte, trodde du va en hyvens prick, men att kalla mig för horbock ger ju även till hands att du sätter stämpeln hora på min fru. 

Ta dig i .................. Jag hoppas vi inte kommer att mötas!

 

Snälla nån.Jag garanterar att han är en hyvens prick.Ta inte allt på blodigt allvar.Tror du inte jag har fått slag under bältet och pungsparkar från Kludden??

Lika fullt betraktar jag honom som en mycket bra vän/polare.Ni HP är så känsliga.Fan vad jag saknar Kollba nu.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Helvete, äter ni östrogen hela bunten, maken till överkänsliga gubbar.

Tycker mig ha läst att även du har besökt en lampaffär en gång i tiden, jag med..

Då kommer 10.000 kronors frågan, vad gör det oss till??

 

Vet du vad, det är sådana som du som får en att undra över varför i helvete man lägger ut bilder på sig själv o sin familj, tycker det är ett trevligt sätt att komma närmare varandra på ett otvunget sätt på ett forum som MPR, men nu blir det en lång funderare om det ska bli nåt mer!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Snälla nån.Jag garanterar att han är en hyvens prick.Ta inte allt på blodigt allvar.Tror du inte jag har fått slag under bältet och pungsparkar från Kludden??

Lika fullt betraktar jag honom som en mycket bra vän/polare.Ni HP är så känsliga.Fan vad jag saknar Kollba nu.

Jag citerar mig själv.Enda gången jag är känslig är då en blöt kvinnotunga stimulerar min porrpung.:big_smile:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snälla nån.Jag garanterar att han är en hyvens prick.Ta inte allt på blodigt allvar.Tror du inte jag har fått slag under bältet och pungsparkar från Kludden??

Lika fullt betraktar jag honom som en mycket bra vän/polare.Ni HP är så känsliga.Fan vad jag saknar Kollba nu.

Tycker precis tvärtom om en som inte kan erkänna att han trampat snett utan försöker döva sitt plumpa skrivande med motattack om lampaffärsbesök!

Skitstövel tycker jag är en mer adekvat benämning!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker precis tvärtom om en som inte kan erkänna att han trampat snett utan försöker döva sitt plumpa skrivande med motattack om lamaffärsbesök!

Skitstöven tycker jag är en mer adekvat benämning!

Vem har köpt lamadjur på en affär????

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst har jag det, men va fan ger det dig för rätt att vräka skit över min familj, tycker du våran son ska kallas horunge också, 

Dig till superkorkad, övriga kan nog se mer på verkligheten!

Jösses, du utläser en helvetes massa som jag inte skriver. 

Jag skiter väl fullständigt i era förhållanden och har heller inte skrivit något om era familjer!

 

Om min far hade levt så hade han varit 66 år, hade han då träffat en "fattig" tjej från asien på 18-25 vårar så hade jag tamejfan inte varit stolt över det, tvärtom!!!

Det var det jag skrev om, "barnen från förr" syn på det (hypotetiskt sett).

Sen om ni överkänsliga grinkukar vill ha det till något annat så är det ert problem.

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Många är alldeles för uppfostrade i jämlikhet, låt hormonerna styra och släpp loss.

Allt mindre än 20 år i skillnad tyder på taskig uppfostran och försämrat självförtroende om vad andra skall tycka.

Det är fackets, sossarnas och kyrkans fel.

Livet skall levas och utvecklas till fulländning som HP, släpp loss hormonerna.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker precis tvärtom om en som inte kan erkänna att han trampat snett utan försöker döva sitt plumpa skrivande med motattack om lamaffärsbesök!

Skitstöven tycker jag är en mer adekvat benämning!

Skriv vad fan du vill, alla vet att dina tår är ömmast på forumet, för att inte tala om ditt labila humör,jösses.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Helvete, äter ni östrogen hela bunten, maken till överkänsliga gubbar.

Tycker mig ha läst att även du har besökt en lampaffär en gång i tiden, jag med..

Då kommer 10.000 kronors frågan, vad gör det oss till??

 

Edit, var tvungen att googla och sluta använda horbock

 

Horbock

Horbock /substantiv/ en gift man som idkar könsumgånge utanför äktenskapet, d.v.s. hor. Ålderdomlig term. Den syftar alltså inte, som man kan tro, på någon som utnyttjar prostituerades tjänster. 

Se även:

Du sa att du drack kola, testar du svampens häxbrygd?

säg till i så fall, är där på 15.. :)

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Baa.........en som som "lillpitten" kan nog förstöra för alla med sina jävla kommentarer..............o sen kalla Baa för "horbock" är ju för jävligt ........sicken jävla idi*t "lillpitten" är ...................tycker att det här borde leda till avstängning...........skulle var jävligt kul o träffa "lillpitten" mellan 4 ögon o ge honom en riktig dagsedel....

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker precis tvärtom om en som inte kan erkänna att han trampat snett utan försöker döva sitt plumpa skrivande med motattack om lampaffärsbesök!

Skitstövel tycker jag är en mer adekvat benämning!

Har inte satt en fot fel, provocerande javisst ,men o döva något plumpt behöver jag inte göra.

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Baa.........en som som "lillpitten" kan nog förstöra för alla med sina jävla kommentarer..............o sen kalla Baa för "horbock" är ju för jävligt ........sicken jävla idi*t "lillpitten" är ...................tycker att det här borde leda till avstängning...........skulle var jävligt kul o träffa "lillpitten" mellan 4 ögon o ge honom en riktig dagsedel....

Du kan väl ta fram där jag skrev att baa eller någon annan är horbock?

Hot om dagsedel, trevligt. Bor i Göteborg, du är välkommen.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Du sa att du drack kola, testar du svampens häxbrygd?

säg till i så fall, är där på 15.. :)

 

Rock on!

Dagens bästa.Jag tar flyget på stört från Umeå om han kör svampens häxbrygd.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Baa.........en som som "lillpitten" kan nog förstöra för alla med sina jävla kommentarer..............o sen kalla Baa för "horbock" är ju för jävligt ........sicken jävla idi*t "lillpitten" är ...................tycker att det här borde leda till avstängning...........skulle var jävligt kul o träffa "lillpitten" mellan 4 ögon o ge honom en riktig dagsedel....

Tillhör du HP klubben oxå.:huh:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

vem har köpt lamadjur?

Det va väl jag uppenbarligen men håll med om att dom har bra ull! 

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...