Jump to content
IGNORERAD

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?


Guest wUThai

Recommended Posts

Mannen får gärna vara 10 år yngre tycker jag så han orkar och har viljan.

Ork å vilja för en man beror ju enbart på tjejens beskaffenhet, ju äldre vi blir desto kräsnare med våra leksaker..
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    43

  • hamnoi

    42

  • Alarik

    41

  • Baa

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vilket kvinnfolk kan undgå att tända på en gammal tjockis?

 

attachicon.gif1000w.jpg

Jag ser inte att den mannen är tjock. Kraftigt byggd och visst lite mage men det gillar tjejerna.
Link to comment
Dela på andra sajter

Isåfall tycker jag att du ska gå till Specsavers..dom kör kampanjer väldigt ofta med gratis syntest :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Isåfall tycker jag att du ska gå till Specsavers..dom kör kampanjer väldigt ofta med gratis syntest :good:

Beror väl som vanligt på vad man jämför med. När det gäller om man är tjock/vacker/ung osv.

 

Fått lite tankeställare mig i läsandet av tråden, men en sak som jag funderat på nu ett tag är hur man vet (gissar/mäter) min (eller hennes) mentla ålder. För den känner jag är viktigare än den rent fysiska när jag provat lite olika vänner.

 

Hade förmånen att träffa två (tja, jag snackade med flera i barerna men dom var inte intressanta ens) som var i nästan samma fysiska ålder - men mentalt skiljde det rejält. Båda hade ungar sen tidigare osv, Men var helt olika i mognadsgrad, en verkade nästan vara 20 år och den andra som jag kallade 200 åringen var nog mentalt äldre/mognare än jag trots att hon var yngre än jag själv.

 

Så min teori om +/- 10 år funkar lite sådär i alla fall, men den är iinte perfekt för den fysiska åldern är bara en siffra. Det är ju hur hon är mentalt som gör att jag och hon kommer överens/trivs även om 10 år.

 

Temprament är ju nästa kniviga fråga, min vän i pattis går från åska till solsken (eller tvärt om) på ett par sekunder. Jag har väl en förmåga att tåla det mesta så länge man inte lurar mig. Men hon verkar avsky att jag alltid säger det jag tycker (och försöker att inte ljuga, är lite för dum för det), frågar hon om jag hade en tjej i cam så ljuger jag inte om det.

 

För hon kikar ju på min kamera ibland och där finns det ju bilder på det jag gjort och dom jag träffat i alla fall.

 

Så mental ålder och passande temperament/livsåskådning tror jag är viktigare än fysisk ålder på nåt vis. Sen att man även tar i beräkning att en 20 åring nog inte gillar en 70 åring bara för att han är så jäkla sexig, utan det finns andra motiv/drivkrafter. Men vet man om det så är det väl OK. Jag är ju inte 70 ännu, så jag har tid på mig att revidera uppfattningen om +/- 10 år. :wink: Inte helt omöjligt att jag gör det om jag nu överlever en dag till i trafiken i Pattis. För jag har fan blivit troende bara av att korsa gatan i Phnom Penh eller här, sen är jag ateist igen.

 

Förälskelsen gör mig lite blind åxå, men kärlek tror jag kräver att man "passar ihop".  Låter lite märkligt men jag tror inte att dom två är samma sak.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Grabben min (35) säger att det är mycket lättare att ragga upp tjejer (Svenska) i 20 års åldern.

Än det var för 10 år sen, men han kanske har blivit mycket snyggare nu,

 

    FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser inte att den mannen är tjock. Kraftigt byggd och visst lite mage men det gillar tjejerna.

 

Exakt  :good:

 

Thailand är kanon. Där vill tjejerna att man ska vara fet och ett fyllo.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
gulaschbaronen

Nu är Knäckeätarn inte en student som du och jag ser det, dvs en yngling på 18-20 år utan en fullvuxen, hmm nåja, hen på närmare 50.

70/2 = 35 + 7 = 42 hmmm :O)

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

max 5 år

Lite nyfiken bara, hur resonerar du? En 50 åring med en 44 åring är fel, men en 20 åring med en 15åring är rätt?

Jag vet att jag drar det till sin spets lite, och det är nog inte ditt inlägg som jag reagerade på så mycket. Men hur tänker man? Jag tror ålder är mer än bara vilket år man föddes om det gäller att passa ihop. Men jag kan ju ha fel. 

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

25 till 30 år är helt ok

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

25 till 30 år är helt ok

Fan va du blivit Svensson, 45-50 passar jävligt bra!

Fick omkull en 23 åring härom natten, sen vaknade jag !

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va du blivit Svensson, 45-50 passar jävligt bra!

Fick omkull en 23 åring härom natten, sen vaknade jag !

Beauty and the beast

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Fan va du blivit Svensson, 45-50 passar jävligt bra!

Fick omkull en 23 åring härom natten, sen vaknade jag !

Tja, jag vet inte men i Thailand och i Kambodja så behöver man inte drömma. Dock så avstår jag från sånt. Men en dröm skulle inte sitta helt fel faktiskt. Lyllos dig.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, jag vet inte men i Thailand och i Kambodja så behöver man inte drömma. Dock så avstår jag från sånt. Men en dröm skulle inte sitta helt fel faktiskt. Lyllos dig.

Är väl ingen som tvivlar på det, men det kan ju vara skönt med drömmar emellanåt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ålder å ålder........

Jag ser ut som 17 och så har det alltid varit och kommer alltid att vara fast åren bara går

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge din thailändska fru inte är yngre än dina egna barn så spelar det inte någon roll om skillnaden är 5 eller 40 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge din thailändska fru inte är yngre än dina egna barn så spelar det inte någon roll om skillnaden är 5 eller 40 år.

Din signatur säger en hel del i ämnet i fråga!''

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle större än sexualdriften." Jan Björklund

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var 35 år träffade jag på en otroligt sexig, oemotståndlig MILF på en bar i Jomtien, hon var 49 år, sa hon ( jag tror hon ljög lite) men hon gav mig det bästa sex jag någonsin upplevt. 

Så min åsikt får väl bli att 14 års åldersskillnad är helt perfekt.

 

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var 35 år träffade jag på en otroligt sexig, oemotståndlig MILF på en bar i Jomtien, hon var 49 år, sa hon ( jag tror hon ljög lite) men hon gav mig det bästa sex jag någonsin upplevt. 

Så min åsikt får väl bli att 14 års åldersskillnad är helt perfekt.

 

Mvh

Gissar att hon var erfaren nog och veta vad en man vill ha:haha:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar att hon var erfaren nog och veta vad en man vill ha:haha:

Japp, det kunde hon. Hon gifte sig 3 år senare med en tysk som är några år yngre än mig. 

Vilken Donna!!! 

Kommer aldrig att glömma henne, och önskar henne allt gott i livet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...