micke isaan 1,756 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Jag vet att du är en väldigt trevligoch sympatisk stolle IRL, men du också bra på att bajsa ord. Finns nog ingen annan här inne som snackar så mycket skit som du,men sen har du inte alla tomtar på loftet heller. 2 Quote Link to post
Benriach 75,134 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Finns nog ingen annan här inne som snackar så mycket skit som du,men sen har du inte alla tomtar på loftet heller. Nej, de tog slut efter att du fått din andel... 5 Quote Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to post
micke isaan 1,756 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Nej, de tog slut efter att du fått din andel... Och där hoppade du in. 1 Quote Link to post
Soengsang 123,331 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Jag har bott 6 månader i Chaiyaphum så nog har jag bott där,det finns det medlemmar här inne som kan intyga. Har bott säger du. Men du HAR också vart pajas i Phuket. Och ni nu är du underbetald kartongnisse?, eller har du kommit upp dig till truckförare? 1 Quote Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to post
Guest Go east Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 (edited) Har bott säger du. Men du HAR också vart pajas i Phuket. Och ni nu är du underbetald kartongnisse?, eller har du kommit upp dig till truckförare? Men tumördoc,det var väldigt vad du hakar upp dig på folks inkomster. Du kanske trivs med att håna folk som inte har samma klass som du? Haha Edited February 15, 2015 by Go east 2 Quote Link to post
micke isaan 1,756 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Har bott säger du. Men du HAR också vart pajas i Phuket. Och ni nu är du underbetald kartongnisse?, eller har du kommit upp dig till truckförare? Ja det säger jag. Ja jag har rest rund en del i Thailand. Jag jobbar och betalar skatt,det är det viktigaste. Mer behöver du inte veta. Och när du pratar på det viset så visar det bara vilken pajas du är och att du mår förmodligen väldigt väldigt psykiskt dåligt. 1 Quote Link to post
micke isaan 1,756 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Men tumördoc,det var väldigt vad du hakar upp dig på folks inkomster. Du kanske trivs med att håna folk som inte har samma klass som du? Haha Han mår inte så bra så det är ingen idé att försöka nå fram till han. Många här på forumet är vanliga knegare så när han kastar skit på mig så gör han det på många många fler här,men så långt tänker han inte. 1 Quote Link to post
Lappen 3,291 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Jag är en knegare men tar inte åt mig. Du har inte tänkt så långt att det kanske beror på hur du agerar? 1 Quote Link to post
micke isaan 1,756 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Jag är en knegare men tar inte åt mig. Du har inte tänkt så långt att det kanske beror på hur du agerar Men snälla Lappen. Lägg dig inte i. Du kommer inte med i ryggdunkargänget ändå. Quote Link to post
Lappen 3,291 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 (edited) Nu är det som så att du drar in mig och många andra i detta när du skriver "alla" och "knegare" och försöker få till att du har stöd bakom dig. Är det enbart för Tomurdoc så sluta skriv här och skicka PM istället. Vet inte ens vad du menar med ryggdunkargänget. Edited February 15, 2015 by Lappen 1 Quote Link to post
andrejsdenruskige 74,310 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Han mår inte så bra så det är ingen idé att försöka nå fram till han. Många här på forumet är vanliga knegare så när han kastar skit på mig så gör han det på många många fler här,men så långt tänker han inte. Är du arbetarens vita riddare på forumet. Någon slags facklig funktion som P3 har delat ut? 2 Quote Link to post
micke isaan 1,756 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Nu är det som så att du drar in mig och många andra i detta när du skriver "alla" och "knegare" och försöker få till att du har stöd bakom dig. Är det enbart för Tomurdoc så sluta skriv här och skicka PM istället. Vet inte ens vad du menar med ryggdunkargänget. Alla ? Jag behöver inget stöd från dig,det lovar jag. Quote Link to post
Lappen 3,291 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Alla ? Jag behöver inget stöd från dig,det lovar jag. Nu skrev jag inte att du har mitt stöd för det kommer aldrig hända. Utan jag syftade på att du i tidigare inlägg skrev att många andra tyckte som du i frågan om bilden. Och att andra knegare tar illa vid sig något jag ville klargöra att så inte är fallet. Hoppas du förstår vad jag menar nu. 1 Quote Link to post
Lappen 3,291 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Och du ska du skicka o PM så var då så pass reko att du tillåter en att svara på det. Quote Link to post
omarama 8,166 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Hmm... lite lågt är det ju att använda någon annans bild för att driva med en tredje part. Hur var det nu? Den som själv är utan synd kan kasta första stenen... För övrigt har jag en hel del något pinsamma bilder på andra medlemmar som jag av barmhärtighetsskäl inte publicerar Herr Chang har talat. Lite synd att du inte vill publicera,det hade blivit en kul tråd.du får ha en pikant fotovisarkväll nån fredag, 2 Quote And that's all I have to say about that Link to post
Popular Post broder tuk tuk 15,324 Posted February 20, 2015 Popular Post Share Posted February 20, 2015 Snälla lappen. Det handlar inte om bilden i sig,det handlar om att han hackar ner på alla och den bilden är typ 2 år gammal. Jag tycker själv bilden är jättekul och inte alls pinsam. Det enda jag oroade mig för var att fru Chang skulle bli förbannad och tvinga mig att köpa en ny vattenkokare men som tur var lyckades herr Chang visst på någon sätt tysta ner hela saken:) BTT 14 Quote Soi 7 Link to post
Soengsang 123,331 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Jag tycker själv bilden är jättekul och inte alls pinsam. Det enda jag oroade mig för var att fru Chang skulle bli förbannad och tvinga mig att köpa en ny vattenkokare men som tur var lyckades herr Chang visst på någon sätt tysta ner hela saken:) BTT Bra att du ser det så. Faktiskt en av de bästa bilder som publicerats på Mpr. Men kanske det var lite lågt av mig att använda den, funderade i de banorna.. Men va fan, den är så kul så den inte får komma bort 5 Quote Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to post
Popular Post Nicholas 27,182 Posted February 20, 2015 Popular Post Share Posted February 20, 2015 Jag tycker själv bilden är jättekul och inte alls pinsam. Det enda jag oroade mig för var att fru Chang skulle bli förbannad och tvinga mig att köpa en ny vattenkokare men som tur var lyckades herr Chang visst på någon sätt tysta ner hela saken:) BTT Normalt folk hade krävt att få ersätta sina skador dom orsakar i andras hem. Heder kallas det. 15 Quote Link to post
micke isaan 1,756 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 (edited) Normalt folk hade krävt att få ersätta sina skador dom orsakar i andras hem. Heder kallas det. Precis Edited February 20, 2015 by micke isaan Quote Link to post
Dannep4 563 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Jag tycker själv bilden är jättekul och inte alls pinsam. Det enda jag oroade mig för var att fru Chang skulle bli förbannad och tvinga mig att köpa en ny vattenkokare men som tur var lyckades herr Chang visst på någon sätt tysta ner hela saken:) BTTHon lämnade honom i stället! 2 Quote Link to post
Wangthong 21,389 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Jag tycker själv bilden är jättekul och inte alls pinsam. Det enda jag oroade mig för var att fru Chang skulle bli förbannad och tvinga mig att köpa en ny vattenkokare men som tur var lyckades herr Chang visst på någon sätt tysta ner hela saken:) BTT En av de roligaste händelserna på MPR faktiskt. Fast nog tror jag att de flesta andra skulle tycka att det var pinsamt. Det har väl varit en riktig skandal om hon tvingat dig att köpa en ny vattenkokare? Undra hur dyr historia det blev för HC? 1 Quote Link to post
LOSForever 2,970 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Åldersskillndad tja 30 år tycker jag är ok Om man är vuxen och har roligt utan tvång Quote Link to post
evert 1 4,635 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Viktigast är väl ändå att BÅDA är byxmyndiga, därefter är det väl upp till parterna. Är väl inget som obehöriga eller anhöriga ska lägga sig i. 1 Quote Link to post
jocko53 1,143 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Jag förstår inte Erkki har svarat!! 4 fyra år och & 2 två månader 1 Quote Link to post
Benjamas 4,526 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Hur många här vill sätta på en 30 år äldre kärring? Fn e ju så farbröderna med vita rockar kommer om man hittar på nåt sånt.. 8 Quote Link to post
Recommended Posts