Jump to content
Guest wUThai

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?

Recommended Posts

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Benjamas

10-15 år e ok men nånstans där går gränsen. Men jag tycker den här men halva din egen ålder plus minst 7 är en bra regel iaf i Thailand. Själv har jag just nu halva min egen plus 22 men fn va fin hon e hjärtat :wub:

• Fint 1

Lappen

Det skiljer 12 år mellan mig och tiraken. Tycker du att det är vidrigt, perverst och sjukt fast att du inte känner oss?

Mina grannar är ett svenskt par, han 40 år och hon 28 år, de har två små barn ihop. Tycker du också att han är vidrig, pervers och sjuk?

Jag har fler exempel på svenska par jag känner där det skiljer mer än 10 år och jag tycker knappast att de är vidriga, perversa och sjuka, men det är jag det.

Lägg inte ner någon tid att försöka föra en seriös diskussion med en person som är bitter på allt och alla.

Spelar ingen roll vad han tycker för det förändrar inte deras lyckliga förhållanden.

• Fint 8

micke isaan

Det skiljer 12 år mellan mig och tiraken. Tycker du att det är vidrigt, perverst och sjukt fast att du inte känner oss?

Mina grannar är ett svenskt par, han 40 år och hon 28 år, de har två små barn ihop. Tycker du också att han är vidrig, pervers och sjuk?

Jag har fler exempel på svenska par jag känner där det skiljer mer än 10 år och jag tycker knappast att de är vidriga, perversa och sjuka, men det är jag det.

Men att det ska vara så svårt att fatta,detta är min åsikt.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

B747

Vad du är bitter nisse batong.

• Fint 7

uptoyou

Jo, jag har fattat det, och den är jävligt korkad.

• Fint 5

broder tuk tuk

I grunden kan jag väl hålla med. Samtidigt har min sambo ett antal väninnor i Thailand i åldrarna 30-35 år som är välutbildade och självständiga men ändå kan tänka sig en man som både är 15 och 20 år äldre (oavsett om han är Thai eller inte). Min uppfattning är att det är tufft för kvinnor över 30 att hitta en man i Thailand som är intresserad av ett seriöst förhållande och därför är de inte lika kräsna när det gäller ålder.

/Krille

Sant men man kan inte jämföra Thailand med Sverige där dom flesta kvinnor numera har en lika bra inkomst som en man har.

Möjligen kan man jämföra Thailand med hur det var i Sverige för 100 år sedan.

En kvinna med egen ekonomi har ju råd att söka efter partner utifrån kärlek.

BTT

• Fint 7

uptoyou

Sant men man kan inte jämföra Thailand med Sverige där dom flesta kvinnor numera har en lika bra inkomst som en man har.

Möjligen kan man jämföra Thailand med hur det var i Sverige för 100 år sedan.

En kvinna med egen ekonomi har ju råd att söka efter partner utifrån kärlek.

BTT

100 år var väl att ta i, men kanske runt 50 år.

• Fint 3

micke isaan

Jo, jag har fattat det, och den är jävligt korkad.

Men du måste fatta grejen. 10 år är ju min riktlinje,skulle det sen skilja nått år till beroende på ålder mm.mm så fine. Skulle jag skriva 15 år så skulle någon annan lipa för det,samma för 20 mm.mm.

Det som stör mig är att du säger min åsikt är korkad för att den inte passar dig,DET är korkat.

PS. sen är det lite roligt att reta upp ryggdunkargänget för dom går i taket direkt när jag skriver så. DS.

• Fint 1

micke isaan

Vad du är bitter nisse batong.

P

Nordsvensk

Har Btt fått sin inloggning kapad?!
Saknar dom gamla "onda" inläggen  :spiteful:

Han får då inte min röst nästa presidentval om retoriken ska ligga på denna höga pk nivå  :ironi:

• Fint 5

Avregistrerad clion

Har Btt fått sin inloggning kapad?!

Saknar dom gamla "onda" inläggen  :spiteful:

Han får då inte min röst nästa presidentval om retoriken ska ligga på denna höga pk nivå 

:ironi:

håller med jag reagerade också.

Har han blivit frälst och ihop med Ulla på

Konsum mån tro

• Fint 2

Shovel78

Go BTT Go...

post-10793-0-89977500-1423636143.jpg

• Fint 1