kitungmakmak Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 (ändrad) 57 åringen med mer än tio millar på banken eller 37 åringen som lever för dagen. Valet avgör man själv. DSC_1959.JPG IMG_9141.JPG Nu finns ju det mycket andra värderingar än bara ålder och pengar. Många har glömt att kärlek kan finnas också. Jag tänker mer på vad som finns mellan öronen än det som finns mellan stortårna, och banken har jag inte ens tänkt på. Dom flesta kvinnor som kan tänka sig att träffa mig kanske gör ett annat utval, och jag kvalar in pga att jag är en rik farang. Fan vet, men du har helt rätt i att det inte finns några regler. Jag siktar på +/- 10 men sen är det ju bara att hoppas på att träffa rätt nångång. Är det -15 år men hon är mogen nog så duger det för mig, -1 och hon fortfarande bara vill fara på disco vareviga kväll så är det inte ok. Kanske skall kallas mental mognad mer än biologisk, dom damer (inte tjejer, utan damer) med ungar jag träffat har ett helt annat perspektiv på livet. Så kanske jag träffar på en multimiljionär som är för barnslig för mig, bara vill leka hela tiden. Går faktiskt bort, skulle inte palla det i längden. Men skulle vara kul att testa ett tag, kanske så vissa tjejer åxå tänker. Faranger med djupa byxfickor som ger dom allt dom vill ha... Skulle vara kul att ha en tirak som gav mig allt jag pekade på, ett tag i alla fall... tror jag skulle ledsna, har inte testat men det ligger liksom inte för mig. Ändrades Februari 11, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Var inte ledsen för det. Ta av dig burkan så får nog du också vara med Banned.jpg Jag tycker mest synd om dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 (ändrad) Jag tycker mest synd om dig. Inget synd om mig för jag är redan medlem Ändrades Februari 11, 2015 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 2-ar mellan oss,och en massa kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 57 åringen med mer än tio millar på banken eller 37 åringen som lever för dagen. Valet avgör man själv. DSC_1959.JPG IMG_9141.JPG Nu finns ju det mycket andra värderingar än bara ålder och pengar. Många har glömt att kärlek kan finnas också. Nu är du ute på hal is. Kan det uppstå kärlek mellan en Thaidam och en svensk man i olika åldrar. Vilken hemsk tanke. Rättning i ledet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Nu är du ute på hal is. Kan det uppstå kärlek mellan en Thaidam och en svensk man i olika åldrar. Vilken hemsk tanke. Rättning i ledet Jag blev så nervös så jag hoppade av, hemska tanke. Huvaligen,,,,,,,,,,,... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Skönt . jag blev väldigt orolig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Inget synd om mig för jag är redan medlem Blev ju inte bättre nu,ta hand om dig nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 håller med jag reagerade också. Har han blivit frälst och ihop med Ulla på Konsum mån tro Clion vad hände med din svarta sötsak? Sorry för OT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 När man har sköj och ingen far illa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Clion vad hände med din svarta sötsak? Sorry för OT Inte bara OT, du frågar om något du inte har med att göra, samt att på ett sarkastiskt vis utnyttja det Clion delat med sig av på forumet. Clion må ha skrivit och gjort handlingar jag inte skulle göra själv. (kanske) Men att utnyttja det som du gör är fruktansvärt lågt, kom nu inte med massa dravel om ditt inlägg att du bara är intresserad, men det kanske det du är, sugen på en 19-årings kropp fast du har förträngt det i all din godhet? //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Inte bara OT, du frågar om något du inte har med att göra, samt att på ett sarkastiskt vis utnyttja det Clion delat med sig av på forumet. Clion må ha skrivit och gjort handlingar jag inte skulle göra själv. (kanske) Men att utnyttja det som du gör är fruktansvärt lågt, kom nu inte med massa dravel om ditt inlägg att du bara är intresserad, men det kanske det du är, sugen på en 19-årings kropp fast du har förträngt det i all din godhet? Men du har tydligen med det att göra ? Han har ju lagt ut en massa info om sin dam. Eftersom han lagt ut en massa info och jag inte hängt med här på forumet för jag har ett liv,så måste man väl ändå få ställa frågan. Skulle det nu finnas en tråd om det så kan man ju länka mig dit. 1 Jag va inte alls sarkastisk. 2 Här utnyttjas inget. 3 Dravel ? Du känner inte mig och har därför inte en jävla aning vad jag tycker eller tror. Sen tror jag Clion kan svara för sig själv,inte ska du gå in som fadersfigur och peka finger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Clion vad hände med din svarta sötsak? Sorry för OT Ville jag skulle skicka pengar ok lite kunde va ok men 2000 i månaden så jag drog När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Men du har tydligen med det att göra ? Han har ju lagt ut en massa info om sin dam. Eftersom han lagt ut en massa info och jag inte hängt med här på forumet för jag har ett liv,så måste man väl ändå få ställa frågan. Skulle det nu finnas en tråd om det så kan man ju länka mig dit. 1 Jag va inte alls sarkastisk. 2 Här utnyttjas inget. 3 Dravel ? Du känner inte mig och har därför inte en jävla aning vad jag tycker eller tror. Sen tror jag Clion kan svara för sig själv,inte ska du gå in som fadersfigur och peka finger. Det är väll inte freda idag ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Ville jag skulle skicka pengar ok lite kunde va ok men 2000 i månaden så jag drog Ok,tack för svaret och att du tog det som jag menade det,av ren nyfikenhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Ville jag skulle skicka pengar ok lite kunde va ok men 2000 i månadenså jag drogVa har du dumpat din 22-åriga fru?Var det inte riktig kärlek trotts allt?Har du summerat hur mycket dessa båda tillfällen du fick komma till har kostat dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Va har du dumpat din 22-åriga fru? Var det inte riktig kärlek trotts allt? Har du summerat hur mycket dessa båda tillfällen du fick komma till har kostat dig? Friskt vågat, hälften vunnit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Va har du dumpat din 22-åriga fru?Var det inte riktig kärlek trotts allt?Har du summerat hur mycket dessa båda tillfällen du fick komma till har kostat dig? om man skulle tänka på pengar hela tiden då kunde jag lika gärna bli munk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Friskt vågat, hälften vunnit Jo så kan man ju se det .Men ett kul äventyr var det.Synd bara att Ghana är så jävla dyrt typ taxi och det måste man ta hela tiden plus fattig domen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 om man skulle tänka på pengar hela tiden då kunde jag lika gärna bli munk Nu va inte det svar på frågan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Om damen är över 20 år och bestämmer själv så är det ok för mig jag har inte tvingat någon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Va har du dumpat din 22-åriga fru? Var det inte riktig kärlek trotts allt? Har du summerat hur mycket dessa båda tillfällen du fick komma till har kostat dig? 24 år var hon jo det var riktig kärlek .Men jag är inte Hug Hefner När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 24 år var hon jo det var riktig kärlek .Men jag är inte Hug Hefner Men vad kosta kalaset ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Men vad kosta kalaset ? Har inte räknat efter När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 om man skulle tänka på pengar hela tiden då kunde jag lika gärna bli munk Eller Muslim? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu