Jump to content
IGNORERAD

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?

Guest wUThai

Recommended Posts

Hur tolkar man det? Skåpen finns alltså i Pattaya?

uptoyou att tolka, jag gav ett råd.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Okey,så elitbrudarna fnns allså i Pattaya. Jag har aldig varit Bangkok förutom Suvvan, trodde att brudarna var bättre där, men då  är alltså Pattaya nr uno?

Du förstod inte att de bästa stannar hemma, sen Bkk, Pattis och slutstation Patong.

Lättast att ragga är Bkk.

Dela på andra sajter

Tillbaka till ämnet: Tjejen och jag har nu varit tillsammans några år, hon är 12 år yngre än mig, men ändå tycker jag att hon är för gammal och sliten för mig.

Så nu ska jag snart en runda till Pattaya för att leta upp någon yngre tjej, helst 20 - 25 årsåldern, några bra råd på ställen?

Nu blir jag kluven. Väntade inte du på tjejens UT? Hade inte du byggt i LOS? Eller har jag missat något?

Dela på andra sajter

Du förstod inte att de bästa stannar hemma, sen Bkk, Pattis och slutstation Patong.

Elitbrudar, ragga...nä du, det är ingen risk att du raggar elitbrudar. Medelålders ensamstående kvinnor kanske, men inte några elitbrudar. Om du inte med ragga menar hyra och med elitbrudar menar random barbrudar.

Dela på andra sajter

Elitbrudar, ragga...nä du, det är ingen risk att du raggar elitbrudar. Medelålders ensamstående kvinnor kanske, men inte några elitbrudar. Om du inte med ragga menar hyra och med elitbrudar menar random barbrudar.

Menar du mig eller  uptoyou?

Själv raggar jag inte längre. Inte ens korttidshyr.

Dela på andra sajter

Menar du mig eller  uptoyou?

Själv raggar jag inte längre. Inte ens korttidshyr.

Menade dig då du kommenterade ett inlägg om elitbrudar med att det var lättast att ragga i bkk....

Dela på andra sajter

Menade dig då du kommenterade ett inlägg om elitbrudar med att det var lättast att ragga i bkk....

har jag verkligen skrivit elitbrudar? Jag får väl kolla upp det inlägget.

Så skrev jag.

Ändrades av leifen

Dela på andra sajter

Det är så jag uppfattat det, det är lättast (billigast) att få doppa i Bangkok, men var är tjejerna snyggast? Bangkok eller Pattaya?

Vill du ha "horsnygg med muskorta shorts" eller "klassiskt snygg med stil"?.. I det sistnämnda slår Bkk både phuket o pattis  med hästlängder.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Kommenterade, jag sa aldrig att du skrivit. 

Ok, feltolkningar och citat hör ihop. :haha:

Dela på andra sajter

När enns avkommor e älldre än damen sin då e det nått allvarlgt fel i hjärnkonntoret ---

Allt sitter i betraktaren ögon heter det, men i ditt fall tror jag det vänt inåt.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Nu blir jag kluven. Väntade inte du på tjejens UT? Hade inte du byggt i LOS? Eller har jag missat något?

Fredagsmys för tusan!

Vill du ha "horsnygg med muskorta shorts" eller "klassiskt snygg med stil"?.. I det sistnämnda slår Bkk både phuket o pattis  med hästlängder.

Nja du lillpitten, det finns inte mycket som går upp mot en svettig brunbränd risskörderska som står upp till knäna i leran iklädd en klassisk sarong!, det är sexigt som fan!:waaaht:

Dela på andra sajter

Fredagsmys för tusan!Nja du lillpitten, det finns inte mycket som går upp mot en svettig brunbränd risskörderska som står upp till knäna i leran iklädd en klassisk sarong!, det är sexigt som fan!:waaaht:

Baa du menar Tusen och en natt. [emoji4]

Dela på andra sajter

Ok, feltolkningar och citat hör ihop. :haha:

Sen lillpittens muskorta shorts under det och allt är fulländat ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Fredagsmys för tusan!

Nja du lillpitten, det finns inte mycket som går upp mot en svettig brunbränd risskörderska som står upp till knäna i leran iklädd en klassisk sarong!, det är sexigt som fan!:waaaht:

och vilken överraskning är linne är av :waaaht:

Dela på andra sajter

ja är 50...hon är 21...tycker normalt att damer mellan 30-35 är dom snyggaste/bästa/skönaste.
Men...fan...hon är inte ...gör inte som dom 21åringarna ja träffat förr. huga...gu vilken skön tjej..

29 års åldersskillnad, hon skulle kunna vara min dotter, men, hon är inte det...  vad göra?  :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

ja är 50...hon är 21...tycker normalt att damer mellan 30-35 är dom snyggaste/bästa/skönaste.
Men...fan...hon är inte ...gör inte som dom 21åringarna ja träffat förr. huga...gu vilken skön tjej..

29 års åldersskillnad, hon skulle kunna vara min dotter, men, hon är inte det...  vad göra?  :-)

hare.thumb.jpg.bc022015e73422152cf28e7efpaketbil.thumb.jpg.7f9497c88929f0674c5ec

Ljudisolera barnrummet i källaren.

Dela på andra sajter

Fredagsmys för tusan!

Kan jag hålla med om vid rätt tillfälle, men det var inte det UTY frågade efter;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Göra? Bara o lätta på lädret och gänga på o skämmas som dom andra hängpungarna:big_smile:

(bara lite avundsjuk;))

Dela på andra sajter

Vad göra?

Tja! du kanske kunde fråga henne om morsan hennes är ledig, hon borde ju vara i passande ålder i alla fall :-)

Ändrades av Cavemannen
Dela på andra sajter

Nää, tusen för en natt ;-)

Det måste vara lågsäsongspris.

Närå, std pris i risbyn, finns riktiga fynd till det priset................ har jag hört!

Dela på andra sajter

Men för fan Thomas, frun är väl inget större pompem, det är den där jävla MiaNoi en som kostar!

Det var just en sådan kvinna som var orsaken till min första skilsmässa. Men hon blev och är en bra mor till min tredje son.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...