Jump to content
IGNORERAD

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?


Guest wUThai

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Tommy:

Dolph Lundgren har i alla fall satt standarden mellan Svenska män och Norska kvinnor!

62 årig man och 24 årig kvinna tycks vara helt OK!

I alla fall enligt Dolphs dotter, som är lika gammal som Dolphs nya fästmö!

 

dolph.thumb.jpg.d95108b8ee43f00d19a40d871772d237.jpg

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3JrpOM/ida-lundgrens-relation-till-pappa-dolphs-24-arige-karlek

 

Önskar det unga paret många års lycka!

 

EDIT: Kom just på att jag faktiskt anser att när "Svärfar" är yngre än maken, så kan jag tycka att maken är för gammel...

Gäller alla raser och nationaliteter.

 

 

MVH

Du tror inte att han skäms liiiite, men okej det är det kanske värt?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    43

  • hamnoi

    42

  • Alarik

    41

  • Baa

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Abercrombie

Nu är det ju "vetenskapligt fastslaget" att den optimala åldern på kvinnan i ett förhållande är halva mannens ålder plus 7. Vilket då innebär att jag som 56-åring strax kan välkomna en 35-åring i mitt liv. Hur jag nu ska orka med det? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligg lågt

P G Gyllenhammar är 85år och tjejen är 46år,  39års skillnad

Deras barn är fött 2016.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Varför skulle man skämmas för att ha en yngre fru? 

Snarare tvärtom ☺

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man ska vara stolt eller inte över sin fru beror på många fler saker än ålder, men självklart är yngre damer oftast snyggare än gamla.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev SatanG:

Om man ska vara stolt eller inte över sin fru beror på många fler saker än ålder, men självklart är yngre damer oftast snyggare än gamla.

 

/ SatanG

Yngre damer är inte alltid snygga men äldre damer är det aldrig.

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev LTD:

Yngre damer är inte alltid snygga men äldre damer är det aldrig.

Äldre än vad? Vet flera som är äldre än 22 som är skitsnygga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Abercrombie
35 minuter sedan, skrev LTD:

Yngre damer är inte alltid snygga men äldre damer är det aldrig.

Kanske inte snygga, men jag tycker nästan alla kvinnor är vackra på något sätt. Låter antagligen patetiskt, men jag ser skönheten i alla åldrar. Även hos de gamla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
17 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Kanske inte snygga, men jag tycker nästan alla kvinnor är vackra på något sätt. Låter antagligen patetiskt, men jag ser skönheten i alla åldrar. Även hos de gamla.

Inte alls patetiskt utan ett fint tankesätt. Som någon annan skrev så är utseendet en sak. En mindre bildskön person kan bli vacker p.g.a. sin personlighet, kvinnlighet eller något annat. 

Sedan kan det gå åt andra hållet. Känner en tjej som ser bra ut och är trevlig, sedan går hon som John Wayne och det gör att hon inte blir så attraktiv. 

Ändrades av Fredman
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Skönheten finns i betraktarens ögon 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

För ett antal år sen såg jag en riktigt ful tjej på Zab, Walking Street.

Samma sekund som hon började sjunga, blev hon vacker.

 

Sensmoralen...? Ingen aning. Kanske att inte vara för onykter när man betygsätter utseende? 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Surin P3:

Samma sekund som jag började sjunga, blev hon vacker

Brukar bli så.... 🤣

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Peter Hultgren

Om det fortfarande handlar om ålderskillnad och inte hur många öl man ska dricka innan man tar moppen hem. Så tycker jag 40 år är helt perfekt, om man har råd och orkar med säng gympan. 🤣😇😄

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fredman:

sedan går hon som John Wayne och det gör att hon inte blir så attraktiv. 

😂😂😂👍

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

De som blir kränkta av åldersskillnad är bara avundsjuka på oss med en yngre fru/flickvän. 

Förmodligen för att de fick nöja sig med de som blev över 😀

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Peter Hultgren
12 minutes ago, Kenneth4618 said:

De som blir kränkta av åldersskillnad är bara avundsjuka på oss med en yngre fru/flickvän. 

Förmodligen för att de fick nöja sig med de som blev över 😀

Visst är det så haha

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Kanske inte snygga, men jag tycker nästan alla kvinnor är vackra på något sätt. Låter antagligen patetiskt, men jag ser skönheten i alla åldrar. Även hos de gamla.

Finns en 54-årig tjej, född i Vetlanda, som jag tycker blir snyggare och sexigare ju äldre hon blir. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
28 minuter sedan, skrev Alarik:

Finns en 54-årig tjej, född i Vetlanda, som jag tycker blir snyggare och sexigare ju äldre hon blir. 

Är Maria Magdalena så vill jag ”beg to differ” men smaken är som baken, alla har en.

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror ju också mycket på vilken ålder "Farangen" har. Själv var jag 26 när jag flyttade hit så nämnda "30-40 års skillnad" hade ju varit rätt svårt. 20 års skillnad hade kännts väldigt Afghanskt och till och med 10 års skillnad hade varit lite väl mycket South Dakota.

 

Skulle jag av någon anledning bli singel i morgon så ser jag nog -10 till +5 som bästa alternativet men om det händer när jag är runt 60 så låter -30 som ett gott alternativ; är man så gammal så är väl att ratta på några schyssta pattar allt nöje man kan tänkas behöva 😉

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Fredman:

Är Maria Magdalena så vill jag ”beg to differ” men smaken är som baken, alla har en.

Ja, och nämnda dam har en bak som inte går av för hackor.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

kalasbullen
6 timmar sedan, skrev Alarik:

Ja, och nämnda dam har en bak som inte går av för hackor.

Ja bakdelar är inte att förakta, undra hur många timmar i livet man har ägnat åt att titta på kvinnliga rumpor?

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag va 20 så tyckte jag att 35 åringar va fina, samma när jag va 40 och samma nu. Så 35 är rätt ålder på en tjej oavsett hur gammal jag är. 

 

 

 

 

 

 

 

Nån som kan gissa hur gammal min tjej är?  

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev LTD:

När jag va 20 så tyckte jag att 35 åringar va fina, samma när jag va 40 och samma nu. Så 35 är rätt ålder på en tjej oavsett hur gammal jag är. 

 

 

 

 

 

 

 

Nån som kan gissa hur gammal min tjej är?  

45

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Abercrombie
4 timmar sedan, skrev kalasbullen:

Ja bakdelar är inte att förakta, undra hur många timmar i livet man har ägnat åt att titta på kvinnliga rumpor?

mASSor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...