Jump to content
IGNORERAD

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?


Guest wUThai

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Jag förstår att du har svårt att svara på frågan då du fantiserade ihop det i din lilla hjärna  :D

Du kan ta dig i brasan.

 

Nu struntar jag i dig. Skall titta på en film.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    43

  • hamnoi

    42

  • Alarik

    41

  • Baa

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

10 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag förstår att du har svårt att svara på frågan då du fantiserade ihop det i din lilla hjärna  :D

Cavemannen du har en liten bajs hjärna

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Just det! och vart skrev jag att de hade tankarna på rullatorer så som du påstår?

VAR för helvete.....

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev LOSForever:

Cavemannen du har en liten bajs hjärna

Hatar sär skrivningar, Bajshjärna skall det vara!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Peolito:


År det din kärrong?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

Nilsson får en inte bara att stava konstigt......

Link to comment
Dela på andra sajter

555!

Vilka lustigkurrar!

Gösta Ekman, Hans Alfredsson - gå och lägg er!

 

:rotfl:

 

Och som svar på frågan...så länge det handlar om år och inte sekel så.........   :o

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
12 timmar sedan, skrev AnTove:

Personligen skulle jag nog inte vilja leva med någon som är mer än 10 år yngre än mig. Det har att göra med att jag tror att vi inte skulle ha så mycket gemensamt, så mycket att prata om. Hade en 22 årig tjej som praktikant för en tid sedan och hon tittade på mig stundvis  som jag var en senil gammal gubbe när jag pratade om olika saker och händelser. Jag är 37 år gammal och jag kände mig väldigt gammal när jag pratade med henne. Hon var snart färdig med sin Universitetsutbildning, men det märktes tydligt att hon hade väldigt lite livserfarenhet och inte några större motgångar i livet. Allt var väldigt svart eller vitt, mycket ideologi och naivitet. Kändes skönt att ha levt lite , för livet och verkligheten kommer att slå till henne med full kraft.  Något som har fått mig att tveka med ett Thai förhållande är att jag är rädd för att vi inte ska ha så mycket gemensamt. Men det kan också vara så att jag har letat på fel ställen också. 

 

Rent generellt sett så tycker jag väl som du, även om jag tycker att 10år är ganska mycket.

Men det beror nog mest på i vilken ålder man själv är i.

18år och 8år känns inte direkt normalt....eller lagligt heller.

30år och 20år känns också som ett stort gap.

50år och 40år börjar däremot att kännas "normalare".

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2015-09-19 at 05:36, skrev Cavemannen:

 

Vad göra?

Tja! du kanske kunde fråga henne om morsan hennes är ledig, hon borde ju vara i passande ålder i alla fall :-)

 

Fuck Mom.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Cavemannen:

???

Vafan, Caveman, in med lite goa bilder från Rio-OS istället för att sitta här o bråka...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken åldersskillnad? Tja, när man egentligen ska dejta svärmor så kan man väl säga att gränsen är nådd! [emoji4]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk




Och det är du man och avgöra, är väl upp till var och en utan dina dryga kommentarer ?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skillnaden mellan man och kvinna i detta fall, är väl för att en man är utseendet fortfarande viktigt, hur gammal man än är. För min del (gammal 64 år) tycker jag fortfarande att det är trevligt att titta på flickor (inte för unga dock). Det vet min fru om, och vet att det bara är titta son gäller. När det gäller 64-åriga kvinnor vet jag inte hur de tycker, men kanske inte titta på vackra män är lika intressant.

Tyvärr svårt att hitta 64-åtiga kvinnor som är vackra, utom i Thailand.

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Min regel är att hon får vara max 5 år äldre än mig....

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen får folk ha vilken åldersskillnad de vill i sina relationer, helt ointressant för mig.

 

Det jag dock har svårt med är gubbar som säger att åldern bara är en siffra men alltid väljer en kvinna som är 20 år yngre, inte 20 år äldre.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Min regel är att hon får vara max 5 år äldre än mig....


Min regel var: Hon får inte vara äldre än min son, det hade inte han acceptetat, men det är jag det :) Min nuvarande fru hade med lite god vilja kunnat vara hans mamma :) Det första min son frågade när jag berättade att jag träffat en ny kvinna, var hur gammal hon var. När hon var 17 år äldre än honom var det acceptabelt

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Soengsang:


Och det är du man och avgöra, är väl upp till var och en utan dina dryga kommentarer ?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Känsligt detta. Jag avgör ingenting utan det är vad jag tycker. Får jag inte tycka vad jag vill? Sen om du upplever det som drygt är inget jag kan göra åt. 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev gst:

Skillnaden mellan man och kvinna i detta fall, är väl för att en man är utseendet fortfarande viktigt, hur gammal man än är. För min del (gammal 64 år) tycker jag fortfarande att det är trevligt att titta på flickor (inte för unga dock). Det vet min fru om, och vet att det bara är titta son gäller. När det gäller 64-åriga kvinnor vet jag inte hur de tycker, men kanske inte titta på vackra män är lika intressant.

Tyvärr svårt att hitta 64-åtiga kvinnor som är vackra, utom i Thailand.

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
 

Om du bara visste hur de klär av killar med ögonen och stönar om ingen hör. 

Om du bara visste hur det snackas bland mogna kvinnor. :big_smile:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Atom:

Personligen får folk ha vilken åldersskillnad de vill i sina relationer, helt ointressant för mig.

 

Det jag dock har svårt med är gubbar som säger att åldern bara är en siffra men alltid väljer en kvinna som är 20 år yngre, inte 20 år äldre.

Du har fel i ditt påstående. Jag har varit ihop med 20 år äldre kvinna. Skrev om det tidigare. 

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Atom:

Personligen får folk ha vilken åldersskillnad de vill i sina relationer, helt ointressant för mig.

 

Det jag dock har svårt med är gubbar som säger att åldern bara är en siffra men alltid väljer en kvinna som är 20 år yngre, inte 20 år äldre.

Jag har ställt denna fråga ett antal ggr, men får inget gehör....

Åldern är bara en siffra, så länge det gynnar mannen, samt inte inkluderar deras egna döttrar....

 

Kan väl även medge att jag störde mig på detta fenomen, när jag var yngre, men efter alla år i Thailand, knappt reagerar på det..

 

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, JJC said:

Du har fel i ditt påstående. Jag har varit ihop med 20 år äldre kvinna. Skrev om det tidigare. 

 

Mitt påstående är inte fel då du väl inte är en av dessa "gubbar som säger att åldern bara är en siffra men alltid väljer en kvinna som är 20 år yngre, inte 20 år äldre"?

 

Dessutom undrar jag om du är lika benägen att nu välja en 70-årig kvinna (om du nu är runt 50) som du var att ha en 40-åring när du var runt 20?

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev JJC:

Du har fel i ditt påstående. Jag har varit ihop med 20 år äldre kvinna. Skrev om det tidigare. 

Atom skrev GUBBAR och när du datade din äldre darling, så förmodar jag att du var en ungdom? ?

 

edit, såg att herr Atom redan svarade något liknande... ?

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Atom:

 

Mitt påstående är inte fel då du väl inte är en av dessa "gubbar som säger att åldern bara är en siffra men alltid väljer en kvinna som är 20 år yngre, inte 20 år äldre"?

 

Dessutom undrar jag om du är lika benägen att nu välja en 70-årig kvinna (om du nu är runt 50) som du var att ha en 40-åring när du var runt 20?

Som jag skrev tidigare är mitt sinne är öppet. Man vet aldrig vad som kommer att hända med oss och våra liv.

Min fru är 20 år yngre. Hon valde mig inte för pengar jag inte hade då. Jag sagt till henne första dagen att jag har inga pengar.

Hon var inte intresserad av pengar utan min person och den jag är. Vi har faktisk mycket roligt tillsammans då vi har samma intresse trots ålderskillnad.

Låser man sig vid ålder då kan det vara riktig illa. 

Den kvinna jag var ihop i mina unga dar var 20 år äldre och samma där gemensamma intresse, mycket roligt, än idag ringer hon och ångrar att hon gjorde slut 

pga att trycket från omgivningen var högt.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Sangwal:

Atom skrev GUBBAR och när du datade din äldre darling, så förmodar jag att du var en ungdom? ?

 

edit, såg att herr Atom redan svarade något liknande... ?

Rock on!

20

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...