Jump to content
IGNORERAD

Thai nya priser


John Khonken

Recommended Posts

Allt fixat med biljetter nu,, men rätt missnöjd med thai,,, fick pröjsa 1300 extra per biljett bkk-udon som tidigare ingick,, inga kopplade biljetter längre =missad flight köp nya biljetter vilket gör att man inte vågar chansa,, resultat 4-5 timmars väntan i bkk,,30kg sthlm-bkk men bara 20kg bkk-udon, , bra service där thai,, ska ringa thai i sthlm imorgon o kolla om allt det här verkligen stämmer,,, gör det det så har mitt arsle suttit på en thaistol för sista gången.

Exakt samma för oss. Men betalade 775kr Tur retur udon.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    10

  • Rogigoal

    10

  • Skaata

    8

  • Benriach

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kikade för en timma sen, men då är det Don Muang 675bath till Udon

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jocke, detta pris låter ju väldigt bra. Vilka datum gäller? Vi kan tyvärr bara vara borta ca 2 veckor.

Kollade 2v resor med utresa den 18 och 23 liknande priser men som sagt skippa thais hemsida och kör på någon av de välkända sök siterna, reseguiden, flygresor, momondo osv

Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte . Kan vara så att det var olika priser för barnen och vuxna. jag kollade först en vuxen och fick samma pris . Sedan bokade jag tre vuxna och tre under 17år. Sedan är det olika priser olika dagar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja en 500 hundring hit eller dit spelar inte så stor roll,,, mest irriterad över kopllade biljetter o bagagevikten..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här. Jävla dumheter.  Det var det som var bra. Vi kommer att försöka boka om biljetterna på plats om flyget kommer i tid. Vi vågade inte boka det tidiga flyget nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...