Jump to content
IGNORERAD

Boka resa för 19 personer!


Nick

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    14

  • Sam sip sam

    9

  • leifen

    6

  • pigge01

    5

Mest aktiva i denna tråd

Tackar :)

 

Jag har bokat genom Nonkis några gånger, fungerat bra. Men ibland tänker jag, varför betala (gissning) ca 20% extra (ca 1000:-) för inget som jag utnyttjar.

Men gör jag en bokning på Thai Airways hemsida så är det alltid dyrare än vad Nonkis tar. Hur kan det vara så? Har aldrig förstått det?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
kitungmakmak

Det gäller inte Thai, krångligare bokningssida får man leta länge efter

Håller med, skulle försöka boka en enkel tillbaka men jag kom ingenstans. ticket och dom andra vill ha 20kkr för en enkel så nu har jag mailat nonki.

Sökte efter hans mailaderss så då hamnade jag i denhär tråden.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Har sällan hittat lägsta pris direkt på flygbolagens egna hemsidor, oftast har internet resebyråerna lägre priser.

 

Undantagen är när jag får riktade kampanjer direkt via email.

 

Jag bokar och köper där jag får bäst pris i förhållande till restid och passande anslutningsflyg från och till Umeå.

 

Har nästan åkt med alla flygbolag till Bkk känns det som, och handlat av de flesta resebyråer samt direkt av flygbolagen.

 

Men skulle jag boka för 19 personer tror jag att det skulle kännas tryggare direkt med ett flygbolag, en stor resebyrå än ett liten.

 

Sneglar på en resa i juni Umeå-Bkk enkel 1702kr och retur i juli Bkk-Arn 2131kr. Tillkommer Arn-Umeå 299kr.

Dyker det upp andra alternativ så kan det bli ändring.

 

Hur sjutton hittar du (ni) såna priser på nätet? Suttit nån timme nu, men det verkar hopplöst.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar :)

 

Jag har bokat genom Nonkis några gånger, fungerat bra. Men ibland tänker jag, varför betala (gissning) ca 20% extra (ca 1000:-) för inget som jag utnyttjar.

Men gör jag en bokning på Thai Airways hemsida så är det alltid dyrare än vad Nonkis tar. Hur kan det vara så? Har aldrig förstått det?

Kolla Alla Flygbiljetter.se får Du garanterat lägsta pris.

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur sjutton hittar du (ni) såna priser på nätet? Suttit nån timme nu, men det verkar hopplöst.

Norwegians egen hemsida eller http://allaflygbiljetter.se

 

Bokade för en vecka sedan 18 augusti och hem 16 september med Norwegian, Umeå-Bangkok TOR för 3483kr. (endast 10kg handbagage)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittar inget telefonnummer på Thai Airways hemsida. Kan du hjälpa mig för jag ska snart till Risbyn?

(46-8) 598-83-600

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Norwegians egen hemsida eller http://allaflygbiljetter.se

 

Bokade för en vecka sedan 18 augusti och hem 16 september med Norwegian, Umeå-Bangkok TOR för 3483kr. (endast 10kg handbagage)

Norwegian är ju dom jag använt dom 2 sista vändorna men med resväska och käk så blir det lite mer. Måste kolla en gång till, dom kanske har ändrat priserna. Eller så tar dom ut överpriser för mig då jag ser så otroligt rik ut.  ;)

 

Då kan jag lika gärna åka thai

 

Utresa

 

11:50 - 05:50
13h 0min (1 byte)
 
 
Hemresa

01:30  - 11:25
15h 55min (1 byte)
 
Totalpris inkl skatter

7 359:-

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...