UglyFarang Inlagd Mars 2, 2021 Dela Inlagd Mars 2, 2021 On 2021-02-26 at 16:25, skrev Enis: Biltema suger utgångna varor och de du skulle ha var slut i hyllan enis Jag var inne i en av deras butiker förra veckan och skulle ha fjärrströmbrytare till mina gamlingar och fick bara upp "utgått" i deras system och köpte då i annan butik, igår skulle jag ha ett par stickproppar och svängde då in till samma Biltemabutik och när jag hittat stickpropparna och gick mot kassan så i gången stod det några korgar där den ena var fylld med fjärrströmbrytare så jag gjorde ett nytt sök och fick bara upp utgått så jag sökte på artnr och fick upp att det fanns ej då högg jag en på kundtjänst och visade lappen med utgått och frågade varför det är så här och fick till svar: vi är underbemannade, vilket för mej är en mycket bra anledning att sluta handla där. Ingen ordning = slöseri med min tid. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 25, 2021 Dela Inlagd Mars 25, 2021 Äntligen Nu djävlar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu