Oregistrerad Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Äsch, viktigast är ju att motorn går som den skall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Jo tjena Biltema skit Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 De satt på nya fina orginal torkarblad vid sööörvicen igår på Möller Bil “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 ImageUploadedByTapatalk1424344573.686971.jpg Jo tjena Biltema skit Enis Så där ser mina orginal BMW ut åxå. Fast de har hängt med drygt 35000 mil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Undrar om det lönar sig att inhandla blad till Toyota Hilux i Sverige och Biltema då underföstått, original Toyota i Thailand håller bara sisådär 3-4 månader under torrperioden trots att dom inte används, ska man sedan använda dom sitter halva gummit kvar på rutan, undrar om samma företag sysslar med kondomer, inge bra! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Årets julklapp 2015, torkarblad så klart orginal inge skit biltema Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Verkar vara många fiskrensare som pausat från forumet. Kanske inte kommit över att stolta Norrköping knäppte dom på näsan och snöt guldet i Allsvenskan. Heja Peking Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Verkar vara många fiskrensare som pausat från forumet. Kanske inte kommit över att stolta Norrköping knäppte dom på näsan och snöt guldet i Allsvenskan. Heja Peking Ja skitnödiga fiskrensare.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Ja skitnödiga fiskrensare.... He he, von Knasen, asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Det är absolut inga fel på Biltemas torkarblad bara för att de inte är original. Tex så är nog den här "Biltematrummisen" Tim Zuidberg förmodligen betydligt skickligare än många av originalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Det är absolut inga fel på Biltemas torkarblad bara för att de inte är original. Tex så är nog den här "Biltematrummisen" Tim Zuidberg förmodligen betydligt skickligare än många av originalen Ha ha ha.God jul på dig min favorit knas.Utan dig är det bara att logga ut för gott. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Ha ha ha.God jul på dig min favorit knas.Utan dig är det bara att logga ut för gott. God jul och hälsa littus dickus att biltema är bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 God jul och hälsa littus dickus att biltema är bäst Japp.Jag träffar han på måndag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Undrar om det lönar sig att inhandla blad till Toyota Hilux i Sverige och Biltema då underföstått, original Toyota i Thailand håller bara sisådär 3-4 månader under torrperioden trots att dom inte används, ska man sedan använda dom sitter halva gummit kvar på rutan, undrar om samma företag sysslar med kondomer, inge bra! Intressant att höra. Använder själv torkare från Tesco (90baht/st), med samma resultat. Någon annan som har nåt tips på fabrikat med bättre livslängd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Intressant att höra. Använder själv torkare från Tesco (90baht/st), med samma resultat. Någon annan som har nåt tips på fabrikat med bättre livslängd? Biltema. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Ja skitnödiga fiskrensare.... Åja, det gick väl inte så jäkla bra för Bajen heller........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Hur kan en tråd om biltemas torkarblad bli så många inlägg, inte klokt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Hur kan en tråd om biltemas torkarblad bli så många inlägg, inte kloktFör att såna som du är där och spammar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Hur kan en tråd om biltemas torkarblad bli så många inlägg, inte kloktBiltema har inte kallat tillbaka några modeller. Som div bilmärken gjort detta år 2015. Kanske därför [emoji6] Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Åja, det gick väl inte så jäkla bra för Bajen heller........ Tycker jag det gjorde, återkomst till allsvenskan och utanför bottenstriden och med "klubbhuset" kvar. I motsättning till några som säljer ut allt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Tycker jag det gjorde, återkomst till allsvenskan och utanför bottenstriden och med "klubbhuset" kvar. I motsättning till några som säljer ut allt Allt går tydligen att lura på folk....det med mördande reklam Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 För att såna som du är där och spammar?Jag spammar väl inte, köper själv biltemas medel torkarblad håller ett år, bra och billiga men fyra" sidor " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Jag spammar väl inte, köper själv biltemas medel torkarblad håller ett år, bra och billiga men fyra" sidor "Vad har det att göra med lillpittens torkare? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Tycker jag det gjorde, återkomst till allsvenskan och utanför bottenstriden och med "klubbhuset" kvar. I motsättning till några som säljer ut allt Svårt, för att inte säga olagligt, att sälja något man inte äger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Tycker jag det gjorde, återkomst till allsvenskan och utanför bottenstriden och med "klubbhuset" kvar. I motsättning till några som säljer ut allt Mnja, nu är det väl endast tabellplacering som räknas egentligen!? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu