Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Hamnoi verkar lite blyg så här vid återkomsten så får väl försöka locka fram han med Biltemas torkarblad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Åter igen en "Vi som Löööve"-tråd. Bara sunkiga torkarblad från den butiken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Hahaha din jävla dåre Jag har ju mest mediterat och ägnat mig åt yoga under uppehållet så jag har numera en vilopuls nära noll . Mao blir det mycket svårt o jaga igång mig, men biltemas billiga skräptorkare kommer aldrig sitta på min bil ivf. Möjligtvis om jag blir så skelögd som Ts, då spelar det mindre roll #Torkarblad ska kosta. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Åter igen en "Vi som Löööve"-tråd. Bara sunkiga torkarblad från den butiken Dom sunkiga torkarbladen duger gott till att lura fram Hamnoi när han trodde han skulle få sig en mjukstart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Men det står ju på internet att dom är bäst... Kvaliteten på torkarblad har förbättrats avsevärt de senaste fyra åren, visar Testfaktas laboratorietest av nio fabrikat. Testet visar också att billiga torkarblad är lika bra som dyra. http://www.biltema.se/sv/Nyheter/Biltemas-torkarblad---Bast-i-test/ Internet kan väl inte ljuga? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Det är väl bara att sätta en dyrare prislapp på torkarbladen, viktigpettrarna märker ingen skillnad i alla fall. Tror fan inte de har körkort ens... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Dom sunkiga torkarbladen duger gott till att lura fram Hamnoi när han trodde han skulle få sig en mjukstart Har kollat in den där viktväktar-tråden men saknar ett av dom tyngsta namnen på listan Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Har kollat in den där viktväktar-tråden men saknar ett av dom tyngsta namnen på listan hamnoi??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Har kollat in den där viktväktar-tråden men saknar ett av dom tyngsta namnen på listan Kör mitt eget race Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Kör mitt eget race Som vanligt mao , men man saknar lite före o efterbilder i den tråden..Helst i profil då... Skulle fungera bra i avskräckande syfte när man känner sötsuget o kolla in alla proppmätta gubbar, som Odin tex Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Välkommen åter kludden efter en (får vi hoppas)välbehövlig vila,för det är väl inte jobbrelaterat Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Välkommen åter kludden efter en (får vi hoppas)välbehövlig vila,för det är väl inte jobbrelaterat håller med, hjärtligt välkommen tillbaka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Som vanligt mao , men man saknar lite före o efterbilder i den tråden..Helst i profil då... Skulle fungera bra i avskräckande syfte när man känner sötsuget o kolla in alla proppmätta gubbar, som Odin tex Nåja, du vet ju varför jag e stabil på mitten... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Välkommen tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Det bästa kör utan torkarblad.Kör på känsla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Välkommen tebaka lillpitten, fan ett torkarblad, ja det kan ju va bra å torka bort din halvtaskiga virre du spillde på bordet med. Äntligen blir det lite fart å fläkt här mellan penseldragen jippie Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Då är din stalker bara runt hörnet, bara så du vet... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Då är din stalker bara runt hörnet, bara så du vet... Rock on! Ja va fan , du letar ju upp en tom när man provar ut sulor Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Ja va fan , du letar ju upp en tom när man provar ut sulor Precis, du går ALDRIG säkert igen... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 13, 2015 Dela Inlagd Januari 13, 2015 Själv kör jag ÖoB torkarblad, bra skit! Nu får vi invänta helgen så LP fått lite i sig så glappkäften börjar gå! Välkommen tillbaks LP. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Januari 13, 2015 Dela Inlagd Januari 13, 2015 Välkommen tillbaka. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Samma blad fram som bak på V70? Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Ja va fan , du letar ju upp en tom när man provar ut sulor Nya sulor Mannen Velcome Back Conv-Pattis-Flip-Flop! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Dom sunkiga torkarbladen duger gott till att lura fram Hamnoi när han trodde han skulle få sig en mjukstart jag köpte just 2 torkarblad på biltema till framrutan, funkar fin fint. Tror jag ska köpa till bakrutan också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 (ändrad) jag köpte just 2 torkarblad på biltema till framrutan, funkar fin fint. Tror jag ska köpa till bakrutan också. Nästan vettigare att köpa flera billiga, och en silikonstrykare så dom överlever isen/solen/saltet/spolarvätskan ett tag i alla fall och byta oftare än dom däringa svindyra som kanske håller 5% bättre men kostar 500% mer. Finns ju några tokar som köper lösa blad, alltså bara gummit. Men där drar jag faktiskt gränsen. 29kr eller vad nu biltemas kostar med plåt/plastgrunkan duger. Sen sätter jag nytt på förarsidan och flyttar den gamla (om den är bättre) till passagerarsidan. Så spar jag nån krona till, passageraren behöver ändå inte se nåt., dom blir bara stressade då. Ändrades Januari 14, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu