Jump to content
Sign in to follow this  
lk2

Badtunneparty

Recommended Posts

Changnoi

Badtunna ? Såg ut som en pool ?

clas391

Om det nu råkar vara någon som undrar över hur jag kunde hamna med på några bilder så finns det en förklaring. Frugan jobbade kvällsskift och jag kände mig väldigt ensam och sällskapssjuk men kom på ide'n att om jag knallar iväg till närmaste badtunna så hittar jag säkert lill_kurre där och får lite trevligt sällskap en stund. Och tamme tusan så rätt jag hade. :)

Fritz..

Kunde dock inte undgå att se att då pastor Fritz hade anlänt så åkte Tshirten på troligen så har pastorn därefter avgivit några syndernas förlåtelse och förböner för på de senare bilderna så är Tshirten av igen och bikinin är åter all klädsel tjejerna ha på sej. Kunde du inte avgett några fler förböner präst f-n 

• Fint 1

Naam kaeng

Härliga bilder! Och kul bildtexter Lill Kurre!

:-)

• Fint 2

Guest

Och bilen går bra?

Måste erkänna att jag inte kan koppla ihop denna inlägg med nån av mina? Har inte haft bil på senaste fem åren.

• Fint 1

Kentan

Idag var det nära MPR's paparazzi fastna på bild på Big-C men det är inte lätt att hinna med vart bara ryggtavlan när han snabbt förflyttar sig mellan badtunnorna i byn. [emoji2]

//K

• Fint 2

lk2

Vadå?  Pool, det låter ju som utrikiska.

Tack Naam kaeng, trevligt att du gillar tråden.

Om dy syftar på mig så, det är inte många som lyckats fånga mig på bild. :ironi: Och ingen större skada för det, inte mycket att föreviga med en bild.

• Fint 2

Fritz

Man får ha lite överseende med lill_kurre som härstammar från Finland. För honom är Pool endast en typ av biljard och allt som man simmar i, förutom havet då, en badtunna. :)

Fritz..

• Fint 8

ragson

"Precis Enis, det var en av anledningarna till att jag inte badade igår. :ironi:   "

När du badar i BL-badtunnan, då blire kors i taket!

• Fint 2

soi covboy

vad är adressen till blue lagoon ? har dom någon hemsida ? är det ok ställe att bo på några dagar ?? Med vänlig hälsning nicke nyfiken

• Fint 1

ellim63

vad är adressen till blue lagoon ? har dom någon hemsida ? är det ok ställe att bo på några dagar ?? Med vänlig hälsning nicke nyfiken

10565128_968732323159806_481084071357285

• Fint 3

kitungmakmak

Underbara bilder, keep them coming. Lagom avklätt dessutom - då passar det in utan att modsen protesterar. Samma som på stranden.

• Fint 3