Jump to content
Sign in to follow this  
lk2

Badtunneparty

Recommended Posts

rolba

Äh, lite taxnosar har väl ingen dött av.

Kör på.

• Fint 9

Guest

Tack för fina bilder, ska man inte lägga upp dem på familjeliv.se

• Fint 3

lk2

Tack för fina bilder, ska man inte lägga upp dem på familjeliv.se

Jag kollar ju aldrig familjeliv.se  men du kan gärna ta fritt av bilderna och lägga upp där, om du vill. :ironi:

• Fint 2

Guest

Jag kollar ju aldrig familjeliv.se  men du kan gärna ta fritt av bilderna och lägga upp där, om du vill. :ironi:

det är ju Du som har upphovsrätt till bilderna så för att slippa

en trist tvist om det låter jag bli.

• Fint 1

Jive

Och bilen går bra?

• Fint 5

stefan5300

Vad vore helgens avslutning utan ett badtunneparty.  I dag gick det av stapeln vild The Blue Lagoon.  Adressen enligt bilden nedan.

attachicon.gifDSCN8232.JPG

Inledningsvis ganska lite gäster.

attachicon.gifDSCN8233.JPG

Men riktigt fina skönheter i badtunnan må jag säga.  Jag tror jag tillägnar henne hela tre bilder på raken.

attachicon.gifDSCN8235.JPG

attachicon.gifDSCN8236.JPG

attachicon.gifDSCN8237.JPG

I dag blir det övervägande bilder på brudar.  Lättklädda brudar,  men det är ju det som lyfter ett badtunneparty så att säga.

attachicon.gifDSCN8239.JPG

attachicon.gifDSCN8241.JPG

attachicon.gifDSCN8243.JPG

I dag orkar jag inte redigera bilderna, så jag hoppas att Stefan 5500 inte tar illa vid sig. :ironi:  Jag matar helt enkelt in lite på måfå.

attachicon.gifDSCN8244.JPG

attachicon.gifDSCN8245.JPG

attachicon.gifDSCN8248.JPG

attachicon.gifDSCN8252.JPG

Inte bara jag som fotade.

attachicon.gifDSCN8254.JPG

attachicon.gifDSCN8255.JPG

attachicon.gifDSCN8256.JPG

attachicon.gifDSCN8259.JPG

Och som vanligt när det gäller badtunneparty gäller det att musiken synkar, här drar vår Bäste Ragson av "Lilla söta fröken fräken"  kan också ha varit "Ett litet rött paket med vita snören".

attachicon.gifDSCN8268.JPG

Det får helt enkelt bli en rökpaus nu, hoppas ni har överse´nde.

Ingen fara det ju bara ett foto som var lite halvsuddigt :wink:, resten var ju kanon och man ser/vet ju vad fototna ska foreställa  :great:  :yes:

Edited by stefan5300
  • Fint 2

Jive

Om det nu råkar vara någon som undrar över hur jag kunde hamna med på några bilder så finns det en förklaring. Frugan jobbade kvällsskift och jag kände mig väldigt ensam och sällskapssjuk men kom på ide'n att om jag knallar iväg till närmaste badtunna så hittar jag säkert lill_kurre där och får lite trevligt sällskap en stund. Och tamme tusan så rätt jag hade. :)

Fritz..

Behöver de månne anställa fler på det där jobbet? :wink:

• Fint 5

lk2

Ingen fara med någon upphovsrättstvist.  Ingen av bilderna håller ju den klass som det skulle erfordras för en tvist.

Dessutom har ju du och jag redan haft vår lilla tvist, när vi disskuterade kåldolmar tror jag det var.  Ett tag trodde jag nästan att du tog det på allvar fast detta bara är ett forum

Så ta du för dig av bilderna och lägg gärna upp dom på thaiklupi.fi  Skadar inte med lite reklam för The Blue Lagoon.

Precis Enis, det var en av anledningarna till att jag inte badade igår. :ironi:   Sen hade jag fullt upp med att plåta, tog 362 bilder.  Och som jag skrev förra helgen kanske inte alla bilder passar på ett seriöst forum som MPR.  Så därför publicerades endast ett fåtal.

• Fint 7

stefan5300

Ingen fara med någon upphovsrättstvist.  Ingen av bilderna håller ju den klass som det skulle erfordras för en tvist.

Dessutom har ju du och jag redan haft vår lilla tvist, när vi disskuterade kåldolmar tror jag det var.  Ett tag trodde jag nästan att du tog det på allvar fast detta bara är ett forum

Så ta du för dig av bilderna och lägg gärna upp dom på thaiklupi.fi  Skadar inte med lite reklam för The Blue Lagoon.

Precis Enis, det var en av anledningarna till att jag inte badade igår. :ironi:   Sen hade jag fullt upp med att plåta, tog 362 bilder.  Och som jag skrev förra helgen kanske inte alla bilder passar på ett seriöst forum som MPR.  Så därför publicerades endast ett fåtal.

Men de fungerar och passar mycket bra som PM :nyam:

• Fint 2

Enis

Och som jag skrev förra helgen kanske inte alla bilder passar på ett seriöst forum som MPR.

PM fungerar alltid :heat:  :nyam:  

/Enis

• Fint 1