Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Nu har väl"sunktunnan" lite mer än badande brudar att titta på, live musiken är ofta i en mycket hög klass, maten lika så. Stämningen är alltid på topp, sedan att några tjejer badar gör ju liksom inte det sämre! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 3 minuter sedan, skrev Stefan: Nu har väl"sunktunnan" lite mer än badande brudar att titta på, live musiken är ofta i en mycket hög klass, maten lika så. Stämningen är alltid på topp, sedan att några tjejer badar gör ju liksom inte det sämre! //S Fan tittar du på tjejer, Oj oj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 5 minuter sedan, skrev Stefan: Nu har väl"sunktunnan" lite mer än badande brudar att titta på, live musiken är ofta i en mycket hög klass, maten lika så. Stämningen är alltid på topp, sedan att några tjejer badar gör ju liksom inte det sämre! //S Säkert bra stämning, men helt säker på att folk inte söker sig dit för den gastronomiska upplevelsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 1 minut sedan, skrev Boa52: Fan tittar du på tjejer, Oj oj Japp, det har jag gjort sedan småskolan, nu i vuxen ålder får jag titta men inte röra, enligt hon som bestämmer! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 2 minuter sedan, skrev conservator: Säkert bra stämning, men helt säker på att folk inte söker sig dit för den gastronomiska upplevelsen Nä, där har du rätt! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 15 minuter sedan, skrev Stefan: Det är liksom inte samma sak, jaga grisar gör man på ett sätt, tjejer jagar men på ett annat vis, men i Norrland kanske ni inte gör någon skillnad? För att vara sörlänning tänker du inte så fel, jaga tjejer eller gris , det är olika bösser man använder en gör dj gött den andra stöter lite men bär hem hälsningarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 1 minut sedan, skrev Boa52: För att vara sörlänning tänker du inte så fel, jaga tjejer eller gris , det är olika bösser man använder en gör dj gött den andra stöter lite men bär hem hälsningarna Ja jävlar, ibland är du för go! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 11 minuter sedan, skrev Stefan: Nu har väl"sunktunnan" lite mer än badande brudar att titta på, live musiken är ofta i en mycket hög klass, maten lika så. Stämningen är alltid på topp, sedan att några tjejer badar gör ju liksom inte det sämre! //S Det är ju en individuell bedömning om vad man tycker är hög klass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 1 minut sedan, skrev Stefan: Ja jävlar, ibland är du för go! //S Nu blir vi snart kära i varann Huva,du är ju en sörlänning och jag är dj trött, sov gott på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 1 minut sedan, skrev wUThai: Det är ju en individuell bedömning om vad man tycker är hög klass. Du kan väl inte bedöma nåt om vad som är hög eller låg klass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 6 minuter sedan, skrev Boa52: Du kan väl inte bedöma nåt om vad som är hög eller låg klass Gå på sängen nu! Du verkar lite förvirrad.. månne du druckit för mycket ur dunken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 10 minuter sedan, skrev wUThai: Det är ju en individuell bedömning om vad man tycker är hög klass. Jaså, du har har alltså varit varit där och bedömt klassen? There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 2 minuter sedan, skrev Stefan: Jaså, du har har alltså varit varit där och bedömt klassen? Hehe. En bild säger mer än tusen ord sägs det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Precis nyss, skrev wUThai: Hehe. En bild säger mer än tusen ord sägs det. Japp, som att titta i en resebroschyr, sedan kan man ju stanna hemma! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Precis nyss, skrev Stefan: Japp, som att titta i en resebroschyr, sedan kan man ju stanna hemma! //S Ja, ungefär. Det som ser sunkigt ut är ju knappast nåt man besöker. Finns ju bra mycket bättre ställen i byn. Som jag sa, det är individuellt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 2 minuter sedan, skrev wUThai: Ja, ungefär. Det som ser sunkigt ut är ju knappast nåt man besöker. Finns ju bra mycket bättre ställen i byn. Som jag sa, det är individuellt. Japp, så är det! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 4 timmar sedan, skrev Stefan: Jaså, du har har alltså varit varit där och bedömt klassen? 4 timmar sedan, skrev wUThai: Hehe. En bild säger mer än tusen ord sägs det. Att whuttan reser som BTT var intressant 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 12 timmar sedan, skrev Odin: Hehe Lars Kristers är polare till mej. Å ibland lyssnar jag bara på dom i ett par veckor, det rensar huvudet... Blev jag tvingad att välja att bevista ett event med POPXL eller Lars-Kristers på scenen så väljer jag utan tvekan POPXL. De är iaf jätteduktiga musiker. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 5, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2017 Påminnelse. I kväll är POPXL on stage. Och kartan ifall någon mot förmodan inte varit där ännu. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev Stefan: Det skulle du vist göra om du fick! ;- //S . Ändrades Mars 5, 2017 av kalasbullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Den där tunnan är nog inget för mig, trevliga bilder dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Att whuttan reser som BTT var intressant 555555 Mja, kanske det. Men visst ser det ut som stället har en hög klass.. ungefär i din klass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 5, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2017 1 timme sedan, skrev kalasbullen: Den där tunnan är nog inget för mig, trevliga bilder dock. Säg inte det. Eftersom det är en bildtråd kommer här en bild som tidigare inte publicerats. Guldkalven iklädd "badmössa" Välkommen. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 12 minuter sedan, skrev lk2: Säg inte det. Eftersom det är en bildtråd kommer här en bild som tidigare inte publicerats. Guldkalven iklädd "badmössa" Välkommen. Jag hade ju bestämt att jag inte skulle gå till Tunnan ikväll, men men e ju inte sämre än man kan ändra sej. Vi syns vid 6-snåret, Lk2. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 38 minuter sedan, skrev lk2: Säg inte det. Eftersom det är en bildtråd kommer här en bild som tidigare inte publicerats. Guldkalven iklädd "badmössa" Välkommen. Du glömde maska bröstvårtorna på guldkalven. Inga M10:or dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu