Jump to content
IGNORERAD

Badtunneparty


lk2

Recommended Posts

  • Svar 785
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lk2

    162

  • Avregistrerad clion

    54

  • rolba

    37

  • Baa

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam
5 minuter sedan, skrev kenneth073:

Ibland går det att kolla denna tråd och ibland inte.

Den ligger ju på vanliga forumet så ska ju inte vara några problem 

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎03‎-‎05 at 13:26, skrev biker:

Om det någonsin skulle inträffa att jag tycker "Badtunnan" är veckans höjdpunkt vid mina vistelser i Thailand, då hoppas

jag att mina vänner hjälper mig finna adekvat hjälp.

Snacka om en torftig tillvaro.

mvh

biker

 

Ja, att träffa goda vänner över ett par drinkar och lite god mat, samtidigt som det spelas bra musik, och hyfsat snygga och glada tjejer  struttar runt i Bikini, eller mindre, en miljö där människor bjuder på sej och har kul, snacka om sunkigt...

 

Nä tacka vet jag TQ, där kan man parkera sin HD utanför, gå in i mörkret och försöka impa på andra Bikers, samtidigt som det pågår nån gogo dans på scen, av halvtrötta damer, fast oftast väldigt söta, trötta damer, till musik som är så hög att man knappt hör vad folk säger... DET är klass det...

 

Jag gillade TQ, men tycker BL verkar passa mej bättre, har aldrig varit där, men finns det kvar om ett tag så kommer jag!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Han har en jävla hängpung den gubben

Ett tungt vapen behöver tunga skott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
4 timmar sedan, skrev kuppari:

Ett tungt vapen behöver tunga skott.

Hehe  ja det stämmer nog de!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Var det så här den öppna tråden slutade? Flickorna gick i strejk tack vare för många fulla grisiga faranger. 

2016-09-07 13.16.18.jpg

2016-09-07 13.16.03.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Boh Rang:

Var det så här den öppna tråden slutade? Flickorna gick i strejk tack vare för många fulla grisiga faranger. 

2016-09-07 13.16.18.jpg

2016-09-07 13.16.03.jpg

 

Du kanske inte borde anta och spekulera så mycket, det blir lätt fel då.  Bilderna hoppas jag är egentagna.

Ni kanske borde sätta upp en sån här banner vid er badtunna? 

 

P9100001 (2).JPG


 

Och nedan en bild av "min badtunna" hemmavid.

 

P9100004.JPG

 


Badtunnan vid BL har också lika fint vatten, men jag hittar bara bilder av en massa brudar i badtunnan så jag låter bli att posta någon bild därifrån. 

Kanske du borde göra ett studiebesök före du sprider en massa dynga.

 

Frukostbilderna får gå med också även om jag var halvvägs innan jag kom mig för att fota.

 

P9100005.JPG

 

Kaffet till vänster i bild.

 

P9100007.JPG

 

P9100008.JPG

 

God sikt.

 

P9100013.JPG

 

Drygt 30C på mätaren.

 

P9100018.JPG

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev lk2:

 

Du kanske inte borde anta och spekulera så mycket, det blir lätt fel då.  Bilderna hoppas jag är egentagna.

Ni kanske borde sätta upp en sån här banner vid er badtunna? 

 

P9100001 (2).JPG


 

Och nedan en bild av "min badtunna" hemmavid.

 

P9100004.JPG

 


Badtunnan vid BL har också lika fint vatten, men jag hittar bara bilder av en massa brudar i badtunnan så jag låter bli att posta någon bild därifrån. 

Kanske du borde göra ett studiebesök före du sprider en massa dynga.

 

Frukostbilderna får gå med också även om jag var halvvägs innan jag kom mig för att fota.

 

P9100005.JPG

 

Kaffet till vänster i bild.

 

P9100007.JPG

 

P9100008.JPG

 

God sikt.

 

P9100013.JPG

 

Drygt 30C på mätaren.

 

P9100018.JPG

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Boh Rang:

Öm tå? Bakis? Försökte bara med lite enkel humor. Tur att det finns en del andra som förstår o gillar.

Nja, jag tycker nog att lk2 som jag har haft den äran av att träffat många gånger har humor men så kommer vi ju båda från Bastuträsk där vi är kända för att inte begripa oss på varken det ena eller andra. :dance1:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, jag tycker nog att lk2 som jag har haft den äran av att träffat många gånger har humor men så kommer vi ju båda från Bastuträsk där vi är kända för att inte begripa oss på varken det ena eller andra. :dance1:

 

Fritz..


Basuträsk. En faster till mig var ihop med Bengt Lundmark från Bastuträsk född 1926 tror jag, så ni kanske gick i samma skola. Hehe.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, jag tycker nog att lk2 som jag har haft den äran av att träffat många gånger har humor men så kommer vi ju båda från Bastuträsk där vi är kända för att inte begripa oss på varken det ena eller andra. :dance1:

 

Fritz..

Hängde väldigt mycket runt bastuträsk när jag gjorde lumpen.

Fel träsk såg jag nu.

Mitt träsk låg norr om Boden.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Nicholas:

Hängde väldigt mycket runt bastuträsk när jag gjorde lumpen.

Fel träsk såg jag nu.

Mitt träsk låg norr om Boden.

 

n u still there, n the wrong swamp...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Nicholas:

Hängde väldigt mycket runt bastuträsk när jag gjorde lumpen.

Fel träsk såg jag nu.

Mitt träsk låg norr om Boden.

Det finns massvis med byar i Norr- och Västerbotten vars namn slutar med träsk. Det låter ju inte så fint men på den tiden byarna bildades hade ordet träsk en annan betydelse i den delen av landet, nämligen vacker sjö.

 

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-09-09 at 14:54, skrev Boh Rang:

Var det så här den öppna tråden slutade? Flickorna gick i strejk tack vare för många fulla grisiga faranger. 

2016-09-07 13.16.18.jpg

2016-09-07 13.16.03.jpg

 

Tråden kanske hade fallit i glömska om du inte återuppväckt den.  Men för att vara tydlig:  Tillströmningen av badflickor är mycket god  och Badtunnan har kört med fulla hus hela lågsäsongen. Ibland tre event per vecka. Så någon reklam för dig och dina likasinnade behövs inte alls.

 

22 timmar sedan, skrev Boh Rang:

Öm tå? Bakis? Försökte bara med lite enkel humor. Tur att det finns en del andra som förstår o gillar.

 

Inga ömma tår här inte.  Inte heller bakis. Och till de som gillar och förstår, jag beklagar att någon kan gilla bilder på könsstympade grisar med avklippta svansar. Det bevisar ju vilken syn ni har på djur.  Tanken slog dig aldrig att publicera bilderna i "Dagens Humorbild"  eftersom du tydligen anser det som humor?  Eller varför inte i dagens djur?

 

Bifgoar en banner som inte blivit uppdaterad.  Finns tydligen ingen anledning eftersom publiktillströmningen är god.

 

14324210_1302027373163631_4914298971208926679_o.jpg

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev ragson:

Japp...här är han...allas vår lk2....med bästa damen också! :big_smile:

 

 

20160911_190832.jpg

 

Jag kan bara hålla med, damen har allt och lite till på rätta ställen.

 

P9110118.JPG

 

En bild till av damen i Badtunnan. Norman himself ser ut att njuta.

 

P9110164.JPG

 

Ömsom on stage och i nästa sekund i Tunnan, där sitter det minsann inte fast.

 

P9110153.JPG

 

Skål.  Inga jävla plastmuggar utan rejäla glas.  Osäker om det är O´boy, kan lika väl vara Milo.

 

P9110096.JPG

 

Och till sist en bild av den fulländade damen, iklädd strumpor före bataljen i Badtunnan tar plats.

 

P9110051.JPG

 

Jag får tacka den som väckte tråden till liv för stugan blev även igårkväll välfylld.  Många MPRare med sina vänner på plats.

 

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev lk2:

 

Jag kan bara hålla med, damen har allt och lite till på rätta ställen.

 

P9110118.JPG

 

En bild till av damen i Badtunnan. Norman himself ser ut att njuta.

 

P9110164.JPG

 

Ömsom on stage och i nästa sekund i Tunnan, där sitter det minsann inte fast.

 

P9110153.JPG

 

Skål.  Inga jävla plastmuggar utan rejäla glas.  Osäker om det är O´boy, kan lika väl vara Milo.

 

P9110096.JPG

 

Och till sist en bild av den fulländade damen, iklädd strumpor före bataljen i Badtunnan tar plats.

 

P9110051.JPG

 

Jag får tacka den som väckte tråden till liv för stugan blev även igårkväll välfylld.  Många MPRare med sina vänner på plats.

 

 

Härlig stämning igår som vanligt och några nya bekantskaper från södraste Skåne som som fick gamla goa minnen att vakna till liv.

Supergo kväll.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev lk2:

 

Jag kan bara hålla med, damen har allt och lite till på rätta ställen.

 

P9110118.JPG

 

En bild till av damen i Badtunnan. Norman himself ser ut att njuta.

 

P9110164.JPG

 

Ömsom on stage och i nästa sekund i Tunnan, där sitter det minsann inte fast.

 

P9110153.JPG

 

Skål.  Inga jävla plastmuggar utan rejäla glas.  Osäker om det är O´boy, kan lika väl vara Milo.

 

P9110096.JPG

 

Och till sist en bild av den fulländade damen, iklädd strumpor före bataljen i Badtunnan tar plats.

 

P9110051.JPG

 

Jag får tacka den som väckte tråden till liv för stugan blev även igårkväll välfylld.  Många MPRare med sina vänner på plats.

 

 

ojojojoj vilken dam

 

Ett besök är inskrivet på to do listan

:dribble:

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-09-09 at 14:54, skrev Boh Rang:

Var det så här den öppna tråden slutade? Flickorna gick i strejk tack vare för många fulla grisiga faranger. 

2016-09-07 13.16.18.jpg

2016-09-07 13.16.03.jpg

 

Men se på fan:  Till och med "Burken" som ju sällan eller aldrig brukar ge karma har gett karma till detta inlägg. Nu fattas bara att "fogelfenix, Sommar och Sol, shmaar, RCN och de andra hejar på honom. Och hans kommentarer brukar ju för det mesta vara negativa och ifrågasättande.  Man börjar ju undra vilken läggning han har. Är det för bilderna eller texten han har fattat tycke?

 

Jag föreslår att någon Moderator låser denna tråd före det blir en massa djurbilder.  Badtunnan behöver sannerligen inte någon reklam, för som jag tidigare ordade om har den under hela lågsäsongen kört med fulla hus.

 

Hoppas att detta blir THE END.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Citerat samma inlägg tre gånger och håller reda på vilka som ge och inte ge karma. Nej, jag är inte lättstött! [emoji16]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter



Men se på fan: Till och med "Burken" som ju sällan eller aldrig brukar ge karma har gett karma till detta inlägg. Nu fattas bara att "fogelfenix, Sommar och Sol, shmaar, RCN och de andra hejar på honom. Och hans kommentarer brukar ju för det mesta vara negativa och ifrågasättande. Man börjar ju undra vilken läggning han har. Är det för bilderna eller texten han har fattat tycke?



Jag föreslår att någon Moderator låser denna tråd före det blir en massa djurbilder. Badtunnan behöver sannerligen inte någon reklam, för som jag tidigare ordade om har den under hela lågsäsongen kört med fulla hus.



Hoppas att detta blir THE END.



THE END?

Nja det här blir nog istället mer ved på brasan skulle jag tro.

Men vafasen all reklam är positiv reklam och det är det jag misstänker att du vet ;-)


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Men se på fan:  Till och med "Burken" som ju sällan eller aldrig brukar ge karma har gett karma till detta inlägg. Nu fattas bara att "fogelfenix, Sommar och Sol, shmaar, RCN och de andra hejar på honom. Och hans kommentarer brukar ju för det mesta vara negativa och ifrågasättande.  Man börjar ju undra vilken läggning han har. Är det för bilderna eller texten han har fattat tycke?

 

Jag föreslår att någon Moderator låser denna tråd före det blir en massa djurbilder.  Badtunnan behöver sannerligen inte någon reklam, för som jag tidigare ordade om har den under hela lågsäsongen kört med fulla hus.

 

Hoppas att detta blir THE END.



Nå, det var väl kombinationen av bild och text som fick mig att skratta. Behövs lite humor emellanåt.


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎09‎-‎12 at 06:59, skrev lk2:

 

Jag kan bara hålla med, damen har allt och lite till på rätta ställen.

 

P9110118.JPG

 

En bild till av damen i Badtunnan. Norman himself ser ut att njuta.

 

P9110164.JPG

 

Ömsom on stage och i nästa sekund i Tunnan, där sitter det minsann inte fast.

 

P9110153.JPG

 

Skål.  Inga jävla plastmuggar utan rejäla glas.  Osäker om det är O´boy, kan lika väl vara Milo.

 

P9110096.JPG

 

Och till sist en bild av den fulländade damen, iklädd strumpor före bataljen i Badtunnan tar plats.

 

P9110051.JPG

 

Jag får tacka den som väckte tråden till liv för stugan blev även igårkväll välfylld.  Många MPRare med sina vänner på plats.

 

 

Ja där var det full hand gott å se:go:nog bäst så:beat_plaster::burn_joss_stick:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...