Jump to content
IGNORERAD

Badtunneparty


lk2

Recommended Posts

Hade det hänt mig hade jag presenterat sjukhusräkningen för krogägaren, vad han sedan gjort är en annan sak, men opåtalat hade det inte gått, 

Clirre, ta med räkningen nästa gång, det kan aldrig kosta dig något och varje gottgörelse i vilken form det än blir är i alla fall mer än noll!!!

Och hade det varit jag hade jag visat upp skadan för ägaren direkt efter att olyckan hade hänt. Vem vet, han hade kanske hänvisat mig till närmaste sjukhus som ligger ca: 300 meter från det aktuella stället och lovat betala räkningen som hade varit en bråkdel av vad det kostade på Bangkok Hospital.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 785
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lk2

    162

  • Avregistrerad clion

    54

  • rolba

    37

  • Baa

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu vill jag inte ta ställning i frågan men jag tvivlar ilte på att glasbiten låg "i poolen"  som du antyder. Inte någon omöjlighet, men vi borde nog fråga Clirre först. Han brukar ju uttrycka sig att han skall "på tunnan" när han skall besöka stället.

Kan det möjligen vara så att glasbiten låg någon annanstans i området? Inget försvar för det heller, men det kan ju vara så att ett glas av någon anledning tappades just när Clirre var på väg att passera förbi?

Det bästa vore ju att det användes plastmuggar överallt där, för det är ju inte direkt ovanligt att glasen åker i backen.

Jag antyder inte någonting utan bara relaterar till den uppgift som finns tillgänglig. antydningar och spekulationer får andra stå för! 

Däremot ställer jag mig ytterst tveksam till att överhuvudtaget använda glas i någon form i eller intill en pool, vare sig den är belägen i Thailand eller annorstädes!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

var inte i polen däremot nånstans runt bassängen :pudency:synd ja inte tänkte på att presenterat räkningen för roar :oh:så nu blir det nog inge plaskande för mig men idag ska det ju simmas naket av vissa damer så man vet aldrig

nä jag går på cola zero nu och då blir det inga spex :misdoubt:

Ändrades av clion
lägga till

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

var inte i polen däremot nånstans runt bassängen :pudency:synd ja inte tänkte på att presenterat räkningen för roar :oh:

Tråkigt att du trampat in en glasbit i foten Clion, krya på dig.

Var dock intressant att läsa att privatsjukhuset tog 6200 baht för ditt besök eftersom jag råkade ut för liknande uppe i rural Isaan för några år sen. Råkade sparka in en gammal, smutsig grillpinne i foten och besökte den statliga vården som låg närmast. Fick såret rengjort och omlagt ordentligt samt preparerat med en intryckt betadin-traslapp som byttes dagligen av snygg sköterska under de följande 5-6 dagarna. Kostnad 0 baht.

 

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

VAd tog arrangörerna för ansvar, glas i poolen ska tamefan bestraffas, finns inga ursäkter för sånt slarv!

Tydligen inget eftersom Clirre inte anmälde skadan till arrangörerna eller någon annan i området.

Hade det hänt mig hade jag presenterat sjukhusräkningen för krogägaren, vad han sedan gjort är en annan sak, men opåtalat hade det inte gått, 

Clirre, ta med räkningen nästa gång, det kan aldrig kosta dig något och varje gottgörelse i vilken form det än blir är i alla fall mer än noll!!!

Det skulle jag också gjort.

Nu vill jag inte ta ställning i frågan men jag tvivlar ilte på att glasbiten låg "i poolen"  som du antyder. Inte någon omöjlighet, men vi borde nog fråga Clirre först. Han brukar ju uttrycka sig att han skall "på tunnan" när han skall besöka stället.

Kan det möjligen vara så att glasbiten låg någon annanstans i området? Inget försvar för det heller, men det kan ju vara så att ett glas av någon anledning tappades just när Clirre var på väg att passera förbi?

Det bästa vore ju att det användes plastmuggar överallt där, för det är ju inte direkt ovanligt att glasen åker i backen.

Det borde ju absolut inte serveras alkohol eller öl i glas,  och dessutom borde det ju sättas upp skyddsräcken kring tunnan. Det händer ju ofta att folk ramlar i eller blir islängda. Det borde vara som på  Gröna Lund.  Och Baa skulle stå vid insläppet till tunnan med en alcometer och de badande skulle få genomgå en blåskontroll.

Och hade det varit jag hade jag visat upp skadan för ägaren direkt efter att olyckan hade hänt. Vem vet, han hade kanske hänvisat mig till närmaste sjukhus som ligger ca: 300 meter från det aktuella stället och lovat betala räkningen som hade varit en bråkdel av vad det kostade på Bangkok Hospital.

Fritz..

Det hade säkert blivit en Taxi Motosai till City Hospital andra sidan vägen.

Jag antyder inte någonting utan bara relaterar till den uppgift som finns tillgänglig. antydningar och spekulationer får andra stå för! 

Däremot ställer jag mig ytterst tveksam till att överhuvudtaget använda glas i någon form i eller intill en pool, vare sig den är belägen i Thailand eller annorstädes!

Kan bara hålla med dig farbror Baa. Hur är det i Udon?  Använder ni plastmuggar där?

var inte i polen däremot nånstans runt bassängen :pudency:synd ja inte tänkte på att presenterat räkningen för roar :oh:så nu blir det nog inge plaskande för mig men idag ska det ju simmas naket av vissa damer så man vet aldrig

nä jag går på cola zero nu och då blir det inga spex :misdoubt:

Som Fritz tidigare skrev så ligger ju hospitalet bara ett stenkast bort.  Jag är ganska övertygad om att någon hade tagit dig dit om du sagt till. Vi ses vid tunnan ikväll.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Baa skulle stå vid insläppet till tunnan med en alcometer och de badande skulle få genomgå en blåskontroll.

 

Hur är det i Udon?  Använder ni plastmuggar där?

 

Mycket hypotetiskt antytt, har nämligen aldrig och kommer förmodligen aldrig att agera vare sig bad eller barnvakt på ett etablissemang man kan ha mycket trevligare på!

Vi har inte gjort det hitills, kommer förmodligen att fortsätta med flaska o kondom, men å andra sidan har vi inte haft oturen att råka ut för dylika fadäser ännu, om det skulle hända vet man aldrig vad som skulle bli en eventuell påföljd. Men, eftersom vi är i landet "inte mitt problem" händer förmodligen ingenting, precis som i "fallet Clirre"!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Glas i poolen verkar inte direkt osannolikt !

DSCN4984.thumb.JPG.23f6a448ca6dba7139774

Ingen tvekan om det.  Eftersom startskottet för dagens Badtunneparty går om några timmar bifogar jag några bilder av både bra och dåligt bete´nde.

 

Det här ser onekligen lite farligt ut.

 

DSCN4746.thumb.JPG.f04192f652c2ea1d67dcc

Så här skall bordet se ut.

DSCN4647.thumb.JPG.a3a5766532f6668b25ecb

Och ikväll är POPSXL tillbaka. Kommer att bli riktigt bra stämmning, speciellt bland tjejerna som ju skriker rakt ut och klättrar på räcket till scen så fort de drar igång.

DSCN4643.thumb.JPG.c27c898a5aa1631768794

Se nu till att komma i tid för jag misstänker att stugan är fullsatt redan kl. 18.00

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tråkigt att du trampat in en glasbit i foten Clion, krya på dig.
Var dock intressant att läsa att privatsjukhuset tog 6200 baht för ditt besök eftersom jag råkade ut för liknande uppe i rural Isaan för några år sen. Råkade sparka in en gammal, smutsig grillpinne i foten och besökte den statliga vården som låg närmast. Fick såret rengjort och omlagt ordentligt samt preparerat med en intryckt betadin-traslapp som byttes dagligen av snygg sköterska under de följande 5-6 dagarna. Kostnad 0 baht.

 

oml2.jpg

Ja Kim du är kan mer än jag pga av att du kan Thai mm Jag kunde ju gått till piller sjukhuset men men  Nu  tog ja Bangkok Hospital det dyraste men jäkla vilken omvårdnad .Jag har ju en reseförsäkring på Moderna som är bra .Nu vid inskrivningen så visade de ett papper att alla försäkringsbolag i Sverige har en nån typ av avtal att om det kostar 7000bath eller över så pröjsar bolaget

Nu satt jag ju i rullstolen och hade ont fanns så att säga ingen ide och backa

Min gick på 6200 bath men då vart det 2 bedövnings sprutor i hälen och sen grävande i såret efter glas

så när det skulle pröjsas så pep jag att jag har inte 6200 bath (Det hade jag ju i och för sig) men hade blivit å leva VÄLLDIGT snålt till nästa pension   Nu har ju SOS folk som är svenskar som arbetar på sjukhuset

de skickade en förfrågan till Moderna om problemet Moderna ställde ut en garanti  på beloppet a 1500kr ungf Det problemet får ja ta när ja kommer hem

Nåväl det var ett återbesök inlagt i priset och när jag var där så var det en trevlig Thai dam som skötte om såret

Och hon berättade och det här är viktigt du missade nog det Kim att hon sett många falanger som kommit in försent .Inte uppsökt ett bra sjukhus mm som hade blod förgiftning mm amputerade tår fötter mm Det är ju en livs farlig bakterie flora som är  här

SÅ  MITT TIPPS ÄR ATT BLIR DET ETT STÖRRE SÅR SÅ JÄVLAR SKÖT OM DET

 

DSC01336.jpg

DSC01338.jpg

DSC01340.jpg

DSC01341.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Kim du är kan mer än jag pga av att du kan Thai mm Jag kunde ju gått till piller sjukhuset men men  Nu  tog ja Bangkok Hospital det dyraste men jäkla vilken omvårdnad .Jag har ju en reseförsäkring på Moderna som är bra .Nu vid inskrivningen så visade de ett papper att alla försäkringsbolag i Sverige har en nån typ av avtal att om det kostar 7000bath eller över så pröjsar bolaget

Nu satt jag ju i rullstolen och hade ont fanns så att säga ingen ide och backa

Min gick på 6200 bath men då vart det 2 bedövnings sprutor i hälen och sen grävande i såret efter glas

så när det skulle pröjsas så pep jag att jag har inte 6200 bath (Det hade jag ju i och för sig) men hade blivit å leva VÄLLDIGT snålt till nästa pension   Nu har ju SOS folk som är svenskar som arbetar på sjukhuset

de skickade en förfrågan till Moderna om problemet Moderna ställde ut en garanti  på beloppet a 1500kr ungf Det problemet får ja ta när ja kommer hem

Nåväl det var ett återbesök inlagt i priset och när jag var där så var det en trevlig Thai dam som skötte om såret

Och hon berättade och det här är viktigt du missade nog det Kim att hon sett många falanger som kommit in försent .Inte uppsökt ett bra sjukhus mm som hade blod förgiftning mm amputerade tår fötter mm Det är ju en livs farlig bakterie flora som är  här

SÅ  MITT TIPPS ÄR ATT BLIR DET ETT STÖRRE SÅR SÅ JÄVLAR SKÖT OM DET

 

DSC01336.jpg

DSC01338.jpg

DSC01340.jpg

DSC01341.jpg

Jo amputerade kroppsdelar pga misskötta sår är nog inte helt ovanligt i Thailand. Samma vecka som jag sparkade in min smutsiga grillpinne i foten var det faktiskt en thaigubbe i byn som dog, av ett från början litet, fast illa skött sår. Känner naturligtvis till detta efter 20 års resande i Sydostasien så jag åkte till sjukan så fort jag fått ut pinnen.

Tycker du handlade rätt,  reagerade bara på skillnaden i pris mellan turistsjukhuset och den statliga vården. Även i den statliga vården blir man väl omhändertagen, ompysslad av snygga sköterskor samt proffsigt bemött.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jo amputerade kroppsdelar pga misskötta sår är nog inte helt ovanligt i Thailand. Samma vecka som jag sparkade in min smutsiga grillpinne i foten var det faktiskt en thaigubbe i byn som dog, av ett från början litet, fast illa skött sår. Känner naturligtvis till detta efter 20 års resande i Sydostasien så jag åkte till sjukan så fort jag fått ut pinnen.
Tycker du handlade rätt,  reagerade bara på skillnaden i pris mellan turistsjukhuset och den statliga vården. Även i den statliga vården blir man väl omhändertagen, ompysslad av snygga sköterskor samt proffsigt bemött.

Ok kanske i Surin men när jag var med Jai på sjukan i närheten av Uta pai så tyckte jag inte de tog hand om henne tillräckligt bra

Jag blev ju orolig att hon sov så mycket (hon brukar ju studsa upp 05.00 ) plus att hon inte åt

Jag fick ju raggat upp ambulansen här i Bangsaray

Det var en jävla väntan för henne innan hon fick träffa en sjuksköterska som tog sänkan och sen  pratade med henne inget större så det blev mer piller .Talade ju med exet om min oro och hon sa att hon har sömn tabletter :misdoubt: aha ingen som sagt till mig

Nåväl det var ju gratis och nu verkar hon ok trots sina 82 år

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Mycket hypotetiskt antytt, har nämligen aldrig och kommer förmodligen aldrig att agera vare sig bad eller barnvakt på ett etablissemang man kan ha mycket trevligare på!

Vi har inte gjort det hitills, kommer förmodligen att fortsätta med flaska o kondom, men å andra sidan har vi inte haft oturen att råka ut för dylika fadäser ännu, om det skulle hända vet man aldrig vad som skulle bli en eventuell påföljd. Men, eftersom vi är i landet "inte mitt problem" händer förmodligen ingenting, precis som i "fallet Clirre"!

Är du på örat Baa :go:Du skriver som de lärde ( tänkte fick ja ett på hop men eftersom vi är vänner så svara ja inte 555)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

var inte i polen däremot nånstans runt bassängen :pudency:synd ja inte tänkte på att presenterat räkningen för roar :oh:så nu blir det nog inge plaskande för mig men idag ska det ju simmas naket av vissa damer så man vet aldrig

nä jag går på cola zero nu och då blir det inga spex :misdoubt:

Kommer nog inte i kväll Kurre Har precis avslutat den vita tiden :big_smile: Det är ju vissa svårigheter och ta sig till Pattarna har haft en 

lugn dag varmt å gott på förmiddagen sen kom ett vrål regn  runt 12.00 nu är det 45 grader i solen igen ac står på för fullt och ja mår så bra i mitt älskade paradis

Blir nog ett besök hos Österrikarens ställe 15 meter krypavstånd från rummet

men glöm inte kameran vill se den rakade musen 5555 5555

och så här sitter ja nu 45 bath för en stor Archa underbart god  25 bath hos kycklingen för 3 lår och klibbris

Fan ja lever på 100 bhatingar här skål på er :P

Måste försöka hålla igen SC skickar ju PM att när fan kommer du måste avslut med ett besök

Från grann flyg platsen 30 kilometer flyger ju bara Thai och dyrt som fan

såg att air asia tog 899 bath tur och retur Phuket från don muang och tar man Bell trans bussen till suvan så kostar det 1500 bath för taxi till Donnan  

Nu mötte ju Bangkok darlingen mig på Suvan Och det går ju Schulte bussar till 45 bats bussar till Don Muang så  det blir nog så

att jag gör den trippen  omkring 24 januari

Nåväl så här mår jag nu :big_smile:

 

 

DSC01413.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer nog inte i kväll Kurre Har precis avslutat den vita tiden :big_smile: Det är ju vissa svårigheter och ta sig till Pattarna har haft en 

lugn dag varmt å gott på förmiddagen sen kom ett vrål regn  runt 12.00 nu är det 45 grader i solen igen ac står på för fullt och ja mår så bra i mitt älskade paradis

Blir nog ett besök hos Österrikarens ställe 15 meter krypavstånd från rummet

men glöm inte kameran vill se den rakade musen 5555 5555

och så här sitter ja nu 45 bath för en stor Archa underbart god  25 bath hos kycklingen för 3 lår och klibbris

Fan ja lever på 100 bhatingar här skål på er :P

Måste försöka hålla igen SC skickar ju PM att när fan kommer du måste avslut med ett besök

Från grann flyg platsen 30 kilometer flyger ju bara Thai och dyrt som fan

såg att air asia tog 899 bath tur och retur Phuket från don muang och tar man Bell trans bussen till suvan så kostar det 1500 bath för taxi till Donnan  

Nu mötte ju Bangkok darlingen mig på Suvan Och det går ju Schulte bussar till 45 bats bussar till Don Muang så  det blir nog så

att jag gör den trippen  omkring 24 januari

Nåväl så här mår jag nu :big_smile:

 

 

DSC01413.jpg

De var mig en dyr taxi. Tar du taximeter lär det väl inte bli så mycket. Men det måste väl finns någon buss som tar dig i till Bangkok när du nu inte ska till suvvan? 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer nog inte i kväll Kurre Har precis avslutat den vita tiden :big_smile: Det är ju vissa svårigheter och ta sig till Pattarna har haft en

lugn dag varmt å gott på förmiddagen sen kom ett vrål regn  runt 12.00 nu är det 45 grader i solen igen ac står på för fullt och ja mår så bra i mitt älskade paradis

Blir nog ett besök hos Österrikarens ställe 15 meter krypavstånd från rummet

men glöm inte kameran vill se den rakade musen 5555 5555

och så här sitter ja nu 45 bath för en stor Archa underbart god  25 bath hos kycklingen för 3 lår och klibbris

Fan ja lever på 100 bhatingar här skål på er :P

Måste försöka hålla igen SC skickar ju PM att när fan kommer du måste avslut med ett besök

Från grann flyg platsen 30 kilometer flyger ju bara Thai och dyrt som fan

såg att air asia tog 899 bath tur och retur Phuket från don muang och tar man Bell trans bussen till suvan så kostar det 1500 bath för taxi till Donnan

Nu mötte ju Bangkok darlingen mig på Suvan Och det går ju Schulte bussar till 45 bats bussar till Don Muang så  det blir nog så

att jag gör den trippen  omkring 24 januari

Nåväl så här mår jag nu :big_smile:

 

 

DSC01413.jpg

Clirre var har du Bkk darlingen,eller har hon dragit?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Nu mötte ju Bangkok darlingen mig på Suvan Och det går ju Schulte bussar till 45 bats bussar till Don Muang så  det blir nog så

att jag gör den trippen  omkring 24 januari

Nåväl så här mår jag nu :big_smile:

 

 

DSC01413.jpg

Menar du nästa år?

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du på örat Baa :go:Du skriver som de lärde ( tänkte fick ja ett på hop men eftersom vi är vänner så svara ja inte 555)

Ursäkta att svaret dröjde, men jag hade inte Clirrefiltret inkopplat.

Nä, inget snedöra här, har haft det som du, men mina perioder är kortare och oftare återkommande, blir en 4-5 dagar efter ett rus, fungerar oerhört väl. 

Inga (på hop) påhopp för sådana inlägg, bara kul att du fortfarande är kapabel att läsa.............och skriva, fast jag måste tillstå att Clirrefiltret gjort mycket nytta!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer nog inte i kväll Kurre Har precis avslutat den vita tiden :big_smile: Det är ju vissa svårigheter och ta sig till Pattarna har haft en 

lugn dag varmt å gott på förmiddagen sen kom ett vrål regn  runt 12.00 nu är det 45 grader i solen igen ac står på för fullt och ja mår så bra i mitt älskade paradis

Blir nog ett besök hos Österrikarens ställe 15 meter krypavstånd från rummet

men glöm inte kameran vill se den rakade musen 5555 5555

och så här sitter ja nu 45 bath för en stor Archa underbart god  25 bath hos kycklingen för 3 lår och klibbris

Fan ja lever på 100 bhatingar här skål på er :P

Måste försöka hålla igen SC skickar ju PM att när fan kommer du måste avslut med ett besök

Från grann flyg platsen 30 kilometer flyger ju bara Thai och dyrt som fan

såg att air asia tog 899 bath tur och retur Phuket från don muang och tar man Bell trans bussen till suvan så kostar det 1500 bath för taxi till Donnan  

Nu mötte ju Bangkok darlingen mig på Suvan Och det går ju Schulte bussar till 45 bats bussar till Don Muang så  det blir nog så

att jag gör den trippen  omkring 24 januari

Nåväl så här mår jag nu :big_smile:

 

 

DSC01413.jpg

24 januari har passerat!!!!!

 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite bilder från mej... Man kan se lill_kurre in action!

204f442662b8d49b0e8c60330a07e38b.jpg

e81491d28ade0540f0aad23903bf1e91.jpg

7b043b42f96fa0310d7310eca8615ca9.jpg

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

 

Lite bilder från mej... Man kan se lill_kurre in action!

 

204f442662b8d49b0e8c60330a07e38b.jpg

 

e81491d28ade0540f0aad23903bf1e91.jpg

 

7b043b42f96fa0310d7310eca8615ca9.jpg

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Blir ren "fetta" där juh! :lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

 

 

 

 

Lite bilder från mej... Man kan se lill_kurre in action!

 

204f442662b8d49b0e8c60330a07e38b.jpg

 

e81491d28ade0540f0aad23903bf1e91.jpg

 

7b043b42f96fa0310d7310eca8615ca9.jpg

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

Fan vet om det inte är Reine som figurerar på poolkanten som den värsta paparazzin.......:rotfl:

Bra lik en han iaf.......

 

Ändrades av Kötthandlarn

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

var inte i polen däremot nånstans runt bassängen :pudency:synd ja inte tänkte på att presenterat räkningen för roar :oh:så nu blir det nog inge plaskande för mig men idag ska det ju simmas naket av vissa damer så man vet aldrig

nä jag går på cola zero nu och då blir det inga spex :misdoubt:

 

Ja, extremt korkat.

 

Mycket korkat som sker i och runt Badtunnan.

Kommer nog inte i kväll Kurre Har precis avslutat den vita tiden :big_smile: Det är ju vissa svårigheter och ta sig till Pattarna har haft en 

lugn dag varmt å gott på förmiddagen sen kom ett vrål regn  runt 12.00 nu är det 45 grader i solen igen ac står på för fullt och ja mår så bra i mitt älskade paradis

Blir nog ett besök hos Österrikarens ställe 15 meter krypavstånd från rummet

men glöm inte kameran vill se den rakade musen 5555 5555

och så här sitter ja nu 45 bath för en stor Archa underbart god  25 bath hos kycklingen för 3 lår och klibbris

Fan ja lever på 100 bhatingar här skål på er :P

Måste försöka hålla igen SC skickar ju PM att när fan kommer du måste avslut med ett besök

Från grann flyg platsen 30 kilometer flyger ju bara Thai och dyrt som fan

såg att air asia tog 899 bath tur och retur Phuket från don muang och tar man Bell trans bussen till suvan så kostar det 1500 bath för taxi till Donnan  

Nu mötte ju Bangkok darlingen mig på Suvan Och det går ju Schulte bussar till 45 bats bussar till Don Muang så  det blir nog så

att jag gör den trippen  omkring 24 januari

Nåväl så här mår jag nu :big_smile:

 

 

DSC01413.jpg

Varför tar du inte bussen upp i backen där jag bor. 900+ THB  eller VIP ca. 1300 THB  och den stannar i Kao Lak.

 

 

 

 

Lite bilder från mej... Man kan se lill_kurre in action!

 

204f442662b8d49b0e8c60330a07e38b.jpg

 

e81491d28ade0540f0aad23903bf1e91.jpg

 

7b043b42f96fa0310d7310eca8615ca9.jpg

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Troligen en gammal bild, jag hade ju om jag inte missminner mig skjorta på mig ikväll, men jag kan ha fel som så många gånger förr.

Bifogar ett par bilder, och jag tycker mig se att de fryser om taxnosarna.

 

DSCN6430.thumb.JPG.0048e5d277f83bca039e5

DSCN6432.thumb.JPG.9c23e127837a59d2c24e7

Riktigt snygg skinnväst har damen.

DSCN6429.thumb.JPG.980c45987d443e1e3a308

 

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
 

 

De var mig en dyr taxi. Tar du taximeter lär det väl inte bli så mycket. Men det måste väl finns någon buss som tar dig i till Bangkok när du nu inte ska till suvvan? 

Hörde nån säga att 1500 bath för taxi suvan don muang bara inget jag nappar på

däremot en intressant sak som 33an sa tåg och sky train in till bkk:misdoubt:

Ändrades av clion
fel text

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Clirre var har du Bkk darlingen,eller har hon dragit?

Hon jobbar i bkk och ingen ide å vara där då .Det får bli besök när hon är ledig :P

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...