Jump to content
IGNORERAD

Badtunneparty

lk2

Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev lill_kurre:

I dag onsdag börjar eventet med en GRATIS Pizza Buffe´.  Vid Badtunnan givetvis @ The Blue Lagoon.  Officiell starttid kl.  17.00 (thai tid. )

Pizza.jpg.4cfaa2314f65967433a3911eb01c68

Under tiden vi andra smörjer kråset med olika Pizzor så underhåller MPRs  Ragsson på scen.

DSCN7245.thumb.JPG.aee275d6719ef084ab384

Spar lite pizza till Ragson, jag tycker han börjar se tunn ut. :-)

Dela på andra sajter

• Svar 771
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• lk2

162

• Avregistrerad clion

54

• rolba

37

• Baa

36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 timmar sedan, skrev rolba:

Spar lite pizza till Ragson, jag tycker han börjar se tunn ut. :-)

Ingen fara med Ragsson, han håller måttet.

Här en bild av honom helt utmattad efter sound check.

DSCN8086.thumb.JPG.f44534a0a197e0cae440f

Pastorn med fru var också närvarand, ingen kan ju missa ett event med gratis Pizza buffe´.

DSCN8108.thumb.JPG.4a60abd051ede371a3e34

DSCN8127.thumb.JPG.59e11bb21b7c5298fc681

Och vad vore ett event vid Badtunnan utan Dia.

DSCN8141.thumb.JPG.f845fddc0392da849ec36

DSCN8153.thumb.JPG.74ecbcdfaea9b81197c57

Fredag är nästa event vid tunnan och då bjuds det på GRATIS  Taco buffe´ och MPRs  Sydney Moss is on stage.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Dela på andra sajter

Kan liksom inte förstå vitsen med att ha 2 trådar på samma tema, varav en hemlig.

Det var en retorisk fråga. Naturligtvis behöver 33 känslan av lite makt i sitt torftiga och lögnaktiga liv. Varför annars skulle han vara mod ?

Måste vara en höjdare för honom att kunna plocka sina rövslickare och ta bort alla kritiker.

Vet av egen erfarenhet att han plockar personuppgifter, skickar dom med pm och hotar med polisanmälan, hehehe

För övrigt tycker jag att Badtunnan borde döpas om till STDtunnan.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Sam sip sam
11 minuter sedan, skrev amja:

Kan liksom inte förstå vitsen med att ha 2 trådar på samma tema, varav en hemlig.

Det var en retorisk fråga. Naturligtvis behöver 33 känslan av lite makt i sitt torftiga och lögnaktiga liv. Varför annars skulle han vara mod ?

Måste vara en höjdare för honom att kunna plocka sina rövslickare och ta bort alla kritiker.

Vet av egen erfarenhet att han plockar personuppgifter, skickar dom med pm och hotar med polisanmälan, hehehe

Mvh

Amja

Luktat tidigt på kapsylen idag 

Dela på andra sajter

Hehehe, det är ju ditt vanliga försvar.

Kan du inte inse att jag tycker du är en helt värdelös lögnhals när jag är nykter?

Kanske jag träffade ett par ömma punkter så du måste skicka ett dumt svar?

Bestrider du att du plockat personuppgifter på mig och andra som inte gillar dig?

Dela på andra sajter

Sam sip sam
6 minuter sedan, skrev amja:

Hehehe, det är ju ditt vanliga försvar.

Kan du inte inse att jag tycker du är en helt värdelös lögnhals när jag är nykter?

Kanske jag träffade ett par ömma punkter så du måste skicka ett dumt svar?

Bestrider du att du plockat personuppgifter på mig och andra som inte gillar dig?

Eftersom jag vet vad du heter och var du Bor så har jag väl inte plockat några uppgifter ,du skulle ju bjuda på kaffe en gång tiden ,har du glömt det ? Därav jag har din adresss ,så sluta upp med dina lögner , ,säg en sak jag ljugit om tack 

Dela på andra sajter

Och nu blir det FREDAGS tråd!:party1:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev audirs2:

Och nu blir det FREDAGS tråd!:party1:

Behövs varken fredag eller alkohol för rena sanningar!

Mvh

Amja

(som varit nykter i 14 veckor pga operationer)

Dela på andra sajter

Sam sip sam
2 minuter sedan, skrev amja:

Behövs varken fredag eller alkohol för rena sanningar!

Mvh

Amja

(som varit nykter i 14 veckor pga operationer)

Enig

Dela på andra sajter

Då kan du kissa och gå o lägga dig!

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev amja:

Mvh

Amja

Det finns bara en tråd som heter "Badtunneparty" och den ligger i Pattaya delen.  I Badtunnans vänner finns det en hel del olika trådar och bara några handlar om Badtunnepartyn.

Största anledningen till att denna tråd ligger kvar i Pattaya delen är ju för att du och andra gruppmotståndar skall ha någonstans att gråta ut era lidelser över att det finns grupper av någon anledning.

Tydligen fyller denna tråd en funktion i alla fall för det skrivs i den då och då, så den ligger nog bra där den ligger.

Ursäkta en nyvaken,  men vad betyder STDtunnan?

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev lill_kurre:

Det finns bara en tråd som heter "Badtunneparty" och den ligger i Pattaya delen.  I Badtunnans vänner finns det en hel del olika trådar och bara några handlar om Badtunnepartyn.

Största anledningen till att denna tråd ligger kvar i Pattaya delen är ju för att du och andra gruppmotståndar skall ha någonstans att gråta ut era lidelser över att det finns grupper av någon anledning.

Tydligen fyller denna tråd en funktion i alla fall för det skrivs i den då och då, så den ligger nog bra där den ligger.

Ursäkta en nyvaken,  men vad betyder STDtunnan?

STD= Sexually transmitted diseases

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Ja du Lill-Kurre, inte vet jag om det är något att stoltsera med att man tar en massa skitfoton på några brudar som plaskar runt i bakteriebaljan, har liksom många andra svårt att se något upphetsande i sånt, men som tur är tycker vi olika, skulle kännas förjävligt att bli ertappad med sådana böjelser.

Hoppas du känner en inre tillfredställelse i att ha lyckats, tillsammans med forumtarzan 33,an splittra MPR i fler fraktioner så ni kan leka polis och välja vilket följe ni kan hantera, oss andra med egna åsikter skulle nog inte bli gamla i era ryggdunkartrådar! MPR när det är som sämst. känns det bra att ha bidragit till detta!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Baa:

Ja du Lill-Kurre, inte vet jag om det är något att stoltsera med att man tar en massa skitfoton på några brudar som plaskar runt i bakteriebaljan, har liksom många andra svårt att se något upphetsande i sånt, men som tur är tycker vi olika, skulle kännas förjävligt att bli ertappad med sådana böjelser.

Hoppas du känner en inre tillfredställelse i att ha lyckats, tillsammans med forumtarzan 33,an splittra MPR i fler fraktioner så ni kan leka polis och välja vilket följe ni kan hantera, oss andra med egna åsikter skulle nog inte bli gamla i era ryggdunkartrådar! MPR när det är som sämst. känns det bra att ha bidragit till detta!

Lite stolt känner jag mig trots allt, eller kanske mycket stolt eftersom bl.a. dessa som du kallar "skitfoton"  bidragit till att lyfta Badtunnan rejält. :big_smile:  För ett år sedan kördes Badtunnepartyn en gång varannan vecka och i dag körs det tre event per vecka på The Blue Lagoon som jag personligen deltar i.  Och så gott som fullt hus varje gång. Så utan tvekan, visst känner jag en inre  tillfredsställelse för att ha fått lite fart i badtunnan.

Att jag tillsammans med 33an skulle ha fördärvat MPR håller jag inte alls med om, vi kanske inte heller har berikat MPR men våra små trådar verkar i alla fall ha ett visst intresse.

Några böjelser åt något håll har jag inte, jag gör ju detta mera som ett tidsfördriv som jag skrev i något inlägg förut.

Som framgår av bilderna enl. nedan,  fullt hus.

DSCN3406.thumb.JPG.2dc5590ea568c3050037b

Och alla ser ut att trivas.

DSCN3407.thumb.JPG.b7234c5aae2b8517eef0a

DSCN3411.thumb.JPG.fa19a07f8e9786c4ef214

Så "skitbilderna" gör tydligen skillnad, till det bättre.

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Baa:

Nåja, nu har ju lill_kurre ett snitt på 24,3 karma på sina 1742 inlägg, någon som slår det ? Uppenbarligen finns det många på forumet som gillar hans trådar.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Och fisken nappade direkt, har man gång efter gång kommit med den barnsliga kommentaren "alltid retar det någon" så får man bereda sig på svar, för vika ner sig mot tangentbordstarzan och hans gäng skulle aldrig falla mig in!

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Fritz:

Nåja, nu har ju lill_kurre ett snitt på 24,3 karma på sina 1742 inlägg, någon som slår det ? Uppenbarligen finns det många på forumet som gillar hans trådar.

Fritz..

Inte alls svårt att få lite karma om man har ett gäng som ger ett varje gång man lägger in en bild, räcker ju med att du ger ett per inlägg, behövs inte speciellt många alls!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Baa:

Prexis, vi är olika och tur är väl det. Jag är tex totalt ointresserad av fotboll men för den skull går jag inte in i en fotbollstråd och skriver nedlåtande inlägg riktade mot er som gillar den

sporten. Jag har väl inget behov av att spy galla över det jag ogillar och det är jag glad för. Det kan inte vara bra för blodtrycket.

Fritz..

Dela på andra sajter

Dubbelpost

Ändrades av Fritz

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Baa:

Och fisken nappade direkt, har man gång efter gång kommit med den barnsliga kommentaren "alltid retar det någon" så får man bereda sig på svar, för vika ner sig mot tangentbordstarzan och hans gäng skulle aldrig falla mig in!

Man skall inte vika ner sig för någon, men jag undrar vem du syftar på med tangentbordstarzan.  Första gången jag hör uttrycket.

Medans tråden ändå är i hetluften så att säga bland de få inlägg som tydligen görs på forumet så skall jag passa på att annonsera om aftonens event @ The Blue Lagoon.     

GRATIS TACOs  BUFFE` serverad på riktigt porslin.  Måste gå bra för BL nu eftersom det bjuds på Gratis Buffets 2 gånger per vecka.

12768378_1150455148320855_55081281413009

Sydney Moss sköter i afton om underhållningen så länge vi andra har aktiverat matsmältningen och fuktar våra strupar.

DSCN5504.thumb.JPG.db61ca71b446fa193aa8a

Håkan till vänster i bild brukar ibland också dyka upp.

DSCN6132.thumb.JPG.0ac4a901113e11bdbd58e

DSCN7623.thumb.JPG.7d3791a6be788e4cf2909

Tacos buffe´blir det.  Riktigt gott och FREE of CHARGE för tydlighetens skull.

DSCN7202.thumb.JPG.e20d5e80ab8d9428deaaf

DSCN7206.thumb.JPG.0129ca0e8286802ffd411

DSCN7208.thumb.JPG.eb9e1fd6b80f4eed75488

Kl. 17.00 ( thai time )  börjar eventet.

Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Fritz:

Dubbelpost

Dubbelprost heter det väl?

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
On 2016-03-06 at 18:24, skrev biker:

Uppriktigt talat, är det här verkligen något som berikar din tillvaro?

Måste vara sista anhalten man hamnar på i Thailand.

Sunkigare tillställningnar har nog ej publicerats på MPR.

Ta dig i kragen och låt inte förnedringen göra dig till mer åtlöje än du redan gjort.

mvh biker

Det blir inte roligare än vad man gör det till .Vad rekommenderar du som skulle va så bra låt höra 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
3 timmar sedan, skrev Baa:

Fy fan va dåligt Gå runt i sunn stället i Udon då Då ler hörn men gnälla på tunnan som är en av de bästa grejerna jag upplevt i Pattaya fan va bittra och avundsjuka människor det finns 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Fy fan va dåligt Gå runt i sunn stället i Udon då Då ler hörn men gnälla på tunnan som är en av de bästa grejerna jag upplevt i Pattaya fan va bittra och avundsjuka människor det finns 

Haha, gå o lägg dig! 'Du ska nog återinstallera stavningskontrollen för det där gick till o med jag bet på!

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Baa:

Haha, gå o lägg dig! 'Du ska nog återinstallera stavningskontrollen för det där gick till o med jag bet på!

Clirre är bara tjurig for att Blåvitt inte klarade sig vidare i svenska cupen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...