lk2 Inlagd December 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2015 Trådlyft och påannons om morgondagens event vid Badtunnan @ The Blue Lagoon. Som vanligt kl. 17.00 börjar eventet. Men jag vill redan nu varsko om att verkligen komma i tid för att få en bra plats nära själva Badtunnan, för jag är övertygad om att i morgon kommer stugan att vara till brädden fylld. Resten av programmet är det vanliga, great music, god mat och mycket annat som ju hör ett Badtunne Party till. Ett fåtal bilder från senasta söndagen. Alla är välkomna, även medlemmar ännu inte anslutna till "Tunga Gruppen" 555555 "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 12, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 12, 2015 I morgon söndag, får se om det kommer någon Lucia. Kandidater till Lucia lär ju dyka upp enligt deras annons. The Blue Lagoon givetvis. This Week six internnation chefs will make a great buffe.Twenty new hosteses will enterntain and serve the customersOn stage Pattaya's Best Live bandPOPSXLGuest artist appears and surprise and make this an evening for all music loversGirls and a great swimming poolFree pool table.And not to forget:Great dinner buffet with delicious food. Only 199.- Bath...THIS WILL BE A GREAT SUNDAYBE SURE TO COME EARLY AN TAKE A DIP IN THE POOLALL WELCOME !!! "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 13, 2015 Dela Inlagd December 13, 2015 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 13, 2015 Dela Inlagd December 13, 2015 Var ju och besökte tunnan idag trevligt som vanligt och idag hadde jag sonyn med mig Tyvär får jag inte igång stickan till lapp toppen det är ju där jag har redigeringsprogrammen så om jag inte får löst det så får det bli när jag kommer hemm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 13, 2015 Dela Inlagd December 13, 2015 Var ju och besökte tunnan idag trevligt som vanligt och idag hadde jag sonyn med mig Tyvär får jag inte igång stickan till lapp toppen det är ju där jag har redigeringsprogrammen så om jag inte får löst det så får det bli när jag kommer hemm Besöker man tunnan som nykär och giftaslysten??? Hon drog eller???? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 13, 2015 Dela Inlagd December 13, 2015 Nutcases Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 13, 2015 Dela Inlagd December 13, 2015 Besöker man tunnan som nykär och giftaslysten???Hon drog eller????nää var av en annan anledning När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 13, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2015 Var ju och besökte tunnan idag trevligt som vanligt och idag hadde jag sonyn med mig Tyvär får jag inte igång stickan till lapp toppen det är ju där jag har redigeringsprogrammen så om jag inte får löst det så får det bli när jag kommer hemm Besinna dig bästa Clirre, skit i redigeringen. Gör som mig, mata in rakt av. Besöker man tunnan som nykär och giftaslysten??? Hon drog eller???? Tunnan kan besökas när som helst, nykär eller nygift. Många har med sina Darlingar till tunnan eftersom det ibland inte räcker till med,,,,,,,,,,,.... Först av allt, ett stort tack till Clirre som kommer och ger mig lite avlösning mellan varven. Och desutom med en proffs kamera. Jag ser fram emot dina bilder varhelst du väljer att publicera dom. Då så, några bilder och jag väljer att börja med MPRs Hof fotograf när det gäller skarpa bilder. Sherlock Holmes himself. Här en som tog åt sig äran fär att ha fixat dit simmerskor idag. Brudmagnet, jag lyfter på hatten. Här smyger han, det är ju lite bekvämare för han som är endast halva min längd. Kan det vara denna som är målet? Han ser belåten ut. Nästan dussinet MPRare på plats i kväll, trevligt att så många fått upp ögonen för lite kulturella event. Detta var ju inga MPRare, Det kanske kommer i nästa bild. Jag ger upp, fel tråd återigen. Får återkomma i rätt tråd så småningom. ( i morgon ) Men först ett stort tack till Clire för hans goda minne och pålitlighet. Dessutom kan jag intyga att han inmundigade endast Cola Zero ikväll. Så de som snackat skit om suput och dyligt kanske borde tänka om. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 14, 2015 Dela Inlagd December 14, 2015 härligt L.K och clirre och forden som fixar fram lite damer Med vänlig hälsning 26 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 14, 2015 Dela Inlagd December 14, 2015 tänk om fler hade den blicken ock smajlett som clirre har mvh25 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 19, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2015 Nu jävlar är det något stort på gång i söndagens Badtunne Party enligt påannonsen. Se till att du har batterierna laddade Clion. Vi får ta varsin ända av Badtunnan. Scrolla gärna ned på FB sidan för ett litet urval om vad som i morgon kan beskådas. https://www.facebook.com/events/768638253242518/ "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd December 19, 2015 Dela Inlagd December 19, 2015 Önskar jag vore på plats Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 20, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2015 Nu kommer bilderna från dagens Badtunneparty @ The Blue Lagoon. Först en gruppbild av damerna som idag simmade. Så sött. Vad händer? Jag kan inte annat än beklaga, jag är säker på att Clion kommer med närbilder i morgon. Själv kommer jag också att göra att försök. Ingenting funkar på söndagkvällar. Riktigt snygga jeans shorts. Good Night from Pattaya. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 20, 2015 Dela Inlagd December 20, 2015 Nu kommer bilderna från dagens Badtunneparty @ The Blue Lagoon. Först en gruppbild av damerna som idag simmade. Så sött. Vad händer? Jag kan inte annat än beklaga, jag är säker på att Clion kommer med närbilder i morgon. Själv kommer jag också att göra att försök. Ingenting funkar på söndagkvällar. Riktigt snygga jeans shorts. Good Night from Pattaya. billderna är färdigredigerade tyvär så gick sargen sönder när jag byter mellan tabletten och stickan till lappen så det blir till å köpa ett nytt sim paket dtack blir efter morgon promenaden om 40 minuter när klockan är 07.00 svalat då ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 21, 2015 Dela Inlagd December 21, 2015 Ja då kör jag lite bilder nya damer varav den lilla mörka huga huga fan man inte är 40 år yngre 5555 Börjar med lillkures stora familj som nästan fyllde tunnan och hans son som var valrosss för kvällen bland flickorna kåseriet får kurre sköta fokus är på damen längst till vänster När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 21, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2015 (ändrad) Ja då kör jag lite bilder nya damer varav den lilla mörka huga huga fan man inte är 40 år yngre 5555 Börjar med lillkures stora familj som nästan fyllde tunnan och hans son som var valrosss för kvällen bland flickorna kåseriet får kurre sköta fokus är på damen längst till vänster Snyggt jobbat Clirre. Själv skall jag försöka ta mig in i Tunga gruppen nu. Kanske först ett par bilder till. Ändrades December 21, 2015 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 27, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 27, 2015 Snart dags för dagens Badtunneparty. kl. 17.00 officiell tid. I dag finns det alla typer av skinka. Några bilder från förra söndagen. Det ser ju inte ut att göra ont precis. The Blue Lagoon. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Snart dags för dagens Badtunneparty. kl. 17.00 officiell tid. I dag finns det alla typer av skinka. Några bilder från förra söndagen. Det ser ju inte ut att göra ont precis. The Blue Lagoon. Skinkan på första bilden såg fin ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Ja så var det ytterligare en trevlig söndag i tunnan lill kure lägger nog in sina bilder i morgon han var trött det tar på krafterna 555 En vän Jäklar va grann hon är Mycke bröst idag obligatoriska några groggar innan simmandet Mäster på G som vanligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Lite OT hur går det med din vän?skulle inte du följa med till BKK ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 27, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 27, 2015 Snyggt jobbat Clirre, det blir endast ett fåtal bilder idag för mig. Stämmer bra att det tar på kraferna att hela tiden vara på helspänn för att få den där bilden man alltid gått och drömt om. Jag plockar in ett par bilder jag med. Och här åker Clirre i plurret. Det gick ju riktigt smidigt. En paus mellan varven av simmning i tunnan, du var ju en riktig mästare på att simma. Helvete, fel tråd fast jag sade till dig att detta är ju gruppbilder. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Nja, kanske inte så mycket barnfamiljer, men kineser, koreaner och indier. Snygga bilder Clion....... Du lyckades även fångade även en "kameltå"......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 vicket team work ni är med kamerona mvh11 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Snygga bilder Clion....... Du lyckades även fångade även en "kameltå"......... Vaket och skarpögt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Vaket och skarpögt Tja, man är ju ingen amatör........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu