Jump to content
IGNORERAD

Badtunneparty

lk2

Recommended Posts

Baa är den mest ödmjuka, arga och den som är mest ödmjuk av alla pensionärer i Thailand, hehe.

En bra sammanfattning he he 

Dela på andra sajter

• Svar 771
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• lk2

162

• Avregistrerad clion

54

• rolba

37

• Baa

36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En bra sammanfattning he he 

Han har tydligen gått över till facebook och vad heter  denna ilskna man på facebook?

Jag är med på grupper på facebook och vill inte skapa onödiga konfrontationer med pensionärer i Thailand pga dumhet, 

Dela på andra sajter

,Han har tydligen gått över till facebook och vad heter  denna ilskna man på facebook?

Jag är med på grupper på facebook och vill inte skapa onödiga konfrontationer med pensionärer i Thailand pga dumhet, 

Vad heter denna ilskna man på fb så jag vet. Går bra med pm, för jag gillar inte extra konfrontationer!

mvh wanchai

Dela på andra sajter

Jag skiter totalt i dig och dina tunnor, skramla på ni!

Vad är det som händer i badtunnan eftersom det blev sån aktivitet i tråden, kan det ha gått mig.något inlägg förbi.  Det är först i morgon som Badtunnan firas.

Nu väntar jag bara på att Badvakten tar kontakt med de som har hand om Kalenderns högtidsdagar och föreslår att det i Kalendern införs en "Badtunnans Dag".

Varför inte? Det finns ju vad jag vet både Negerbollens och Kanelbullens dag.

Ändrades av lill_kurre

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Dela på andra sajter

Vad heter denna ilskna man på fb så jag vet. Går bra med pm, för jag gillar inte extra konfrontationer!

mvh wanchai

Finns inga hemligheter, bara att kolla under min profil så hittar du!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Dags att flagga för dagens event,  Badtunneparty @ The Blue Lagoon. kl. 17.00

Popsxl on stage, grymt bra. Och som vanligt många gästartister.

DSCN2578.thumb.JPG.e9978406142d3dbed4020

Och naturligtvis plask i badtunnan, och det ser ju inte ut att göra ont precis.

DSCN2466.thumb.JPG.c15271ed86b21ccad98fd

Buffe´serveras kl. 18.00 till priset av 199 THB.

Och till sist kartan om nu någon inte vet var det ligger.

56358bc06ee48_IMG_20150627_0002_NEWrttvn

Jag hoppas att se många MPRare där.  Välkommen.

Dela på andra sajter

Jag hoppas få några bilder att gotta mig åt till kvällens tågresa.

Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk

Dela på andra sajter

Jag hoppas få några bilder att gotta mig åt till kvällens tågresa.

Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk

Var så säker, det kommer bilder i en "Grupp"  nära dig, om jag hinner redigera.  Men vid närmare eftertanke slog det mig att eftersom "Tunga Gruppen" är en sk. sluten grupp så kanske jag kan skippa det mesta av redigeringen.

DSCN2734.thumb.JPG.5b56d852e8d096b05badb

Dela på andra sajter

informationFinns inga hemligheter, bara att kolla under min profil så hittar du!

Jag kollade men fann inte den information som herrn säger!

Jag vill endast finna din profil så jag kan undvika herrns ilskenhet!

Dela på andra sajter

Jag kollade men fann inte den information som herrn säger!

Jag vill endast finna din profil så jag kan undvika herrns ilskenhet!

Du behöver inte vara orolig, jag har inga taggar utåt live,det är endast dumhet som bekämpas med dumhet, inte trevliga bekantskaper!

Dela på andra sajter

I dag lördag den 7/11 kl. 14.00 är det Badtunneparty på M-Club.  soi 14  Third rd.  Pattaya.

http://www.mclubpattaya.com/events/

Ja Onsdag och Söndag går ju bort om jag av en händelse skulle bevista stället, servera Heineken har de ingen skam i kroppen,vilken kärringöl.vomiting-smiley-face-62418.thumb.jpg.15aemoticonblog.thumb.jpeg.f80ef95deb19b731

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Blev många bilder från dagens Badtunneparty så jag matar i vanlig ordning in bilderna i den ordning dom kommer.

Här en liten del av tjejerna som idag deltog.

DSCN2882.thumb.JPG.922297bb0e9757b0fe494

Hoppsan, fel tråd igen.  Börjar jag bli senil eller hur kom jag in i denna tråden, jag skulle ju till "tunga gruppen".  Badvakten får reda upp detta.

Ändrades av lill_kurre

Dela på andra sajter

Ja Onsdag och Söndag går ju bort om jag av en händelse skulle bevista stället, servera Heineken har de ingen skam i kroppen,vilken kärringöl.vomiting-smiley-face-62418.thumb.jpg.15aemoticonblog.thumb.jpeg.f80ef95deb19b731

Man behöver inte dricka Heineken ,finns andra sorter :Yes:klart vi ska göra ett besök där om vi är i byn samtidigt 

Dela på andra sajter

Blev många bilder från dagens Badtunneparty så jag matar i vanlig ordning in bilderna i den ordning dom kommer.

Här en liten del av tjejerna som idag deltog.

DSCN2882.thumb.JPG.922297bb0e9757b0fe494

Hoppsan, fel tråd igen.  Börjar jag bli senil eller hur kom jag in i denna tråden, jag skulle ju till "tunga gruppen".  Badvakten får reda upp detta.

nu får du skärpa till dig ha ha 

Dela på andra sajter

Man behöver inte dricka Heineken ,finns andra sorter :Yes:klart vi ska göra ett besök där om vi är i byn samtidigt 

Men gäller erbjudandet alla ölsorter, betala för 2 drick 3?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Då så, sista bilderna av drygt 150 från Badtunneparty @ The Blue Lagoon.

DSCN3493.thumb.JPG.54191d7175cc57427b7c0

DSCN3494.thumb.JPG.5a8075959c7010b9092eb

DSCN3496.thumb.JPG.ed48c93086ebf087a9945

DSCN3456.thumb.JPG.492ee8c0ffa91c0868853

DSCN3461.thumb.JPG.32939e9eb7b58a26eb376

DSCN3469.thumb.JPG.8017b8ce4d3783dba5e01

DSCN3543.thumb.JPG.69b49bf84d5f799e47974

Sorry, fel tråd tydligen. Sånt som tyvärr kan hända.

Ändrades av lill_kurre

Dela på andra sajter

Var så säker, det kommer bilder i en "Grupp"  nära dig, om jag hinner redigera.  Men vid närmare eftertanke slog det mig att eftersom "Tunga Gruppen" är en sk. sluten grupp så kanske jag kan skippa det mesta av redigeringen.

DSCN2734.thumb.JPG.5b56d852e8d096b05badb

He he, cool reklam, lämna gubben här så ser vi efter han! :party1:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Bjud gärna in mig i gruppen

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hur tänker du nu egentligen. Tänkte du ta steget direkt in i "Tunga Gruppen" utan att ha presterat något själv?  Jag är ganska övertygad om att Badvakten inte släpper in några Sol o Vår. Han har en tung uppgift att bedöma vilka som passar och vilka som sorters bort.

Men sätt igång och publicera bilder och text allt vad du förmår så kanske även du har en chans efter ett antal alster.

Dela på andra sajter

Hur tänker du nu egentligen. Tänkte du ta steget direkt in i "Tunga Gruppen" utan att ha presterat något själv?  Jag är ganska övertygad om att Badvakten inte släpper in några Sol o Vår. Han har en tung uppgift att bedöma vilka som passar och vilka som sorters bort.

Men sätt igång och publicera bilder och text allt vad du förmår så kanske även du har en chans efter ett antal alster.

Har ingen aning om hur stor eller vilka som är medlemmar i dagisgänget, men detta var nog bland det dummaste jag läst på det numer sönderfallande MPR!

Har dina lekkamrater i gruppen presterat något,. alla av dem, eller detta ett nytt sätt att skrämma bort nya medlemmar, fast OK, alla sätt är ju bra utom dom tråkiga! 

Dela på andra sajter

Har ingen aning om hur stor eller vilka som är medlemmar i dagisgänget, men detta var nog bland det dummaste jag läst på det numer sönderfallande MPR!

Ha

r dina lekkamrater i gruppen presterat något,. alla av dem, eller detta ett nytt sätt att skrämma bort nya medlemmar, fast OK, alla sätt är ju bra utom dom tråkiga

Jag är inget stort fan av grupper men vissa är bra.Just badtunnan är ju fin för oss cybertittare,att få drömma sig bort från den tråkiga årstiden och se en massa glada människor botar den värsta abstinensen.De flesta i tråden har ju inte som du Baa,nära till verkligheten.Samtidigt vet ju alla ungefär vad den innehåller och behöver inte känna obehag när de besöker densamma.

Måne

Dela på andra sajter

Det här med citering går som vanligt sådär!

Månes inlägg.

Jag är inget stort fan av grupper men vissa är bra.Just badtunnan är ju fin för oss cybertittare,att få drömma sig bort från den tråkiga årstiden och se en massa glada människor botar den värsta abstinensen.De flesta i tråden har ju inte som du Baa,nära till verkligheten.Samtidigt vet ju alla ungefär vad den innehåller och behöver inte känna obehag när de besöker densamma.  

Vad finns det då för skäl att neka samtliga att vara med i lekstugan,  gänget för inbördes beundran beter sig mer o mer barnsligt åt, jag vet att det finns de som bara sitter och triggar i många andra trådar för att sedan gråta som små babysar när nån blir förbannad och fräser till.

OK om man har öppna grupper där alla medlemmar kan kolla, men inte de som bara gästkollar, men de här slutna lekstugorna blir bara ett ytterligare lök på laxen, du o vi mentaliteten frodas på det tidigare så trevliga forumet!

Dela på andra sajter

Har dina lekkamrater i gruppen presterat något,. alla av dem, eller detta ett nytt sätt att skrämma bort nya medlemmar, fast OK, alla sätt är ju bra utom dom tråkiga! 

Det var inte alls meningen att skrämma bort Sol o Vår, jag kan tänka mig att han har erfarenhet av forumet eftersom han i sitt första inlägg önskar en inbjudan. Medlem sedan october 19.  Och mina lekkamrater i Sam Sip Sams grupp har presterat ibland mera och ibland mindre.  Men jag inbillar mig att gruppen har många läsare och betraktare av bilder. Jag har svårt att förstå varför MPR  skulle falla sönder på grund av några lekstugor.

Det här med citering går som vanligt sådär!

Månes inlägg.

Vad finns det då för skäl att neka samtliga att vara med i lekstugan,  gänget för inbördes beundran beter sig mer o mer barnsligt åt, jag vet att det finns de som bara sitter och triggar i många andra trådar för att sedan gråta som små babysar när nån blir förbannad och fräser till.

OK om man har öppna grupper där alla medlemmar kan kolla, men inte de som bara gästkollar, men de här slutna lekstugorna blir bara ett ytterligare lök på laxen, du o vi mentaliteten frodas på det tidigare så trevliga forumet!

Alla nekas inte att vara med i lekstugan,  de som blir nekade är ju framförallt "nollor"  som inte skrivit i det öppna forumet. Jag tycker det är mest du som gråter ut över grupperna.

Eftersom du trots allt visar nyfikenhet så föreslår jag att du tar en titt på länken nedan.  Där framgår hur många medlemmar de olika grupperna har samt hur många inlägg som gjorts i grupperna.

http://www.maipenrai.se/forum/gc/cat/2-privata-grupper/

Dela på andra sajter

Det var inte alls meningen att skrämma bort Sol o Vår, jag kan tänka mig att han har erfarenhet av forumet eftersom han i sitt första inlägg önskar en inbjudan. Medlem sedan october 19.  Och mina lekkamrater i Sam Sip Sams grupp har presterat ibland mera och ibland mindre.  Men jag inbillar mig att gruppen har många läsare och betraktare av bilder. Jag har svårt att förstå varför MPR  skulle falla sönder på grund av några lekstugor.

Alla nekas inte att vara med i lekstugan,  de som blir nekade är ju framförallt "nollor"  som inte skrivit i det öppna forumet. Jag tycker det är mest du som gråter ut över grupperna.

Eftersom du trots allt visar nyfikenhet så föreslår jag att du tar en titt på länken nedan.  Där framgår hur många medlemmar de olika grupperna har samt hur många inlägg som gjorts i grupperna.

http://www.maipenrai.se/forum/gc/cat/2-privata-grupper/

Du fattar lite fel, nyfiken är jag långt ifrån, föredrar ett öppet och aktivt forum utan en massa småpåvar som fått makt att styra över de okända och de obekväma, löjliga familjen ligger närmast i min uppfattning. En grupp jasägare tillför inte ett forum ett skvatt, klarar inte vuxna män att få lite skit emellanåt är det beklagansvärt. Vad är det för nys med att "du kan börja med att lägga in lite bilder själv först" är det ett nytt kriterium får att få bli medlem eller kom du på det själv? Jag har lagt in många bilder, bjudit på mina tavlor och kastat mig in i debatter med tyckanden och tankar, men det blir mer o mer sällan, just på grund av alla småpåvar som ska in o styra och ställa, trist utveckling!

Som jag skrev tidigare, grupper kan av administrativa skäl säkert ha sitt berättigande OM de är öppna för alla MEDLEMMAR men inte besökare. 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...