Jump to content
IGNORERAD

Badtunneparty


lk2

Recommended Posts

19 minuter sedan, skrev Baa:

Ja du Lill-Kurre, inte vet jag om det är något att stoltsera med att man tar en massa skitfoton på några brudar som plaskar runt i bakteriebaljan, har liksom många andra svårt att se något upphetsande i sånt, men som tur är tycker vi olika, skulle kännas förjävligt att bli ertappad med sådana böjelser.

Hoppas du känner en inre tillfredställelse i att ha lyckats, tillsammans med forumtarzan 33,an splittra MPR i fler fraktioner så ni kan leka polis och välja vilket följe ni kan hantera, oss andra med egna åsikter skulle nog inte bli gamla i era ryggdunkartrådar! MPR när det är som sämst. känns det bra att ha bidragit till detta!

 

Nåja, nu har ju lill_kurre ett snitt på 24,3 karma på sina 1742 inlägg, någon som slår det ? Uppenbarligen finns det många på forumet som gillar hans trådar.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 785
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lk2

    162

  • Avregistrerad clion

    54

  • rolba

    37

  • Baa

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Och fisken nappade direkt, har man gång efter gång kommit med den barnsliga kommentaren "alltid retar det någon" så får man bereda sig på svar, för vika ner sig mot tangentbordstarzan och hans gäng skulle aldrig falla mig in!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Fritz:

Nåja, nu har ju lill_kurre ett snitt på 24,3 karma på sina 1742 inlägg, någon som slår det ? Uppenbarligen finns det många på forumet som gillar hans trådar.

 

Fritz..

Inte alls svårt att få lite karma om man har ett gäng som ger ett varje gång man lägger in en bild, räcker ju med att du ger ett per inlägg, behövs inte speciellt många alls!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Baa:

Ja du Lill-Kurre, inte vet jag om det är något att stoltsera med att man tar en massa skitfoton på några brudar som plaskar runt i bakteriebaljan, har liksom många andra svårt att se något upphetsande i sånt, men som tur är tycker vi olika, skulle kännas förjävligt att bli ertappad med sådana böjelser.

 

 

Prexis, vi är olika och tur är väl det. Jag är tex totalt ointresserad av fotboll men för den skull går jag inte in i en fotbollstråd och skriver nedlåtande inlägg riktade mot er som gillar den

sporten. Jag har väl inget behov av att spy galla över det jag ogillar och det är jag glad för. Det kan inte vara bra för blodtrycket.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dubbelpost

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

1 timme sedan, skrev Baa:

Och fisken nappade direkt, har man gång efter gång kommit med den barnsliga kommentaren "alltid retar det någon" så får man bereda sig på svar, för vika ner sig mot tangentbordstarzan och hans gäng skulle aldrig falla mig in!

 

Man skall inte vika ner sig för någon, men jag undrar vem du syftar på med tangentbordstarzan.  Första gången jag hör uttrycket.

 

Medans tråden ändå är i hetluften så att säga bland de få inlägg som tydligen görs på forumet så skall jag passa på att annonsera om aftonens event @ The Blue Lagoon.     

 

GRATIS TACOs  BUFFE` serverad på riktigt porslin.  Måste gå bra för BL nu eftersom det bjuds på Gratis Buffets 2 gånger per vecka.

 

12768378_1150455148320855_55081281413009

 

Sydney Moss sköter i afton om underhållningen så länge vi andra har aktiverat matsmältningen och fuktar våra strupar.

 

DSCN5504.thumb.JPG.db61ca71b446fa193aa8a

 

Håkan till vänster i bild brukar ibland också dyka upp.

 

DSCN6132.thumb.JPG.0ac4a901113e11bdbd58e

 

DSCN7623.thumb.JPG.7d3791a6be788e4cf2909

 

Tacos buffe´blir det.  Riktigt gott och FREE of CHARGE för tydlighetens skull.

DSCN7202.thumb.JPG.e20d5e80ab8d9428deaaf

 

DSCN7206.thumb.JPG.0129ca0e8286802ffd411

 

DSCN7208.thumb.JPG.eb9e1fd6b80f4eed75488

 

Kl. 17.00 ( thai time )  börjar eventet.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Fritz:

Dubbelpost

Dubbelprost heter det väl?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
On 2016-03-06 at 18:24, skrev biker:

Uppriktigt talat, är det här verkligen något som berikar din tillvaro?

Måste vara sista anhalten man hamnar på i Thailand.

Sunkigare tillställningnar har nog ej publicerats på MPR.

Ta dig i kragen och låt inte förnedringen göra dig till mer åtlöje än du redan gjort.

mvh biker

 

Det blir inte roligare än vad man gör det till .Vad rekommenderar du som skulle va så bra låt höra 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
3 timmar sedan, skrev Baa:

Ja du Lill-Kurre, inte vet jag om det är något att stoltsera med att man tar en massa skitfoton på några brudar som plaskar runt i bakteriebaljan, har liksom många andra svårt att se något upphetsande i sånt, men som tur är tycker vi olika, skulle kännas förjävligt att bli ertappad med sådana böjelser.

Hoppas du känner en inre tillfredställelse i att ha lyckats, tillsammans med forumtarzan 33,an splittra MPR i fler fraktioner så ni kan leka polis och välja vilket följe ni kan hantera, oss andra med egna åsikter skulle nog inte bli gamla i era ryggdunkartrådar! MPR när det är som sämst. känns det bra att ha bidragit till detta!

 

Fy fan va dåligt Gå runt i sunn stället i Udon då Då ler hörn men gnälla på tunnan som är en av de bästa grejerna jag upplevt i Pattaya fan va bittra och avundsjuka människor det finns 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Fy fan va dåligt Gå runt i sunn stället i Udon då Då ler hörn men gnälla på tunnan som är en av de bästa grejerna jag upplevt i Pattaya fan va bittra och avundsjuka människor det finns 

Haha, gå o lägg dig! 'Du ska nog återinstallera stavningskontrollen för det där gick till o med jag bet på!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Baa:

Haha, gå o lägg dig! 'Du ska nog återinstallera stavningskontrollen för det där gick till o med jag bet på!

 

Clirre är bara tjurig for att Blåvitt inte klarade sig vidare i svenska cupen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä men jag blir så ilsk när folk skriver massa skit .Och då går det för fort ibland

Ett av de trevligaste ställe jag nånsin vart på och de är många

Bra mat även de dagar då den är gratis

Bra dricka priser

Trevlig personal

Vad mer kan man begära

Bitterhet avundsjuka ser jag som enda anledning Herrarna har ju inte ens vart där hur fan kan man uttala sig då 

Men det är ju bara och läsa av karman så ser man att tråden är populär

Så nu  är det inte nallen utan pc herrr Ba

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Nä men jag blir så ilsk när folk skriver massa skit .Och då går det för fort ibland

Ett av de trevligaste ställe jag nånsin vart på och de är många

Bra mat även de dagar då den är gratis

Bra dricka priser

Trevlig personal

Vad mer kan man begära

Bitterhet avundsjuka ser jag som enda anledning Herrarna har ju inte ens vart där hur fan kan man uttala sig då 

Men det är ju bara och läsa av karman så ser man att tråden är populär

Så nu  är det inte nallen utan pc herrr Ba

Och jag tar mig den stora friheten att tycka vad fan jag vill, du ska nog inte fundera alltför mycket över detta, men ordet valfrihet ligger nära till hands!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa vad menar du med att bilderna inte var speciellt upphetsande dom kraven är nåt nytt för att få posta bilder. Men jag minns att du gillade Maitans gatubilder på bara ben på äldre damer tydligen mer upphetsande för dig. Nu vet vi att du sen gammalt har nåt emot Pattaya trots att du aldrig varit dit. Nu är ju Badtumnan en populär träffpunkt och låt dom glädjas med det. Jag tycker Lill-kurre gör ett bra jobb som delar med sig till oss som inte har chansen att delta på distans och suktas av god mat och party.

//Broskan

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Broskan:

Baa vad menar du med att bilderna inte var speciellt upphetsande dom kraven är nåt nytt för att få posta bilder. Men jag minns att du gillade Maitans gatubilder på bara ben på äldre damer tydligen mer upphetsande för dig. Nu vet vi att du sen gammalt har nåt emot Pattaya trots att du aldrig varit dit. Nu är ju Badtumnan en populär träffpunkt och låt dom glädjas med det. Jag tycker Lill-kurre gör ett bra jobb som delar med sig till som inte har chansen att delta på distans och suktas av god mat och party.

//Broskan

Ja du Broskan, det va en intressant iaktagelse, nu är jag ju inte som du, kastar ur mig en massa skit om någon jag inte känner, så för min del får du tycka va fan du vill,det säger mer om din intolerans än om din intelligens!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev Baa:

Ja du Broskan, det va en intressant iaktagelse, nu är jag ju inte som du, kastar ur mig en massa skit om någon jag inte känner, så för min del får du tycka va fan du vill,det säger mer om din intolerans än om din intelligens!

 

Vad beträffar min intelligens är väl svårt för dig att bedöma efter ett inlägg på ett forum.

Kasta skit på någon du inte känner har du ju nyss gjort när du bedömde min intelligens.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Baa:

Ja du Lill-Kurre, inte vet jag om det är något att stoltsera med att man tar en massa skitfoton på några brudar som plaskar runt i bakteriebaljan, har liksom många andra svårt att se något upphetsande i sånt, men som tur är tycker vi olika, skulle kännas förjävligt att bli ertappad med sådana böjelser.

Hoppas du känner en inre tillfredställelse i att ha lyckats, tillsammans med forumtarzan 33,an splittra MPR i fler fraktioner så ni kan leka polis och välja vilket följe ni kan hantera, oss andra med egna åsikter skulle nog inte bli gamla i era ryggdunkartrådar! MPR när det är som sämst. känns det bra att ha bidragit till detta!

 

 

52 minuter sedan, skrev Baa:

Ja du Broskan, det va en intressant iaktagelse, nu är jag ju inte som du, kastar ur mig en massa skit om någon jag inte känner, så för min del får du tycka va fan du vill,det säger mer om din intolerans än om din intelligens!

 

Hoops...

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag tillbaka i hemmet efter en kortare utflykt till Badtunnan ( Blue Lagoon ) Tyvärr inga galanta damer i tunnan men annars var det bara plus. Taco- buffe'n som serverades var alldeles utmärkt och dessutom gratis. Sen hände nåt unikt när jag skulle betala och knalla hem ! Jag hade tagit tre stänkare som sammanlagt kostade 210 battingar men tyckte att eftersom maten var gratis så halade jag fram två hundralappar och några mindre sedlar och tyckte att det var jämt. Nu protesterad servitrisen och tyckte att 80 battingar i tip var alldeles för mycket och insisterade på att jag skulle ta tillbaka 50-battingen, 30 var mer än nog tyckte hon ! Nån som varit med om nåt liknande ?

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
16 minuter sedan, skrev Fritz:

Nu är jag tillbaka i hemmet efter en kortare utflykt till Badtunnan ( Blue Lagoon ) Tyvärr inga galanta damer i tunnan men annars var det bara plus. Taco- buffe'n som serverades var alldeles utmärkt och dessutom gratis. Sen hände nåt unikt när jag skulle betala och knalla hem ! Jag hade tagit tre stänkare som sammanlagt kostade 210 battingar men tyckte att eftersom maten var gratis så halade jag fram två hundralappar och några mindre sedlar och tyckte att det var jämt. Nu protesterad servitrisen och tyckte att 80 battingar i tip var alldeles för mycket och insisterade på att jag skulle ta tillbaka 50-battingen, 30 var mer än nog tyckte hon ! Nån som varit med om nåt liknande ?

 

Fritz..

Verkar inte vara så skärpta brudar som jobbar där. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Verkar inte vara så skärpta brudar som jobbar där. 

Jag dömer inte vare sig tjejer i serveringspersonal eller folk över huvud taget efter deras IQ utan jag har helt andra preferenser serru.  :y2:

Hon var juste mot mig och det uppskattar jag verkligen.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Hon såg kanske att det var bridgepengar och vågade inte befatta sig med större summor av denna vara ;)

 

Får se om jag kan övertala fångväktaren till ett besök på BL när jag återvänder, kan pastorn ta med frun så var det ju själve fan om jag inte skall få dit vännen.

Men då får dom gärna locka med jansson som smakar jansson men nog går tacos ner åxå, sålänge den inte är för stark - magen har nåt emot stark mat.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Hon såg kanske att det var bridgepengar och vågade inte befatta sig med större summor av denna vara ;)

 

Får se om jag kan övertala fångväktaren till ett besök på BL när jag återvänder, kan pastorn ta med frun så var det ju själve fan om jag inte skall få dit vännen.

Men då får dom gärna locka med jansson som smakar jansson men nog går tacos ner åxå, sålänge den inte är för stark - magen har nåt emot stark mat.

Jag kan ta med frun, absolut, hör av dig bara. Men det med kvalite'n på Jansson är inte min avdelning men lill_kurre jobbar på det hela. Tro mig, när lill_kurre griper in så händer det saker, jajjamensan !

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fritz:

Jag dömer inte vare sig tjejer i serveringspersonal eller folk över huvud taget efter deras IQ utan jag har helt andra preferenser serru.  :y2:

Hon var juste mot mig och det uppskattar jag verkligen.

 

Fritz..

 

Och efter det bemötandet så är det kanske stor risk att du kommer tillbaks, så kanske en smart tjej ändå? kanske tänkte lite längre än bara för kvällen eller???

 

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Lockar mig absolut inte att gå på denna badtunna då brudarna inte faller mig i smaken. MEN nyfiken som man är går jag in och kollar tråden ibland ändå för den är betydligt roligare än politiktrådarna som tar stor plats på Mpr.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
45 minuter sedan, skrev matz:

 

Och efter det bemötandet så är det kanske stor risk att du kommer tillbaks, så kanske en smart tjej ändå? kanske tänkte lite längre än bara för kvällen eller???

 

/matz

Mja, efter det bemötande hade jag funderat om det var nåt fel på maten!? Hon jobbar väl i serviceyrket och vad jag vet och dom jag känner som jobbar inom serviceyrket uppskattar dricksen och ser det som en del av lönen. Det var ju ingen hissnande summa som lämnades i dricks direkt. Väldigt märkligt beteende om du frågar mig. Men alla har ju olika erfarenheter. Tanke på vilka svältlöner dom jobba för så hade jag  insisterat på att få dubbla dricksen istället. Men, det är jag det och jag är som jag är. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...