Jump to content
IGNORERAD

Badtunneparty


lk2

Recommended Posts

41 minuter sedan, skrev biker:

Om det någonsin skulle inträffa att jag tycker "Badtunnan" är veckans höjdpunkt vid mina vistelser i Thailand, då hoppas

jag att mina vänner hjälper mig finna adekvat hjälp.

Snacka om en torftig tillvaro.

mvh

biker

 

 

Hahaha likförbannat är du så nyfiken så du måste läsa i tråden, viket jävla självmål o torftig tillvaro:rotfl::rotfl::rotfl:

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 785
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lk2

    162

  • Avregistrerad clion

    54

  • rolba

    37

  • Baa

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

24 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Hahaha likförbannat är du så nyfiken så du måste läsa i tråden, viket jävla självmål o torftig tillvaro:rotfl::rotfl::rotfl:

 

Vet inte om självmål kan vara olika stora?

Ditt självmål är i varje fall större än mitt.

Hur i helvete skulle jag kunna ha min åsikt om "badtunnan" utan att läsa tråden?

Men måhända har jag fattat helt fel. Höjden av upplevelser i Thailand är förmodligen att

gyttjebada i en  pool på Blue Lagoon?

mvh

biker

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Hahaha likförbannat är du så nyfiken så du måste läsa i tråden, viket jävla självmål o torftig tillvaro:rotfl::rotfl::rotfl:

Och var tycker du man ska uttrycka sina åsikter någonstans?

I nån egen grupp så man kan stänga ute de som inte tycker lika? Men vänta nu, där hade jag faktiskt fel (jo det inträffar faktiskt) då blir det ju ingen dialog !!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Baa:

Och var tycker du man ska uttrycka sina åsikter någonstans?

I nån egen grupp så man kan stänga ute de som inte tycker lika? Men vänta nu, där hade jag faktiskt fel (jo det inträffar faktiskt) då blir det ju ingen dialog !!

Tips..du kan väl framföra dina åsikter var som helst men inte i denna tråd/ grupp..du är ju emot grupper men ändå skriver du i tråden, märkligt. Trådens namn är "badtunneparty"

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
40 minuter sedan, skrev Fritz:

Tips..du kan väl framföra dina åsikter var som helst men inte i denna tråd/ grupp..du är ju emot grupper men ändå skriver du i tråden, märkligt. Trådens namn är "badtunneparty"

 

Fritz..

 

Tråden ligger ju på forumet i Lokala forum - Pattaya & Jomtien, så varför skulle han inte kunna skriva i tråden som gruppmotståndare? 

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Sam sip sam:

Det kanske slutar med att pastorn får styra upp i köket

 

Det blir inget om inte Pastorn tar sig tid med Jansson,  han kommer att få göra i ordning den före helgringningen på lördagar.

 

8 timmar sedan, skrev Fritz:

Hinner tyvärr inte, har fullt upp med själavård i sakristian alla söndagar ända fram till långt ut på eftermiddagarna.

 

Fritz..

 

Det får helt enkelt bli på lördagar.

 

4 timmar sedan, skrev biker:

Om det någonsin skulle inträffa att jag tycker "Badtunnan" är veckans höjdpunkt vid mina vistelser i Thailand, då hoppas

jag att mina vänner hjälper mig finna adekvat hjälp.

Snacka om en torftig tillvaro.

mvh

biker

 

 

Jag "tror"  efter att ha läst dina inlägg att du ganska omgående skulle behöva hjälp, vare sig du hamnar i badtunnan eller inte.

 

3 timmar sedan, skrev Fritz:

Nu är Pastorn sur och vrång ! Läser man menyn så utlovar man där två ggr Janssons frestelse och inte mindre än sex ggr !! stekt palt ( komle, potatoboll) med tillbehör och det var för dom läckerheterna jag knallade dit. Att man fick vänta drygt en timme innan maten serveras har jag vant mig vid men....Det dom kallade Janssons Frestelse var ett stort skämt och inget annat, knappt nån ansjovis i och dessutom pissljummet. Den stekta palten (komlan) fanns över huvud taget inte alls med bland det som serverades.

Nåja, lasangen var hyfsad i alla fall.

 

Fritz..

 

Håller med dig Pastorn, Jansson var ju ett skämt. Och jag frågade märkväl om det finns tillräckligt med anjouvis i anrättningen och svaret var JA.  Fan, anjouvisen har ju gått till ovanligt bra i vinter och jag har väl kvar ett par dussin burkar i kylen.  Vi får helt enkelt ta ett möte om detta, för det här går ju inte.

 

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Hahaha likförbannat är du så nyfiken så du måste läsa i tråden, viket jävla självmål o torftig tillvaro:rotfl::rotfl::rotfl:

 

Kan bara hålla med, han måste ha en grymt torftig tillvaro stackaren.  Hoppas att han får hjälp av någon närstående för han verkar ju inte själv fatta hur illa ställt det är.

 

42 minuter sedan, skrev Fritz:

Tips..du kan väl framföra dina åsikter var som helst men inte i denna tråd/ grupp..du är ju emot grupper men ändå skriver du i tråden, märkligt. Trådens namn är "badtunneparty"

 

Fritz..

 Precis som Pastorn säger.  Han vet ju att denna tråden bara innehåller torftigheter, men ändå verkar ju Grupperna och framförallt "Tunga Gruppen"  ställa till mycket lidande för gruppmotståndarna.  Man kanske rent av borde be om ursäkt för att man beblandat sig med Grupper.

 

Eftersom ju denna tråden från början var tänkt som en bildtråd får jag helt enkelt bifoga en bild,  av en tjej med märkväl "Tvåvåningsögon"  (Taa song chan )

 

Inte alls torftigt att få umgås med sådana tjejer.

 

DSCN8036.thumb.JPG.75961cd0ca20efb3a33bf

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev lill_kurre:

 

Det blir inget om inte Pastorn tar sig tid med Jansson,  han kommer att få göra i ordning den före helgringningen på lördagar.

 

 

Det får helt enkelt bli på lördagar.

 

 

Jag "tror"  efter att ha läst dina inlägg att du ganska omgående skulle behöva hjälp, vare sig du hamnar i badtunnan eller inte.

 

 

Håller med dig Pastorn, Jansson var ju ett skämt. Och jag frågade märkväl om det finns tillräckligt med anjouvis i anrättningen och svaret var JA.  Fan, anjouvisen har ju gått till ovanligt bra i vinter och jag har väl kvar ett par dussin burkar i kylen.  Vi får helt enkelt ta ett möte om detta, för det här går ju inte.

 

 

Kan bara hålla med, han måste ha en grymt torftig tillvaro stackaren.  Hoppas att han får hjälp av någon närstående för han verkar ju inte själv fatta hur illa ställt det är.

 

 Precis som Pastorn säger.  Han vet ju att denna tråden bara innehåller torftigheter, men ändå verkar ju Grupperna och framförallt "Tunga Gruppen"  ställa till mycket lidande för gruppmotståndarna.  Man kanske rent av borde be om ursäkt för att man beblandat sig med Grupper.

 

Eftersom ju denna tråden från början var tänkt som en bildtråd får jag helt enkelt bifoga en bild,  av en tjej med märkväl "Tvåvåningsögon"  (Taa song chan )

 

Inte alls torftigt att få umgås med sådana tjejer.

 

DSCN8036.thumb.JPG.75961cd0ca20efb3a33bf

 

Uppriktigt talat, är det här verkligen något som berikar din tillvaro?

Måste vara sista anhalten man hamnar på i Thailand.

Sunkigare tillställningnar har nog ej publicerats på MPR.

Ta dig i kragen och låt inte förnedringen göra dig till mer åtlöje än du redan gjort.

mvh biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
7 minuter sedan, skrev biker:

Uppriktigt talat, är det här verkligen något som berikar din tillvaro?

Måste vara sista anhalten man hamnar på i Thailand.

Sunkigare tillställningnar har nog ej publicerats på MPR.

Ta dig i kragen och låt inte förnedringen göra dig till mer åtlöje än du redan gjort.

mvh biker

 

Du kanske vill visa på trevligare alternativ eller går du bara igång på att klaga på andra. Ja snacka om patetiskt....

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev biker:

Uppriktigt talat, är det här verkligen något som berikar din tillvaro?

Måste vara sista anhalten man hamnar på i Thailand.

Sunkigare tillställningnar har nog ej publicerats på MPR.

Ta dig i kragen och låt inte förnedringen göra dig till mer åtlöje än du redan gjort.

mvh biker

 

 

Det kanske inte berikar min tillvaro, jag har ju det som tidsfördriv. Men jag undrar om du berikas av att följa med i en tråd om den "sunkigaste tillställningen som publicerats på MPR" ?

 

Och sista anhalten skall vi väl alla komma till.  Jag kanske blivit till åtlöje även om du är den första som uttrycker dig tydligt.  Men det bjuder jag i så fall på.  Det störtsta nöjet jag finner i t.ex. denna tråd är ju att göra sådana som dig upprörda, och det har jag tydligen lyckats med.

 

Och en bild från kvällens Badtunneparty. 

 

DSCN8057.thumb.JPG.0e081f99ab43982e7f389

 

DSCN8061.thumb.JPG.76f7909dd2cc2975689f4

 

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Fritz:

Tips..du kan väl framföra dina åsikter var som helst men inte i denna tråd/ grupp..du är ju emot grupper men ändå skriver du i tråden, märkligt. Trådens namn är "badtunneparty"

 

Fritz..

Nu får pastorn sluta tulla på nattvardsvinet.

Denna TRÅD heter mycket riktigt "badtunneparty" men är inte en sluten grupp utan en vanlig tråd, dessutom ett reklamjippo signerat Lill-Kurre på uppdrag av "badtunnan"!

Den stängda gruppen vare sig kan eller önskar jag skriva i, men om pastorn tänker till lite, var tycker han man skall diskutera saker o ting om inte i det forum och på den plats som är relevant i sammanhanget?

Pastorn tycker ju själv inte speciellt bra om OT inlägg så att skriva om detta i någon annan tråd känns lita fel, såväl mot den tråden som mot tunnan! 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

I dag onsdag börjar eventet med en GRATIS Pizza Buffe´.  Vid Badtunnan givetvis @ The Blue Lagoon.  Officiell starttid kl.  17.00 (thai tid. )

 

Pizza.jpg.4cfaa2314f65967433a3911eb01c68

 

Under tiden vi andra smörjer kråset med olika Pizzor så underhåller MPRs  Ragsson på scen.

 

DSCN7245.thumb.JPG.aee275d6719ef084ab384

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev lill_kurre:

I dag onsdag börjar eventet med en GRATIS Pizza Buffe´.  Vid Badtunnan givetvis @ The Blue Lagoon.  Officiell starttid kl.  17.00 (thai tid. )

 

Pizza.jpg.4cfaa2314f65967433a3911eb01c68

 

Under tiden vi andra smörjer kråset med olika Pizzor så underhåller MPRs  Ragsson på scen.

 

DSCN7245.thumb.JPG.aee275d6719ef084ab384

Spar lite pizza till Ragson, jag tycker han börjar se tunn ut. :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev rolba:

Spar lite pizza till Ragson, jag tycker han börjar se tunn ut. :-)

 

Ingen fara med Ragsson, han håller måttet.

 

Här en bild av honom helt utmattad efter sound check.

 

DSCN8086.thumb.JPG.f44534a0a197e0cae440f

 

Pastorn med fru var också närvarand, ingen kan ju missa ett event med gratis Pizza buffe´.

 

DSCN8108.thumb.JPG.4a60abd051ede371a3e34

 

DSCN8127.thumb.JPG.59e11bb21b7c5298fc681

 

Och vad vore ett event vid Badtunnan utan Dia.

 

DSCN8141.thumb.JPG.f845fddc0392da849ec36

 

DSCN8153.thumb.JPG.74ecbcdfaea9b81197c57

 

Fredag är nästa event vid tunnan och då bjuds det på GRATIS  Taco buffe´ och MPRs  Sydney Moss is on stage.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan liksom inte förstå vitsen med att ha 2 trådar på samma tema, varav en hemlig.

Det var en retorisk fråga. Naturligtvis behöver 33 känslan av lite makt i sitt torftiga och lögnaktiga liv. Varför annars skulle han vara mod ?

Måste vara en höjdare för honom att kunna plocka sina rövslickare och ta bort alla kritiker.

Vet av egen erfarenhet att han plockar personuppgifter, skickar dom med pm och hotar med polisanmälan, hehehe

För övrigt tycker jag att Badtunnan borde döpas om till STDtunnan.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
11 minuter sedan, skrev amja:

Kan liksom inte förstå vitsen med att ha 2 trådar på samma tema, varav en hemlig.

Det var en retorisk fråga. Naturligtvis behöver 33 känslan av lite makt i sitt torftiga och lögnaktiga liv. Varför annars skulle han vara mod ?

Måste vara en höjdare för honom att kunna plocka sina rövslickare och ta bort alla kritiker.

Vet av egen erfarenhet att han plockar personuppgifter, skickar dom med pm och hotar med polisanmälan, hehehe

För övrigt tycker jag att Badtunnan borde döpas om till STDtunnan.

Mvh

Amja

Luktat tidigt på kapsylen idag 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehe, det är ju ditt vanliga försvar.

Kan du inte inse att jag tycker du är en helt värdelös lögnhals när jag är nykter?

Kanske jag träffade ett par ömma punkter så du måste skicka ett dumt svar?

Bestrider du att du plockat personuppgifter på mig och andra som inte gillar dig?

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
6 minuter sedan, skrev amja:

Hehehe, det är ju ditt vanliga försvar.

Kan du inte inse att jag tycker du är en helt värdelös lögnhals när jag är nykter?

Kanske jag träffade ett par ömma punkter så du måste skicka ett dumt svar?

Bestrider du att du plockat personuppgifter på mig och andra som inte gillar dig?

Eftersom jag vet vad du heter och var du Bor så har jag väl inte plockat några uppgifter ,du skulle ju bjuda på kaffe en gång tiden ,har du glömt det ? Därav jag har din adresss ,så sluta upp med dina lögner , ,säg en sak jag ljugit om tack 

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu blir det FREDAGS tråd!:party1:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev audirs2:

Och nu blir det FREDAGS tråd!:party1:

Behövs varken fredag eller alkohol för rena sanningar!

Mvh

Amja

(som varit nykter i 14 veckor pga operationer)

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
2 minuter sedan, skrev amja:

Behövs varken fredag eller alkohol för rena sanningar!

Mvh

Amja

(som varit nykter i 14 veckor pga operationer)

Enig

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan du kissa och gå o lägga dig!

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev amja:

Kan liksom inte förstå vitsen med att ha 2 trådar på samma tema, varav en hemlig.

Det var en retorisk fråga. Naturligtvis behöver 33 känslan av lite makt i sitt torftiga och lögnaktiga liv. Varför annars skulle han vara mod ?

Måste vara en höjdare för honom att kunna plocka sina rövslickare och ta bort alla kritiker.

Vet av egen erfarenhet att han plockar personuppgifter, skickar dom med pm och hotar med polisanmälan, hehehe

För övrigt tycker jag att Badtunnan borde döpas om till STDtunnan.

Mvh

Amja

 

Det finns bara en tråd som heter "Badtunneparty" och den ligger i Pattaya delen.  I Badtunnans vänner finns det en hel del olika trådar och bara några handlar om Badtunnepartyn.

Största anledningen till att denna tråd ligger kvar i Pattaya delen är ju för att du och andra gruppmotståndar skall ha någonstans att gråta ut era lidelser över att det finns grupper av någon anledning.

Tydligen fyller denna tråd en funktion i alla fall för det skrivs i den då och då, så den ligger nog bra där den ligger.

 

Ursäkta en nyvaken,  men vad betyder STDtunnan?

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev lill_kurre:

 

Det finns bara en tråd som heter "Badtunneparty" och den ligger i Pattaya delen.  I Badtunnans vänner finns det en hel del olika trådar och bara några handlar om Badtunnepartyn.

Största anledningen till att denna tråd ligger kvar i Pattaya delen är ju för att du och andra gruppmotståndar skall ha någonstans att gråta ut era lidelser över att det finns grupper av någon anledning.

Tydligen fyller denna tråd en funktion i alla fall för det skrivs i den då och då, så den ligger nog bra där den ligger.

 

Ursäkta en nyvaken,  men vad betyder STDtunnan?

 

STD= Sexually transmitted diseases

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Lill-Kurre, inte vet jag om det är något att stoltsera med att man tar en massa skitfoton på några brudar som plaskar runt i bakteriebaljan, har liksom många andra svårt att se något upphetsande i sånt, men som tur är tycker vi olika, skulle kännas förjävligt att bli ertappad med sådana böjelser.

Hoppas du känner en inre tillfredställelse i att ha lyckats, tillsammans med forumtarzan 33,an splittra MPR i fler fraktioner så ni kan leka polis och välja vilket följe ni kan hantera, oss andra med egna åsikter skulle nog inte bli gamla i era ryggdunkartrådar! MPR när det är som sämst. känns det bra att ha bidragit till detta!

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Baa:

Ja du Lill-Kurre, inte vet jag om det är något att stoltsera med att man tar en massa skitfoton på några brudar som plaskar runt i bakteriebaljan, har liksom många andra svårt att se något upphetsande i sånt, men som tur är tycker vi olika, skulle kännas förjävligt att bli ertappad med sådana böjelser.

Hoppas du känner en inre tillfredställelse i att ha lyckats, tillsammans med forumtarzan 33,an splittra MPR i fler fraktioner så ni kan leka polis och välja vilket följe ni kan hantera, oss andra med egna åsikter skulle nog inte bli gamla i era ryggdunkartrådar! MPR när det är som sämst. känns det bra att ha bidragit till detta!

 

 

Lite stolt känner jag mig trots allt, eller kanske mycket stolt eftersom bl.a. dessa som du kallar "skitfoton"  bidragit till att lyfta Badtunnan rejält. :big_smile:  För ett år sedan kördes Badtunnepartyn en gång varannan vecka och i dag körs det tre event per vecka på The Blue Lagoon som jag personligen deltar i.  Och så gott som fullt hus varje gång. Så utan tvekan, visst känner jag en inre  tillfredsställelse för att ha fått lite fart i badtunnan.

 

Att jag tillsammans med 33an skulle ha fördärvat MPR håller jag inte alls med om, vi kanske inte heller har berikat MPR men våra små trådar verkar i alla fall ha ett visst intresse.

Några böjelser åt något håll har jag inte, jag gör ju detta mera som ett tidsfördriv som jag skrev i något inlägg förut.

 

Som framgår av bilderna enl. nedan,  fullt hus.

 

DSCN3406.thumb.JPG.2dc5590ea568c3050037b

 

Och alla ser ut att trivas.

 

DSCN3407.thumb.JPG.b7234c5aae2b8517eef0a

 

DSCN3411.thumb.JPG.fa19a07f8e9786c4ef214

 

Så "skitbilderna" gör tydligen skillnad, till det bättre.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...