Jump to content
IGNORERAD

Badtunneparty


lk2

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Får väll ta mina pics nu lite sent men jag trampade på en glas bit på tunnan blev ett jävla jack i hällen så jag har vart på Bkk Hospital idag DSC01325.thumb.jpg.2842cafef7f1bc8b82cf6

Favoriten bara glo inte röra såg en fin ring på vänsterhanden

DSC01334.thumb.jpg.29948bcf235c8157ca6f5

Bäst att den är suddig ha ha

DSC01323.jpg

DSC01326.jpg

DSC01327.jpg

DSC01330.jpg

DSC01331.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 785
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lk2

    162

  • Avregistrerad clion

    54

  • rolba

    37

  • Baa

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

De flesta thaitjejer är rakade så de måste göra så för att inte frysa om musen

:rotfl::rotfl:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Jag ber att få tacka för visat intresse. 

Jag trodde ju i min enfald att du som gammal akademiker kunde genomskåda att detta spektakel handlade  enbart om att marknadsföra ett event som vilka andra spektakel som helst.  

 

 

 

 

 

 

 

 

God natt.

 

 

 

 

Tackar ödmukast för uppgraderingen till akademiker!

För övrigt kan man ju konstatera att vi har vi olika uppfattningar i diverse frågor men ändå kan hålla en ton värd vuxna människor vilket jag finner mycket mer stimulerande än alla attacker syftande till nedvärdering av icke likasinnade!

Bada på!

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ur ett hälso och renlighetsperspektiv helt djävla obegripligt

 

/Eni

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför citerades Enis inlägg? :rotfl::rotfl: Skulle citera bilde med bruden som har röd badis på, hennes ögonbryn ser lite hmmmmmmm,,,,,,konstiga ut?:oh:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför citerades Enis inlägg? :rotfl::rotfl: Skulle citera bilde med bruden som har röd badis på, hennes ögonbryn ser lite hmmmmmmm,,,,,,konstiga ut?:oh:

Såna där tatuerade ögonbryn tycker även jag ser förjävliga ut, men det är en modegrej med tjocka ögonbryn, bara att blunda!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas clirre att det gick bra med din fot.Ta det nu försiktigt om det blev ett sår så du inte får infektioner och andra helveten.Burrabus är rädd om mästerfotografen ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför citerades Enis inlägg? :rotfl::rotfl: Skulle citera bilde med bruden som har röd badis på, hennes ögonbryn ser lite hmmmmmmm,,,,,,konstiga ut?:oh:

Enis kanske har en speciell dragning till konstiga  ........ ögonbryn :-)

Ändrades av rolba
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Såna där tatuerade ögonbryn tycker även jag ser förjävliga ut, men det är en modegrej med tjocka ögonbryn, bara att blunda!

nåt som jag avskyr också är att de ska färga håret rött :sure:nä kol svart ska det vara

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hoppas clirre att det gick bra med din fot.Ta det nu försiktigt om det blev ett sår så du inte får infektioner och andra helveten.Burrabus är rädd om mästerfotografen ?

Ja det var bäst å gå till dyra sjukhuset inget å leka med ska dit idag igen och byta förband

men eftersom jag går på tårna på vänsterfoten så har höften på högersidan blivit överbelastad och det gör ont

blir till att hyra en moppe igen .Brukar ju promenera genom byn upp till shukumvith men det går inte nu 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väll ta mina pics nu lite sent men jag trampade på en glas bit på tunnan blev ett jävla jack i hällen så jag har vart på Bkk Hospital idag DSC01325.thumb.jpg.2842cafef7f1bc8b82cf6

Favoriten bara glo inte röra såg en fin ring på vänsterhanden

DSC01334.thumb.jpg.29948bcf235c8157ca6f5

Bäst att den är suddig ha ha

DSC01323.jpg

DSC01326.jpg

DSC01327.jpg

DSC01330.jpg

DSC01331.jpg

Nån j-vla glasbit under foten och mitt i allt underbara, uppsöka sjukhus. Nåja, Clirre: Bildbevis tycker jag är erforderligt, och om du vill, uppge vad du fick pröjsa för vistelsen på hospitalet. Det finns säkert en hel flock här, som mer än gärna vill/behöver lära sig saker å ting

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån j-vla glasbit under foten och mitt i allt underbara, uppsöka sjukhus. Nåja, Clirre: Bildbevis tycker jag är erforderligt, och om du vill, uppge vad du fick pröjsa för vistelsen på hospitalet. Det finns säkert en hel flock här, som mer än gärna vill/behöver lära sig saker å ting

Vill minnas att clion skrivit 6200 baht i en annan tråd.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill minnas att clion skrivit 6200 baht i en annan tråd.

 

 Nu finns det faktiskt ännu ingen anledning att tro att Clirre lyckats pyntat Thb 6200 för att ha trampat på en glasbit. Foto saknas alltjämt. Och så länge inget sådant finns tillhanda, ser jag det här fallet som så många andra, försvinner ut i tomma intet eller nåt

Ändrades av Nakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nån j-vla glasbit under foten och mitt i allt underbara, uppsöka sjukhus. Nåja, Clirre: Bildbevis tycker jag är erforderligt, och om du vill, uppge vad du fick pröjsa för vistelsen på hospitalet. Det finns säkert en hel flock här, som mer än gärna vill/behöver lära sig saker å ting

Det är dyr sjukhuset Bangkok Hospital Pattaya men jävlar vilken service Fick problem med kistan för 3 veckor sen jävlar vilken service och röntgen mm

Det gick nog på 70.000 som tur va så hade jag en reseförsäkring

Glasbiten gick på 6200bath och när man skrivs in så informerar de om att om det kostar 7000 eller över pröjsar f bolaget

nu gick ju mitt på 6200 och jag pep de pengarna har jag inte ( hade jag ju visserligen men det hade blivit vatten å hårt bröd till nästa pension ) de ringde sos och jag fick garanti .Så när räkningen 1500 kr dyker upp så får jag ta ett snack med Moderna försäkringar va fan ska jag ha reseförsäkring om jag ska betala

Kan ju jämföra Jay exets mamma som bor i stugan plus broder hon är 82 år och jag känner väl till hennes morgonrutiner hon är som jag vaknar vid 05.00 .Nu för 3 dar sen vakna hon inte utan låg och sov hela förmiddan plus att hon inte åt   

Det finns ju en brandstation med en ambulans här Bangsaray jag tog mig dit och fick henne till ett piller sjukhus so ligger vid

U tapo långa väntetider och en ung kvinnlig läkare som tog blod trycket sen frågor och piller

Så nu kallas jag Doktor Lennart i familjen 5555 hoppas jag får igång gumman verkar så äldste brodern köper hennes favo mat jag trycker i henne medicin  

Ändrades av clion
fel stavat

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

 Nu finns det faktiskt ännu ingen anledning att tro att Clirre lyckats pyntat Thb 6200 för att ha trampat på en glasbit. Foto saknas alltjämt. Och så länge inget sådant finns tillhanda, ser jag det här fallet som så många andra, försvinner ut i tomma intet eller nåt

Fotot har jag i Tabletten nu sitter jag vid Lappen får byta SIM-kort från stickan till Tabbleten 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är dyr sjukhuset men jävlar vilken service Fick problem med kistan för 3 veckor sen jävlar vilken service och röntgen mm

Det gick nog på 70.000 som tur va så hade jag en reseförsäkring

Glasbiten gick på 6200bath och när man skrivs in så informerar de om att om det kostar 7000 eller över pröjsar f bolaget

nu gick ju mitt på 6200 och jag pep de pengarna har jag inte ( hade jag ju visserligen men det hade blivit vatten å hårt bröd till nästa pension ) de ringde sos och jag fick garanti .Så när räkningen 1500 kr dyker upp så får jag ta ett snack med Moderna försäkringar va fan ska jag ha reseförsäkring om jag ska betala

Kan ju jämföra Jay exets mamma som bor i stugan plus broder hon är 82 år och jag känner väl till hennes morgonrutiner hon är som jag vaknar vid 05.00 .Nu för 3 dar sen vakna hon inte utan låg och sov hela förmiddan plus att hon inte åt   

Det finns ju en brandstation med en ambulans här Bangsaray jag tog mig dit och fick henne till ett piller sjukhus so ligger vid

U tapo långa väntetider och en ung kvinnlig läkare som tog blod trycket sen frågor och piller

Så nu kallas jag Doktor Lennart i familjen 5555 hoppas jag får igång gumman verkar så äldste brodern köper hennes favo mat jag trycker i henne medicin  

Finns det nån hjältegubbe här överhuvudtaget. Ja det finns det.. Han heter Clion,  Sen kvittar det att du bor i Älvängen. F-n jag hade  en gammal flamma boendes i Surte, inte så himla många km därifrån. Fina minnen.  Clirre.. Hade varit utomordentligt trevligt att träffa en karl som dig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Finns det nån hjältegubbe här överhuvudtaget. Ja det finns det.. Han heter Clion,  Sen kvittar det att du bor i Älvängen. F-n jag hade  en gammal flamma boendes i Surte, inte så himla många km därifrån. Fina minnen.  Clirre.. Hade varit utomordentligt trevligt att träffa en karl som dig. 

Å här får du bilder på foten tagen i dag 7 dagen går åt rätt hål

DSC01338.thumb.jpg.01cc07d355c26533062a2

 

Betamed men som plåster

DSC01341.thumb.jpg.e6e1c5d347d610d5f44a4

 

Medesin skåpet

DSC01342.thumb.jpg.36477921f7b8b69d3a871

Mitt problem Jai ifall hon somnar in blir det ett jäkla liv på hennes 12 barn ex damen plus syster bor ju i Svedala den näst älldsta  systern kommer de inte i kontakt med

DSC01336.jpg

DSC01340.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Blev ett trevligt möte i dag med 33an och revisorn  plus kurre förstås det var lite avslaget idag så i morgon blir det M club å Söndan blir det  tunnan igen OCH DÅ MÅNE SKA DET BLI AV :boast::blind::sweat:

Ett par bilder från söndagens event kurre mäster fotografen spottar ju ur sig fina bilder så ja kan ta det lugnt  AKTER SPEGEL PÅ DEN GODINGEN

DSC01349.thumb.jpg.0a881a431eeafa457cc1d

HMMMM:beat_plaster:

DSC01357.thumb.jpg.2067819149fa5c60fee88

Lite halv taskig bild Kurre har ju bättre  

Ändrades av clion
fel text

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Å här får du bilder på foten tagen i dag 7 dagen går åt rätt hål

DSC01338.thumb.jpg.01cc07d355c26533062a2

 

Betamed men som plåster

DSC01341.thumb.jpg.e6e1c5d347d610d5f44a4

 

Medesin skåpet

DSC01342.thumb.jpg.36477921f7b8b69d3a871

Mitt problem Jai ifall hon somnar in blir det ett jäkla liv på hennes 12 barn ex damen plus syster bor ju i Svedala den näst älldsta  systern kommer de inte i kontakt med

DSC01336.jpg

DSC01340.jpg

Tack för dina bilder Clirre, Men i h-e att jag pyntat 6200 för sådant besvär.

Skit i det. Jag är glad att du vill delge oss dina fina bilder! 

 

 

 

 

K

 

 

 

 

S

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Å här får du bilder på foten tagen i dag 7 dagen går åt rätt hål

DSC01338.thumb.jpg.01cc07d355c26533062a2

 

Betamed men som plåster

DSC01341.thumb.jpg.e6e1c5d347d610d5f44a4

 

Medesin skåpet

DSC01342.thumb.jpg.36477921f7b8b69d3a871

Mitt problem Jai ifall hon somnar in blir det ett jäkla liv på hennes 12 barn ex damen plus syster bor ju i Svedala den näst älldsta  systern kommer de inte i kontakt med

DSC01336.jpg

DSC01340.jpg

VAd tog arrangörerna för ansvar, glas i poolen ska tamefan bestraffas, finns inga ursäkter för sånt slarv!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

VAd tog arrangörerna för ansvar, glas i poolen ska tamefan bestraffas, finns inga ursäkter för sånt slarv!

Ändrades av Nakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

VAd tog arrangörerna för ansvar, glas i poolen ska tamefan bestraffas, finns inga ursäkter för sånt slarv!

är helt enig ,ska det drickas i poolen ska det vara plastmuggar 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade det hänt mig hade jag presenterat sjukhusräkningen för krogägaren, vad han sedan gjort är en annan sak, men opåtalat hade det inte gått, 

Clirre, ta med räkningen nästa gång, det kan aldrig kosta dig något och varje gottgörelse i vilken form det än blir är i alla fall mer än noll!!!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

VAd tog arrangörerna för ansvar, glas i poolen ska tamefan bestraffas, finns inga ursäkter för sånt slarv!

Nu vill jag inte ta ställning i frågan men jag tvivlar ilte på att glasbiten låg "i poolen"  som du antyder. Inte någon omöjlighet, men vi borde nog fråga Clirre först. Han brukar ju uttrycka sig att han skall "på tunnan" när han skall besöka stället.

Kan det möjligen vara så att glasbiten låg någon annanstans i området? Inget försvar för det heller, men det kan ju vara så att ett glas av någon anledning tappades just när Clirre var på väg att passera förbi?

är helt enig ,ska det drickas i poolen ska det vara plastmuggar 

Det bästa vore ju att det användes plastmuggar överallt där, för det är ju inte direkt ovanligt att glasen åker i backen.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...