Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Han har läxat upp Maharajah, Commender Crowe och allt vad dom heter. På hösten släpps han lös och hade han bara haft ballarna i behåll så hade han vunnit prix d'amerique där han tyvärr inte får ställa upp. On Track Piraten är Sveriges bästa häst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Är inte Herr Knas snart mogen för formel 1 dvs. Galoppsport? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Är inte Herr Knas snart mogen för formel 1 dvs. Galoppsport? Nä, galopp är det värsta som kan hända Dock är jag är övertygad om att OTP krossat allt motstånd om han börjat med galopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Nä, galopp är det värsta som kan hända Dock är jag är övertygad om att OTP krossat allt motstånd om han börjat med galopp. Tänk va skönt när den man håller på får ge allt och inte endast nöja sig med 50%/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Jag begriper ingenting... Måste man låta dessa djur springa först, innan de kan bli mat ...? http://gustafskorv.se/ Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Jag begriper ingenting... Måste man låta dessa djur springa först, innan de kan bli mat ...? images.jpg http://gustafskorv.se/ Mvh. borje222 Nä. de borde inte springa så mycket. Korven blir i magraste laget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Nä. de borde inte springa så mycket. Korven blir i magraste laget. Ahaa, själv så förstår man ju inte så mycket... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.