Jump to content
IGNORERAD

Att åka med Ulla på posten till Thailand.


Guest Fredman

Recommended Posts

Ta hand om allt  som vanligt  va inte ett utropstecken nu ung tupp

 

 

Är det vyssan lull för äldst och erfarnast nu   :drinks:

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 148
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    26

  • broder tuk tuk

    9

  • Sam sip sam

    9

  • UglyFarang

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Ja det spöket har man ju sett :focus:

 

Va det spökena som jagade ner dig ända till Ghana?:))))

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Två av våra stammisar kom till baks från Thailand igår, de kom till frugan i restaurangen med en stor påse "Bird-chili" idag. 

 

De reser tillsammans ett par gånger om året till Thailand, en av dem skulle kanske kunna vara Ulla, hon och hennes man är väldigt trevliga och älskar bland annat Bangkok.

De hade fått en massa tips om sevärdheter och shopping i Bkk av oss, och tackade med chilin!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Artikeln är från 31.10.09 12:16

Det borde finnas färskare!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är lite kul med alla kommentarer om "Feta Ulla på Posten" på detta forum.

När man kollar bilder på "grabbarna" här så inte är det de "snygga, smärta, unga" grabbarna man ser på bilderna(knappas de höga cheferna heller) som läggs in(jag är inte det heller) men kan nog säja som så att skulle det ta slut med frun så skulle jag inte leta efter ett nytt Thai förhållande utan satsa på en trevlig Svensk tjej som har jobb, bostad och ett eget liv.....

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är lite kul med alla kommentarer om "Feta Ulla på Posten" på detta forum.

När man kollar bilder på "grabbarna" här så inte är det de "snygga, smärta, unga" grabbarna man ser på bilderna(knappas de höga cheferna heller) som läggs in(jag är inte det heller) men kan nog säja som så att skulle det ta slut med frun så skulle jag inte leta efter ett nytt Thai förhållande utan satsa på en trevlig Svensk tjej som har jobb, bostad och ett eget liv..

Mina preferenser på min partner har ingenting att göra med vad jag ser i spegeln. Om så vore fallet skulle väl inte "snygga" få bli ihop med "fula" heller?

 

Och eftersom jag själv är snyggast i världen skulle det ju då vara omöjligt att hitta nån :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är lite kul med alla kommentarer om "Feta Ulla på Posten" på detta forum.

När man kollar bilder på "grabbarna" här så inte är det de "snygga, smärta, unga" grabbarna man ser på bilderna(knappas de höga cheferna heller) som läggs in(jag är inte det heller) men kan nog säja som så att skulle det ta slut med frun så skulle jag inte leta efter ett nytt Thai förhållande utan satsa på en trevlig Svensk tjej som har jobb, bostad och ett eget liv..

Nä du har nog rätt

Det här ser ju betydligt "bättre" ut...

BD7173-002-overweight-couple-relaxing-on

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä du har nog rätt

Det här ser ju betydligt "bättre" ut...

BD7173-002-overweight-couple-relaxing-on

 

Trevliga siffror menar du?

Nja, jag menar att självkritiken ser ut att vara långt borta i många fall.

Ett annat kul uttryck är HP, vilket då avser "HängPung" men på vissa av det gamla gubbarna kan det lika gärna stå för "HängPattar" ett flertal har riktiga "taxöron" hängande på bröstkorgen!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant med alla som kritiserar Ulla på Posten utan att inse att de själva är den manliga motsvarigheten... :wink:

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

den manliga motsvarigheten

Du menar Urban från ICA som sitter och tjatar på sin Thailändska fru på spårvagnen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Intressant med alla som kritiserar Ulla på Posten utan att inse att de själva är den manliga motsvarigheten... :wink:

 

/Krille

Vad skulle det ha med saken att göra? :neo:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad skulle det ha med saken att göra? :neo:

 

Hur tänker du nu?

Du menar att det är någon sorts omedveten lyteskomik?

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Hur tänker du nu?

Du menar att det är någon sorts omedveten lyteskomik?

Jag säger som Göran Persson "Nu ska jag berätta för dig varför mina kvinnor fejkar orgasm, de tror faktiskt att jag bryr mig." :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger som Göran Persson "Nu ska jag berätta för dig varför mina kvinnor fejkar orgasm, de tror faktiskt att jag bryr mig." :)

 

Nu ljuger du allt!

Det har inte GP sagt.

Hade du inte brytt dej så hade du knappast lagt dej i detta här......

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

För att återgå till trådämnet så kan man väl konstatera att Ulla troligen inte kommer i kontakt med lilla Noi i så stor utsträckning när hon åker charter till ex Phuket eller Krabi.

 

Ulla med familj lever ju i sin lilla semesterby och jag tror inte svartsjukan mot Lasse eller Noi är mer uttalad på Phuket än den är ex på Kanarieöarna. Eller att Ulla skulle hålla Lasse i stramare tyglar.

 

Däremot har Ulla säkerligen fler fördomar mot thaikvinnor än vad hon har gentemot spanska kvinnor.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

För att återgå till trådämnet så kan man väl konstatera att Ulla troligen inte kommer i kontakt med lilla Noi i så stor utsträckning när hon åker charter till ex Phuket eller Krabi.

 

Ulla med familj lever ju i sin lilla semesterby och jag tror inte svartsjukan mot Lasse eller Noi är mer uttalad på Phuket än den är ex på Kanarieöarna. Eller att Ulla skulle hålla Lasse i stramare tyglar.

 

Däremot har Ulla säkerligen fler fördomar mot thaikvinnor än vad hon har gentemot spanska kvinnor.

 

BTT

Står det så på google, eller har du hittat nåt på engelska som google har översatt åt dig ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Står det så på google, eller har du hittat nåt på engelska som google har översatt åt dig :huh:

 

Jag har varit och forskat i ämnet på Phuket.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag har varit och forskat i ämnet på Phuket.

 

BTT

 

Jaså Prince Charm a.k.a Old Grandfather Pattaya har börjat hänga nere i Phuket? Stämmer nog som Clion skrev att du blivit gammal :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir lite skevt när man jämför Ulla, 56, med Noi, 28. Jämför man istället Ulla med Moo, 54, och Noi med Liza, 26, så är inte skillnaderna så stora; skulle vilja påstå att de inte ens finns om de dessutom har liknande ekonomisk status. Personligen tycker jag att frugan är betydligt mer lik mina jämnåriga svenska släktingar och vänner än hon är lik stereotypen av thailändska kvinnor. Dock är hon också väldigt lik sina thailändska väninnor, alltså de verkliga, men väldigt olik stereotypen av svenska jämnåriga så jag tror, som jag nämnt tidigare, att skillnaden inom "gruppen" är betydligt större än skillnaderna mellan "grupperna".

 

Nu var jag sådär trist igen och suddade ut de där skillnaderna mellan "vi" och "dem" som är så roliga att skriva om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är Ulla, om den jag åker på semester med inte vill åka hem med mig är det hans förlust.

Har vi haft det bra innan vi åker på semester borde vi ha det ännu bättre när vi kommer hem.

Övervägande som har skrivit här har haft bra inlägg sen finns det alltid en och annan skitstövel dom måste utmärka sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är lätt att gnälla på den hårdföra Ulla på posten. Men fan ta den som nämner nåt om den svartsjuka och penninghungriga lilla noi som inte släpper sin gubbe en millimeter från sin sida. 

 

Finns bra och dåliga tjejer från alla hörn i världen... tror inte det skiljer sig nämnvärt oavsett var dom kommer ifrån. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är lätt att gnälla på den hårdföra Ulla på posten. Men fan ta den som nämner nåt om den svartsjuka och penninghungriga lilla noi som inte släpper sin gubbe en millimeter från sin sida.

Finns bra och dåliga tjejer från alla hörn i världen... tror inte det skiljer sig nämnvärt oavsett var dom kommer ifrån.

Så sant så sant [emoji1]
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...