Jump to content
IGNORERAD

Trött på skitsnack om våra Tiraker.


sinto

Recommended Posts

Åldern är bara en siffra

Onej, åldern är bra mycket mer än en siffra...

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 334
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    46

  • sinto

    33

  • andrejsdenruskige

    19

  • svampen

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Onej, åldern är bra mycket mer än en siffra...

Ja, åldern är ofta två och ibland t o m tre siffror!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, åldern är ofta två och ibland t o m tre siffror!

Japp, och oavsett om det är en, två eller tre siffror, så är det ju bara just siffror, för åldern spelar ju ingen roll oavsett vad det gäller.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Mixar du med siffrorna nu igen?

Nej jag var i Thailand med vänner första gången 67 sen blev det ju halvårs resor till paradiset 79 åkte vi till Filipinerna och fortsatte röjandet

tog hit mitt äldsta barns mamma 80  Så Jenni är född 81 Sen träffa jag en Thailänska som städade på jobbet Volvo som var ensamstående med 1 pojk och jag hade ju Jenni vi flytta ihop i 17 år och fick 3 barn Sen kommer ju Joels mamma 9 år

Här är de Jenni 32 Madelen 27 Michelle 19 Mattias 28

och till höger om honom står hans tjej Amanda de ka ha en pojke i April så nu blir jag med barn barn he he

Och Madde med mitt senaste Joel 9 år

sen Michelle

post-3713-0-61076500-1420900281.jpg

post-3713-0-71131400-1420900490_thumb.jp

post-3713-0-36140700-1420900844.jpg

post-3713-0-61076500-1420900281.jpg

post-3713-0-71131400-1420900490_thumb.jp

post-3713-0-36140700-1420900844.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Japp, och oavsett om det är en, två eller tre siffror, så är det ju bara just siffror, för åldern spelar ju ingen roll oavsett vad det gäller.

Helt klart tur det är en mer än mig som hajar det :good:  :haha:

Det får bli en bild på mitt senaste kap

post-3713-0-82853300-1420901073_thumb.jp

post-3713-0-82853300-1420901073_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart tur det är en mer än mig som hajar det :good:  :haha:

Det får bli en bild på mitt senaste kap

Har Hon fött?????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Helt klart tur det är en mer än mig som hajar det :good:  :haha:

Det får bli en bild på mitt senaste kap

Ser ja intee ut som 40 eller :boast:  :blind: Det enda problemet är synen Shitt å ha glasögon ibland ha ha

post-3713-0-46415300-1420901153_thumb.jp

post-3713-0-46415300-1420901153_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Har Hon fött?????

Var det inte en kudde på magen?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har Hon fött? :huh:?

Inte än s på smällen och ds Om röv billden

det var SC som la ut en bild på tjocka negresser som stod med röven i vädret på Kao Lack  och sa nåt spydigt om feta neger rövar därför la jag in bilden på frugan om att alla har inte feta rövar från Afrika .Jo från Etiopien jag har mängder av dem jär där jag bor och har lagt märke till en del är välldigt söta men så sänker jag ögonen och herre gud sicka arslen de har

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte än s på smällen och ds Om röv billden

det var SC som la ut en bild på tjocka negresser som stod med röven i vädret på Kao Lack  och sa nåt spydigt om feta neger rövar därför la jag in bilden på frugan om att alla har inte feta rövar från Afrika .Jo från Etiopien jag har mängder av dem jär där jag bor och har lagt märke till en del är välldigt söta men så sänker jag ögonen och herre gud sicka arslen de har

Nä men Nu måste Din Fru Varid Gravid i 2 år Va ska det bli en Vattenbuffel? :huh:?

Hallå Släpp!

Sen kan man kalla frugan va man vill????

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Var det inte en kudde på magen?

Det sa Gambiern som hjälpte mig och flytta (vissa luren drejare ) kan köra det och så sa han jag har en bättre min syster .Vad tror du jag fick för några bilder jo när hon är helnaken .Nä det skippade jag  

Nä jag tror faktisk inte det  med min erfarenhet av 5 barn att det var bluff

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte än s på smällen och ds Om röv billden

det var SC som la ut en bild på tjocka negresser som stod med röven i vädret på Kao Lack  och sa nåt spydigt om feta neger rövar därför la jag in bilden på frugan om att alla har inte feta rövar från Afrika .Jo från Etiopien jag har mängder av dem jär där jag bor och har lagt märke till en del är välldigt söta men så sänker jag ögonen och herre gud sicka arslen de har

Herregud!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sa Gambiern som hjälpte mig och flytta (vissa luren drejare ) kan köra det och så sa han jag har en bättre min syster .Vad tror du jag fick för några bilder jo när hon är helnaken .Nä det skippade jag  

Nä jag tror faktisk inte det  med min erfarenhet av 5 barn att det var bluff

 

Men Du måste väl för fan ha någon självrespekt Karl!!!!!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä men Nu måste Din Fru Varid Gravid i 2 år Va ska det bli en Vattenbuffel? :huh:?

Hallå Släpp!

Du får inte hoppa ett halvår mellan allt du läser

Det var så att vi sökte turistvisum på 3 månader Sverige har ingen Ambassad i Ghana utan hon fick lämna på Danmarks Ambassad och de

beviljar bara 1 månads visum hon fick missfall Och det har jag googlat på Om en kvinna får en chock så kan hon få missfall och

det var vad som hände   

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men Du måste väl för fan ha någon självrespekt Karl!!!!!

Förklara :fie:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får inte hoppa ett halvår mellan allt du läser

Det var så att vi sökte turistvisum på 3 månader Sverige har ingen Ambassad i Ghana utan hon fick lämna på Danmarks Ambassad och de

beviljar bara 1 månads visum hon fick missfall Och det har jag googlat på Om en kvinna får en chock så kan hon få missfall och

det var vad som hände   

Jaha så Hon vart på smällen när Ni sökte Turismvisma Du hemma ett år skickade Du sperm på YUOT!?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jaha så Hon vart på smällen när Ni sökte Turismvisma Du hemma ett år skickade Du sperm på YUOT!?

Nu är du ute och cyklar om du vill veta exakt så pma

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är du ute och cyklar om du vill veta exakt så pma

Herregud Du varar nere för 2 år sen what???

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sa Gambiern som hjälpte mig och flytta (vissa luren drejare ) kan köra det och så sa han jag har en bättre min syster .Vad tror du jag fick för några bilder jo när hon är helnaken .Nä det skippade jag  

Nä jag tror faktisk inte det  med min erfarenhet av 5 barn att det var bluff

 

Fattar exakt vad du menar.. .. .. .. ... .. .. .. not!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...