Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

39 minutes ago, apknug said:

Hat Yai?

Hehe.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

Visst är det Hat Yai! @apknug får lägga in nästa bild.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 16,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu var det ju nästan fusk med mitt svar men o andra sidan var det min tur efter Rambutri och det gäller att hålla liv i tråden det är viktigast så jag hinner inte gräva i mina 90 tals bilder tar en lätt en så länge ! 688e63f4502bc4141c6e93f8bcfce6d2.jpg

Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-09-05 at 16:34, skrev kenneth073:

Helt rätt FF ,stafettpinnen går till dig 

Mankan ,varför ger du minuskarma på denna .+ ett tiotal andra bak i trådarna så ingen ska se vad du gör.

Läste att du var på midsommarfest  med din tjej och gav 100 tals minuskarma till L200 ,du gjorde samma mot mig då .

Att fira midsommar med nära o kära och få för sig att dela utt flera hundra minuskarma ,måste varit en väääldigt tråkig midsommar .

Sök hjälp.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev kenneth073:

Mankan ,varför ger du minuskarma på denna .+ ett tiotal andra bak i trådarna så ingen ska se vad du gör.

Läste att du var på midsommarfest  med din tjej och gav 100 tals minuskarma till L200 ,du gjorde samma mot mig då .

Att fira midsommar med nära o kära och få för sig att dela utt flera hundra minuskarma ,måste varit en väääldigt tråkig midsommar .

Sök hjälp.

Som jag svarade L200 tillbringade jag hela dagen bortbjuden på fest vilket var trevligt. Antagligen tog jag igen mig framfördatorn en timme när vi kom hem eller om det var på morgonen, kommer inte riktigt ihåg då det känns ganska oviktigt. Har du problem med det ska du nog söka hjälp. Hur var det med dig själv? Tillbringade du någon tid på MPR på midsommarafton för då måste ju även du haft en väääldigt tråkig midsommar? 

 

Jag kan i alla fall ta nästa bildfråga. Vem är det på bilderna som delar ut minuskarma till mig på självaste midsommarafton?

 

minus1.PNG

minus2.PNG

minus3.PNG

minus4.PNG

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev kenneth073:

Psyket nästa för dig ,Gråben

Lycka till då och hoppas du får hjälp.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kenneth073:

Lägg av med minuskarman taxen och gå o lägg dig.

Annars gör jag en mankan och ger dig hundratals minuskarma

Det gör du ju redan.  Sedan gråter du som en kärring när du själv får några 5555555555555555555

Snacka om att vara patetisk fjant

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bryr mig inte så mycket om karma ,till skillnad från dig lillen som måste lägga in bilder på biltema korv mm varje dag 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kenneth073:

Jag bryr mig inte så mycket om karma ,till skillnad från dig lillen som måste lägga in bilder på biltema korv mm varje dag 

Nja nu är det du som gråter när du får minus.  Själv ser jag det som en lyckad dag när de kommer från dig och den lumske 😂

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nja nu är det du som gråter när du får minus.  Själv ser jag det som en lyckad dag när de kommer från dig och den lumske 😂

 

Eller hur 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev kenneth073:

Ok ,tänker inte förstöra denna tråd

5555

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev omarama:

En stor forumfest hade varit intressant😂

Nästa lördag 😀

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Stoneys:

Då lägger jag in en bild så vi kommer vidare. Var är bilden tagen? DSC_0265.JPG.9df9829a5473438a851acc93835d9be0.JPG

Beergarden i Pattaya

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad heter hotellet på second road i Pattaya som byggs till höger på bilden.

Min resekamrat vill inte synas på MPR.

 

second_road_blur.jpg.c56477132f8270fa2d8f895517f38505.jpg

 

//Broskan

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev kenneth073:

Jag bryr mig inte så mycket om karma ,till skillnad från dig lillen som måste lägga in bilder på biltema korv mm varje dag 

Biltemea korv är bra grejor de.

73.jpg.427c0d7f45b726d20744d176595a4c5e.jpg

Jag och dottern i en "Biltema" sponsrad badminton tunering 555

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Biltemea korv är bra grejor de.
73.jpg.427c0d7f45b726d20744d176595a4c5e.jpg
Jag och dottern i en "Biltema" sponsrad badminton tunering 555
 
 
Bra inlägg eftersom ingen ens har försökt att luska ut min bild, som var den senaste, så får de gissa var denna badminton match gick.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev apknug:

Bra inlägg eftersom ingen ens har försökt att luska ut min bild, som var den senaste, så får de gissa var denna badminton match gick.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

Denna Province

thumbnail_20190830_090441.thumb.jpg.38f651c742ff51975c4771aaa2477b68.jpg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-09-12 at 08:54, skrev Broskan:

Vad heter hotellet på second road i Pattaya som byggs till höger på bilden.

Min resekamrat vill inte synas på MPR.

 

second_road_blur.jpg.c56477132f8270fa2d8f895517f38505.jpg

 

//Broskan

 

Lek Hotell

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev khonkaen:

Lek Hotell

Rätt svar 👍 kör nästa du.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...