Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Absolut, såg det ut som hon vann? Fortsätt du.

/Martin

Ps

Kul med fler Norrköpingsbor på MPR

Ds

Ändrades av Mr_Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Nepp, fel stad... Staden är Bkk och jag söker baren / restaurangen eller hotellet jag befinner mig på

Link to comment
Dela på andra sajter

sirocco skybar

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Whisky Bird

Nån annan får gärna ta över, då jag inte har nåt annat än bilder sonen på iPad:en.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, jag passar på med denna bild på ett gränslandskap.

Var befinner jag mig?

post-3820-0-19699000-1343334725_thumb.jp

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Island

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

5 dagar tidigare var du vid Niagarafallen, kan det vara Chief Mountian som syns på bilden?

Har googlats friskt nu kan jag säga :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

5 dagar tidigare var du vid Niagarafallen, kan det vara Chief Mountian som syns på bilden?

Har googlats friskt nu kan jag säga :crazy:

Bra där, Knasen,

det var precis de ledtrådar som var tilltänkta med den här bilden.

Men det är tyvärr inte Chief Mountain som syns i bakgrunden.

Du får en ledtråd till när du läser genom alla mina inlägg genom tiderna. :crazy:

Nej, jag bara skojar.

Det räcker med att hitta en bild (i bildfrågan) där jag har varit några dagar senare. Då blir det enklare att kalkylera bilrutten och gissa/googla platsen.

Som sagt, det är ett utpräglat gräslandskap där vi befinner oss.

Lycka till!

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Eftersom du skrev gränslandskap så skulle det kunna vara Arizona, såvida du inte menade gränsland/twilight zone och är ute och jagar ufon i nevadaöknen :crazy: Har inte lyckats hitta någon klippa som liknar den på bilden, för det är väl ett berg på bilden ??? Annars har jag haft fel inriktning på min googling.

Link to comment
Dela på andra sajter

Iowa

Inte Iowa men mera västerut.

Klippan har samma namn som en film från 2011.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hittar iofs ingen film från 2011 med det namnet, men är det Devils Tower Wyoming ???

Edit: Skulle jag mot all förmodan få rätt på det så får någon annan gärna ta vid, måste sova...

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...