mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Malmö? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 (ändrad) Jag tänkte också på Malmö med sin enda skyskrapa (Turning Torso) men tyckte att bergen var lite för häftiga för Skåne. Dessutom syns inte Öresundsbron som nu har stått där i rätt många år. //Singha711 Ändrades Juli 23, 2012 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Panama city Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Ni är ju inte ens nära. Det ligger ett ormtempel i närheten. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Jag tänkte också på Malmö med sin enda skyskrapa (Turning Torso) men tyckte att bergen var lite för häftiga för Skåne. Dessutom syns inte Öresundsbron som nu har stått där i rätt många år. //Singha711 Mitt antagande är att det är den man åker på. Om du tittar i nedre vänstra hörnet ser du en massa människor, skulle kunna vara pepparholmen eller saltholmen? Uppe till vänster finns också indikationer på att man åker i en bil?? Men jag vet inte riktigt hur bron hår så det kan vara helt fel... Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Penang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Penang Så heter ön, men staden? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Georgetown Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Georgetown Där satt den!! Vart i världen tar du oss nu? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Då skulle jag vilja ta med er till en förbaskat trevlig stad, utmärkt för en weekend men som kanske inte är helt välkänd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Valencia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 nej, fel land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Jag gissar södra Frankrike, Rivieran. Inte så känt? Ok, då gissar jag Sete. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Le Havre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Sete är tyvärr fel. Det med att staden inte är så känd är objektivt från min sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Le Havre? Nix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Toulouse? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Eftersom vi rör oss i rätt land har jag inte döpt om bildnamnen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Toulouse? nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Nice? Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Lyon? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 (ändrad) Sete och Nice bränns, Bibben du är för långt in i landet Ändrades Juli 23, 2012 av nitramj77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Avignon? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 då klämmer jag till med St.Tropez. Fanns väl några rosa hus nära lyxbåtshamnen. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Toulon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu