Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Malmö?

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag tänkte också på Malmö med sin enda skyskrapa (Turning Torso) men tyckte att bergen var lite för häftiga för Skåne. Dessutom syns inte Öresundsbron som nu har stått där i rätt många år.

//Singha711

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Ni är ju inte ens nära.

Det ligger ett ormtempel i närheten.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag tänkte också på Malmö med sin enda skyskrapa (Turning Torso) men tyckte att bergen var lite för häftiga för Skåne. Dessutom syns inte Öresundsbron som nu har stått där i rätt många år.

//Singha711

Mitt antagande är att det är den man åker på.

Om du tittar i nedre vänstra hörnet ser du en massa människor, skulle kunna vara pepparholmen eller saltholmen?

Uppe till vänster finns också indikationer på att man åker i en bil??

Men jag vet inte riktigt hur bron hår så det kan vara helt fel...

Mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Penang

Så heter ön, men staden?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Georgetown

Där satt den!!

Vart i världen tar du oss nu?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då skulle jag vilja ta med er till en förbaskat trevlig stad, utmärkt för en weekend men som kanske inte är helt välkänd.

post-5632-0-19093900-1343074303_thumb.jp

post-5632-0-49333900-1343074387_thumb.jp

post-5632-0-74623400-1343074502_thumb.jp

post-5632-0-49407100-1343074726_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gissar södra Frankrike, Rivieran.

Inte så känt? Ok, då gissar jag Sete.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Sete är tyvärr fel. Det med att staden inte är så känd är objektivt från min sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Toulouse?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyon?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sete och Nice bränns, Bibben du är för långt in i landet :police:

Ändrades av nitramj77
Link to comment
Dela på andra sajter

Avignon?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

då klämmer jag till med St.Tropez.

Fanns väl några rosa hus nära lyxbåtshamnen.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...