Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

Luleå?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Då börjar vi med en hopplös.troligtvis.

I vilken stad ligger denna "bunker".

post-3653-0-74412900-1342808503_thumb.jp

Trondheim?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bergen?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

Inget rätt hittills. Men det är bra gissat.

Hur kan det vara bra gissat om ingen har rätt? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan det vara bra gissat om ingen har rätt? :crazy:

Om rätta svaret är göteborg är väl gissningen kungsbacka bättre än gissningen tokyo? Eller?

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Nystad?

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

Om rätta svaret är göteborg är väl gissningen kungsbacka bättre än gissningen tokyo? Eller?

Bra gissat är rätt svar för mig.

Dålig gissad är fel svar

Och sedan om det var nära skjutet så ändå får du ingen hare .

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nästa gån ska jag be er gissa lotto åt mig. Ni är rätt duktiga.

Nu kanske ni fixar.

post-3653-0-10573800-1342809332_thumb.jp

post-3653-0-64178400-1342809464_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra gissat är rätt svar för mig.

Dålig gissad är fel svar

Och sedan om det var nära skjutet så ändå får du ingen hare .

Hur många gånger har du skjutit en hare?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Bra gissat är rätt svar för mig.

Dålig gissad är fel svar

Och sedan om det var nära skjutet så ändå får du ingen hare .

Hittills är du längst ifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kwai?

Haren smet smetharevarit?

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

HRC Miami?

HRC i Miami:

gitarr-fn blåste sönder i orkanen. 2005

post-9225-0-30064300-1342809323_thumb.jp

Efter dom rensat bort det skrot som fanns kvar av den. 2006

post-9225-0-87553400-1342809583_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

Hur många gånger har du skjutit en hare?

Jag sköt nära många gånger så det blev aldrig :crazy:

Ändå kan jag inte påstå att jag sköt bra.

Ändrades av Lobuz
Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Nästa gån ska jag be er gissa lotto åt mig. Ni är rätt duktiga.

Nu kanske ni fixar.

post-3653-0-10573800-1342809332_thumb.jp

post-3653-0-64178400-1342809464_thumb.jp

Vansbro?

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Happaranda

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Happaranda

Jepp. Som du säkert vet så är det Torneå (Tornio) på andra sidan bron tillsammans med björkö kyrka(tror jag)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp. Som du säkert vet så är det Torneå (Tornio) på andra sidan bron tillsammans med björkö kyrka(tror jag)

Åkte faktiskt arbetsbåt från Torneå till Haparanda för att handla lite för några år sedan, därför kände jag igen bron... :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så var är vi nu?

post-3210-0-52390300-1342811229_thumb.jp

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så var är vi nu?

På mpr??????/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Så var är vi nu?

På ruta ett?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...