Soengsang Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Luleå? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Då börjar vi med en hopplös.troligtvis. I vilken stad ligger denna "bunker". Trondheim? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Narvik? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Inget rätt hittills. Men det är bra gissat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Bergen? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Boden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Inget rätt hittills. Men det är bra gissat. Hur kan det vara bra gissat om ingen har rätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 (ändrad) Hur kan det vara bra gissat om ingen har rätt? Om rätta svaret är göteborg är väl gissningen kungsbacka bättre än gissningen tokyo? Eller? Ändrades Juli 20, 2012 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Nystad? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Furulund oslo? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Om rätta svaret är göteborg är väl gissningen kungsbacka bättre än gissningen tokyo? Eller? Bra gissat är rätt svar för mig. Dålig gissad är fel svar Och sedan om det var nära skjutet så ändå får du ingen hare . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Nästa gån ska jag be er gissa lotto åt mig. Ni är rätt duktiga. Nu kanske ni fixar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Bra gissat är rätt svar för mig. Dålig gissad är fel svar Och sedan om det var nära skjutet så ändå får du ingen hare . Hur många gånger har du skjutit en hare? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Bra gissat är rätt svar för mig. Dålig gissad är fel svar Och sedan om det var nära skjutet så ändå får du ingen hare . Hittills är du längst ifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 (ändrad) Kwai? Haren smet smetharevarit? Ändrades Juli 20, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 HRC Miami? HRC i Miami: gitarr-fn blåste sönder i orkanen. 2005 Efter dom rensat bort det skrot som fanns kvar av den. 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 (ändrad) Hur många gånger har du skjutit en hare? Jag sköt nära många gånger så det blev aldrig Ändå kan jag inte påstå att jag sköt bra. Ändrades Juli 20, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Nästa gån ska jag be er gissa lotto åt mig. Ni är rätt duktiga. Nu kanske ni fixar. Vansbro? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Happaranda Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Happaranda Jepp. Som du säkert vet så är det Torneå (Tornio) på andra sidan bron tillsammans med björkö kyrka(tror jag) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Jepp. Som du säkert vet så är det Torneå (Tornio) på andra sidan bron tillsammans med björkö kyrka(tror jag) Åkte faktiskt arbetsbåt från Torneå till Haparanda för att handla lite för några år sedan, därför kände jag igen bron... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 (ändrad) Så var är vi nu? Ändrades Juli 20, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Så var är vi nu? På mpr???/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Så var är vi nu? På ruta ett? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Kambodja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu