Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

"Bai Talay" betyder väl ungefär "Till havet/stranden", fotots namn är inte namnet på orten/stranden.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Bay Taylay????

tRÖTT SEG FRÅHGa??

This vart är ön vilken strand><<<<<<<<<<++++

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bay Taylay????

tRÖTT SEG FRÅHGa??

This vart är ön vilken strand><<<<<<<<<<++++

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vejbystrand ?

tRÖTT SEG FRÅHGa??

This vart är ön vilken strand><<<<<<<<<<++++

Tallviking, rätt land fel hav.

svampen, som vanligt vissa Fredagskvällar så är du inte helt tydlig i ditt svar.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

ABSOLUT fel på alla svar hittills.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

ABSOLUT fel på alla svar hittills.

MVH Tommy

Det finns ett tydligt ord som ledtråd i mitt förra inlägg, skål!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhus strand

Visst e det Åhus!

Kör nästa nitramj77!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst e det Åhus!

Kör nästa nitramj77!

MVH Tommy

Långt efrån???

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Långt efrån???

Långt ifrån Göteborg? Jovisst men vad gör man inte för att få frottera sig med socitén?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Rätt! Kollba kör vidare!

Louvren

:ele:

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

:ele: :ele: :ele:

Vad sägs om en ny "regel"?

Om vinnaren av bildfrågan inte lagt ut en ny fråga inom 24 timmar, så är det fritt fram för vem som helst att köra nästa fråga.

Jag har själv missat några gånger.

MVH Tommy

:ele:

:ele:

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt vi kör en så vi kommer igång!!! Vart är jag Bakis? & har Segt internet????+

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattis?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...