andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 T är ganska nära. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Haugesund? Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Det närmar sig. Saknas bara färja, bro och tunnel så är man framme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Stavanger? Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Stavanger? Tapatalk Korrekt! Du fortsätter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Karmøy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 (ändrad) Karmøy Tomurdoc var före med SVG. Från Haugesund är det bara en bro till Karmøy Ändrades Juli 4, 2012 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 (ändrad) Var, var vi? Tapatalk Ändrades Juli 4, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Vid en gränsövergång till Kambodja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Tja, Chongchom eller hur man nu stavar, Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Tja, Chongchom eller hur man nu stavar, Erkki Rätt svar Kör på. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Tja, Var är vi nu då? Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Tigertemplet? http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2012 Tja, Var är vi nu då? Erkki Jag tror bestämt vi är kvar i Chong chom/O´smach... Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Tja, Kimpa rätt, vi har flyttat oss till Thailand 100 m. bort... Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2012 Det verkar som att jag har lätt med just dina bildfrågor Erkki,... Nåja, då kör jag den lite ovanligare formen av bildfråga där bilden kommer först när någon svarar rätt. I Bangkoks skytrainsystem gäller inte att barn under t ex 6 år åker gratis i målsmans sällskap utan där åker man gratis om man är under en viss längd. Jag undrar därför under vilken längd barn får åka skytrain gratis alla dagar, samt under vilken längd barn åker gratis under "wan dek" (barnens dag i Thailand)? Vill alltså ha två längdangivelser i svaret. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 På fråga A vet jag inte men svarar 110cm?? På fråga B vet jag inte men svarar 150cm?? På fråga C svarar jag a & b ???? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 90 cm på 1:a frågan, 140 cm på 2:a frågan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Jag tror att det är 90cm och 120cm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 tja, 120 och 140 erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2012 90 cm på 1:a frågan, 140 cm på 2:a frågan. Visst är det 90 cm som gäller för fritt alla dagar samt 140 cm på barnens dag. Men när vår son var en bra bit över 90 cm, men ännu bara 3 år, och vi frågade hur mycket det kostar för honom att åka så sa personalen bara - Han är under 90, passera. Vid det här laget börjar han vara runt 120 cm tror jag, så få se om han tillåts passera som under 90 även vid nästa besök. Palmer tar över frågan. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Visst är det 90 cm som gäller för fritt alla dagar samt 140 cm på barnens dag. Men när vår son var en bra bit över 90 cm, men ännu bara 3 år, och vi frågade hur mycket det kostar för honom att åka så sa personalen bara - Han är under 90, passera. Vid det här laget börjar han vara runt 120 cm tror jag, så få se om han tillåts passera som under 90 även vid nästa besök. Palmer tar över frågan. 140cm? Nästan så att frun i huset får åka gratis då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Vad är detta för byggnad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Klubbhuset på St Andrews ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Klubbhuset på St Andrews ? Yes! Kör på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu