GreenValley Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Surf Kitchen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Och? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Jomtien beach, och det är fröken Chang som serverat ölen på A är det rätt! på B ..näää tyvärr...sitter en bit närmare polisboxen. kör på! --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?a1xx2u "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Kan tyvär inte lägga ut bilder, det kommer bara upp en fråga om URL, när jag vill lägga ut bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Hittade bildinläggningen vilka har Sek Loso konsert tillsammans med den 6 Juni i Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Bodyslam Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Bodyslam Ha det Det är i såfall inte huvudgruppen, utan en annan grupp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Tja, Carabao Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 (ändrad) Tja, Carabao Erkki Ad i egen hög Person, Erkkifienden kör vidare Ändrades Maj 21, 2012 av Pingislover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Tja, Carabao Erkki Ad i egen hög Person, Erkkifienden kör vidare :ele: "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Tja, Sorry, jag glömde bort tråden. Vilken bar har jag nu hamnat i för en dagsfylla? Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Maj 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2012 Happy bar? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Tja Kimpa, Helt riktigt, vi var där tillsammans för ca 5 år sedan. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 1, 2012 Dela Inlagd Juni 1, 2012 Hittade bildinläggningen vilka har Sek Loso konsert tillsammans med den 6 Juni i Bangkok Trodde han satt i finkan eller gjorde samhällstjänst . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2012 Tja Kimpa, Helt riktigt, vi var där tillsammans för ca 5 år sedan. Erkki Oj, hade glömt bort att jag svarat i den här tråden. . och jag tyckte väl att jag kände igen situationen i frågan... Nåväl, fortsätter på Pattayatemat och tar en fråga som kanske passat bättre i den superlätta bildfrågetråden. Frågan blir på vilken Pattayasoi jag tagit nedstående bild? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Hmm, kan det vara soi 3! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2012 Hmm, kan det vara soi 3! //S Visst är det soi 3, Stefan fortsätter. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Hmm, kan det vara soi 3! //S Hmm, kan det vara soi 3! //S Visst är det soi 3, Stefan fortsätter. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Tack MBFPK att du påminde mig! Jag kör en fråga med anknytning till Kim,s. Jag sitter på en bar i hörnet till en Soi och fotar ett hus på andra sidan gatan. Vad heter Soien? Vet man namnet på baren får man +! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Du sitter på Bodegan Bar vid korsningen 13/2 och second road. Har fotat Dusit D2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Du sitter på Bodegan Bar vid korsningen 13/2 och second road. Har fotat Dusit D2 Nej, det tror jag är fel! (lite lullig efter en eftermiddags "soi walking") //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Nej, det tror jag är fel! (lite lullig efter en eftermiddags "soi walking") //S Du sitter på Bodegan Bar vid korsningen 13/2 och second road. Har fotat Dusit D2 Ooops! Dagen fail! Visst har du rätt, jag var helt övertygad att jag var på "Soi 6 corner bar". Så kan det gå när inte frugan är med! Kör på och glöm bort mig så fort du kan! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 har tyvärr inget bra foto i datorn just nu. lägger in en bild imorgon om inte någon annan har lust att ta över staffet pinnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 har tyvärr inget bra foto i datorn just nu. lägger in en bild imorgon om inte någon annan har lust att ta över staffet pinnen Nåväl - om ni insisterar. Var befinner jag mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 London Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu