Fritz Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 (ändrad) Budapest. Ändrades April 5, 2012 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Orkar inte googla men gissar på Taipei, den där bambu-skrapan MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Orkar inte googla men gissar på Taipei, den där bambu-skrapan MVH Tommy OK, jag googlade nyss, och vad rätt jag hade! Tackar. Nästa fråga, var? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 OK, jag googlade nyss, och vad rätt jag hade! Tackar. Nästa fråga, var? MVH Tommy lite mera kött på benet tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 lite mera kött på benet tack OK, det är en Svensk vimpel på flaggstången. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 nån måste börja älvsborgs fästning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 (ändrad) Braehus Ha det Ändrades April 6, 2012 av borichiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Både Älvsborgs Fästning och Brahe hus är betydligt större och genuinare än Slottet på mitt foto. Det är dock gammalt, jag spelade in en film där när jag gick i 9an, Vikingar och Slottsfolk som söp och slogs. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 OK, jag googlade nyss, och vad rätt jag hade! Tackar. Nästa fråga, var? MVH Tommy Paradiset, Partille? Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 (ändrad) x Ändrades April 6, 2012 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Paradiset, Partille? Ducati Visst e det Fästningssiluetten vid Paradiset i Partille! Ducati får ta nästa! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Tack Tommy! Har försökt att lägga upp en bild och fråga men jag har tydligen inte tillgång till dessa funktioner. MVH / Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Visst e det Fästningssiluetten vid Paradiset i Partille! Ducati får ta nästa! MVH Tommy Vem finns i denna och vart finns denna sarkofag? MVH / Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Olof skötkonung,var vet jag inte Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Olof skötkonung,var vet jag inte Tyvärr lite galet. Ledtråd: En stor man på gränsen mellan två världsdelar Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Alexander den store. Istanbul. // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Alexander den store. Istanbul. // Luke the Drifter Helt rätt! Luke Har nu "pinnen" och driver frågan vidare. Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Tack så mycket. I vilken stad har jag nu hamnat ? // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 korat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Inte Korat. // LtD Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Chiang Rai ? Om inte det så måste det vara Flen MVH BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Chiang Rai ? Om inte det så måste det vara Flen MVH BC Varför det ? Ser du banarne på bilden ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Det är inte Chang Rai och inte heller Flen. En liten ledtråd: Om jag åker bara några mil bort från staden så hamnar jag i ett land som gränsar till Thailand. // Luke the Drifter. Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Sakolnakorn? Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Inte Sakolnakorn. // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu