svampen Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 KOH BATANG CHANG?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Knasen, Svampen, same same. Som svar på frågan; Betong pålar i ett översvämmat bygge i Auyuttaya, eller Bkk, uppåner dessutom. MVH Tommy Hur vart jag inblandad? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 (ändrad) Hur vart jag inblandad? Därom tvistar mina Hjärnceller... Fast egentligen berordet på att de är kass (hjäncellerna), jag råkade skriva svampen istället för knasen, i mitt svar till de rätta svaren från knivsta å knasen, det kom jag på rätt fort och ändrade det, men knasen hann se det, sorry. Vet inte varför jag ofta förväxlar er två, knasen å svampen alltså? MVH Tommy Ändrades Mars 14, 2012 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Därom tvistar mina Hjärnceller... Fast egentligen berordet på att de är kass (hjäncellerna), jag råkade skriva svampen istället för knasen, i mitt svar till de rätta svaren från knivsta å knasen, det kom jag på rätt fort och ändrade det, men knasen hann se det, sorry. Vet inte varför jag ofta förväxlar er två, knasen å svampen alltså? MVH Tommy Oki jag förväxlade Dig med BTT hela tiden förut???Hi HI Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 I Pattaya, utanför hamnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Därom tvistar mina Hjärnceller... Fast egentligen berordet på att de är kass (hjäncellerna), jag råkade skriva svampen istället för knasen, i mitt svar till de rätta svaren från knivsta å knasen, det kom jag på rätt fort och ändrade det, men knasen hann se det, sorry. Vet inte varför jag ofta förväxlar er två, knasen å svampen alltså? MVH Tommy Då måste promillehalten var hög rätt ofta mao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 I Pattaya, utanför hamnen Pålning av nya båthamnen i Pattaya. Du tar över Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 (ändrad) Då måste promillehalten var hög rätt ofta mao Man kan ju inte jobba hela tiden Fast när jag förväxlade er nu senast så var promillehalten låg, knappt en enda faktiskt. MVH Tommy Ändrades Mars 15, 2012 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 Man kan ju inte jobba hela tiden Fast när jag förväxlade er nu senast så var promillehalten låg, knappt en enda faktiskt. MVH Tommy Då kan jag lära dig ett knep att skilja på våra inlägg. Om det ser ut så här i inlägget ? ? ? ? ? tillsammans med massa svammel så är det Svampen. Är det bara massa svammel så är det Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 En liten anekdot över en vän som vart av med en ring & lite mer guld ! Detta var på 80-talet missade flyget på D.Muang taxi in till vänner i Bkk! Full som en kastrull? ? Taxin stannar & drar Hi Hi! Skyll Dig själv fyllekaja! Det roliga i hela storyn var att Jerka"Williams"beställt ringen??? Summa sumarus plummer always a plummer! Då kan jag lära dig ett knep att skilja på våra inlägg. Om det ser ut så här i inlägget ? ? ? ? ? tillsammans med massa svammel så är det Svampen. Är det bara massa svammel så är det Knasen OK Jag fattar! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 Pålning av nya båthamnen i Pattaya. Du tar över Någon annan får ta över. har inga bra bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 Var? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 Bangkok Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 Bangkok Nej Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 chiang-mai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 chiang-mai Nej Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 Amphawa floating market? /Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 15, 2012 Dela Inlagd Mars 15, 2012 Amphawa floating market? /Martin rätt, fortsätt Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 och Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Var är denna lokala kvalitetsrestaurang fotad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Pattaya? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 (ändrad) Pattaya? Nästan, bara 600-700 mil fel. Ändrades Mars 17, 2012 av Mr_Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Ottawa?...borde ligga längre bort än 6-700 mil iofs. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 (ändrad) Oj nu är det nog 800 mil fel. Ändrades Mars 17, 2012 av Mr_Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Kairo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu