Bibben Inlagd Mars 2, 2012 Dela Inlagd Mars 2, 2012 Var är detta? Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 2, 2012 Dela Inlagd Mars 2, 2012 Quito i Ecuador! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Mars 2, 2012 Dela Inlagd Mars 2, 2012 Tyskland Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 2, 2012 Dela Inlagd Mars 2, 2012 Quito i Ecuador! //S Så är det, kör på S manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 5, 2012 Dela Inlagd Mars 5, 2012 Quito i Ecuador! //S Så är det, kör på S "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 5, 2012 Dela Inlagd Mars 5, 2012 Opps! Har helt glömt att jag svarade, rätt dessutom. Min dotter var utbytesstudent i Equador och jag besökte henne där under några veckor. Hon studerar i Australien men vart uttagen som utbytesstudent i något mystiskt program om internationella relationer. Equador är ett mycket vackert land, men jag har aldrig kännt mig så långt hemmifrån och så främmande i ett land. Det var första gången jag riktigt fruktade för min egen säkerhet, när polisen gjorde upplopp och allt var kaos. Upploppen varade några dagar med en del dödade. Men efter det kännde både jag och dottern att det var dags att åka vidare. Så efter lite trassel (olika flighter mm) mötte vi upp med de övriga i familjen i Thailand. På en strand utanför Ao nang byggdes detta av min fru (Thai) VARFÖR? //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 5, 2012 Dela Inlagd Mars 5, 2012 Någon form av solskydd? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 5, 2012 Dela Inlagd Mars 5, 2012 He he, skit lätt fråga då det gäller thai! Men lite roligt att hon genast byggde ett solskydd av drived och handdukar. Kör vidare mbfpk! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 He he. Jo solskydd var första gissningen. OK Nästa. vad heter snubben?? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Ataturk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Han e i alla fall hyggligt lik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Honeker DDR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Ataturk? Honeker DDR? Båda är tyvärr fel. Tror den här mannen är lite mer sneögd i närbild. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 polpot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 polpot Tyvärr fel. En bild till då .. Vem e gubben. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Tyvärr fel. En bild till då ..lite hjälp kanske? snälla Vem e gubben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Kaison i Laos va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 nu är jag förbaskad ere kungens polare på borneo kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Pol Pot Cam? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 ser ur som att dom skyddar sej mot nåt...en meteorit kanske? Jag chansar på Krypton!! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Kim Il sung? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Kaison i Laos va? Kör på Bonken!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Ok Gata i huvudstad.."Europa" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 P.S Rent, snyggt ordning o reda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Gissar på Helsingfors? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu