JohanB Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Sattahip ?? Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Trat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 SVARA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Khlong Yai?? Sen kommer jag inte längre Sattahip ?? Trat? SVARA Nja inget riktigt rätt ännu.. Vill minnas att jag fotade denna skylt i trakterna. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Laem Sing? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Laem Sing? Och vi har en vinnare...Laem Sing är det , och just denna beach heter Khlong Khut.helt soft ställe, inte mycket folk och ganska off. Knasen kör vidare. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Får bli en lätt en då.. Var ligger denna McDonald´s där denna krake satt och snarka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Koh Samui Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Icke Koh Samui Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Ao Nang? There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Njet, icke Ao Nang heller.. När jag lessnat på "thaislafset" på stranden brukar jag eller oftast någon löpare kila dit och köpa en påse cheeseburgare.. Kanske någon hobbygeolog känner igen sanden på denna bild och därifrån dra slutsatser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Kan det vara Jomtien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Pattaya? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Pattaya? Jo, men jag hade väl mera tänkt vilken Mcdonald´s det handlade om.. Men kör på i vind Naam Kaeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Det var bussigt - tackar å bockar! Då byter vi region för en stund. Vart befinner jag mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Öland? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Piteå Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Åland Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Står ju Eckerölinjen på ölkärran så då är det nog Eckerö eller Grisslehamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Åland Bullseye - mitt i prick! Benriach kör vidare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Ok, vad heter detta mästerverk, och vem är skapare? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Nimis, Lars Vilks. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Korrekt! Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Mars 2, 2012 Dela Inlagd Mars 2, 2012 Hej bara en komentar Min TGF kände igen Ekerö och har varit där engång synd att vi inte kollade tidigare Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 2, 2012 Dela Inlagd Mars 2, 2012 Hej bara en komentar Min TGF kände igen Ekerö och har varit där engång synd att vi inte kollade tidigare Offe Ja Ekerö är en trevlig ö i Mälaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu