ragson Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 nix...inte naxos...inte mykonos.inte så många öar kvar nu... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 nix...inte naxos...inte mykonos.inte så många öar kvar nu... Grekland har väll i och för sig ~1400 öar, men jag drar till med samos. Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 inte samos heller. Börjar på K. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Kreta Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Kan det vara Krekland? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Kithnos för bövulen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Karpathos ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Koufonissis, Kimolos, Kea, Kos? Nu måste något vara rätt. /Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Ser ut o va Karpathos,,var där typ i början av 90,,en sista minuten biljett till kreta tror jag det va men vi blev ombedda o kliva av på denna lilla ö pga överbokning,,plåtskjul till flygplats o våra väskor fortsatte med planet,,efter 2 dar började halva ön brinna med,,haft bättre semestrar. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 (ändrad) Korfu ? EDIT :aj då såg att det var fel Ändrades December 25, 2011 av sangsomcoke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Min fråga är, Var är ragson? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Ao nang? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Ao nang? Grattis, du har vunnit en liter GT av Ragson, delas ut under morgondagens spelning mellan 21-22 thaitid. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Ao nang? Va?! Har dom öar ända där borta? Grekland fortsätter att imponera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Ja, den var lite lurig. Grekerna kan de... On topic. Kos och byn Ag Stefanos. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 men vafan! fortfarande ingen rätt träff... var det så svårt? ...börjar på K... slutar på A ... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 KA? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Kythira för fasen! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 (ändrad) Kefalonia? Ändrades December 25, 2011 av Rogigoal # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Kreta ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Kefalinia, Kea? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Kardiotissa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Kefalonia? Där kom den!! byn heter Asos. kör vidare! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Där kom den!! byn heter Asos. kör vidare! Låter den som är snabbast ta över pinnen.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 27, 2011 Dela Inlagd December 27, 2011 Jag tar mig friheten att plocka upp pinnen. Var hittar man den här stora Changen ? // LtD Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu