snömannen Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Tar en chans och säger Kuwait IATA kod KWI iom att planet tillhör Kuwait Airways? Mvh Snömannen Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Tar en chans och säger Kuwait IATA kod KWI iom att planet tillhör Kuwait Airways? Mvh Snömannen Helt korrekt, snömannen kör vidare manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Var är ja? + poäng för rätt sida Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Var är ja? + poäng för rätt sida Panamakanalen, södra sidan. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Kör i vind Bibben Mvh Snömannen Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Panamakanalen sydvästra sidan.. (kanalen gör väl i nordostlig riktning från Panamabukten i Stilla havet till Karibiska havet?) PS! //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Var är ja? + poäng för rätt sida På en en av Wallenius PCTC. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Vad heter denna huvudstaden? Kommer tyvärr inte på nån plusfråga. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Rom? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Nope. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 En vild gissning: Mexico city? //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Santiago de Chile Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Det är inte i Europa men ni är i fel världsdel. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Seoul? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Seoul? Även det fel världsdel... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Ottawa? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Ottawa? Ha ha ... även det fel världsdel, nu har du inte många kvar... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Kapstaden?..spridda gissningar nu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Kapstaden?..spridda gissningar nu. Nu är det varmare... he he... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Harare? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Nä, nu blev det kallare manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Hoppar vi ner ett steg då.Pretoria? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Har du inte kollat in mina resetrådar? Nä, fel det också. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Har du inte kollat in mina resetrådar? Nä, fel det också. Jo då men minns inte riktigt..Windhoek då? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Durban kanske? Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu