Bonken Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Nitramj77 helt rätt över till dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Vid vilken stad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Lissabon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Helt rätt Wille! Kör vidare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Var? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Ser ut som centralasien någonstans. Turkmenistan kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Ser ut som centralasien någonstans. Turkmenistan kanske? Close but no rabbit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Close but no rabbit Nära men ingen kanin. Det låter käckt - undrar vad det betyder i sammanhanget. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 (ändrad) Nära men ingen kanin. Det låter käckt - undrar vad det betyder i sammanhanget. Det är ju bevingade ord från ngn skidåkare som för internationell media skulle förklara att det var ett tätt lopp men det inte räckte.. men, tänk Gengis barnbarn... Ändrades Oktober 24, 2011 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Det är ju bevingade ord från ngn skidåkare som för internationell media skulle förklara att det var ett tätt lopp men det inte räckte.. men, tänk Gengis barnbarn... Ok, alltid kul att lära ngt nytt (ja, ja nytt för mej alltså). Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Israel? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Kan bilden vara tagen i Ulan Bator, Mongoliet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 (ändrad) Det är ju bevingade ord från ngn skidåkare som för internationell media skulle förklara att det var ett tätt lopp men det inte räckte.. men, tänk Gengis barnbarn... Ska man behöva tänka oxå... Gissar på Mongoliet, Ulan Bator någonstans. Såg nu att Herr Chaweng redan svarat så... Ändrades Oktober 24, 2011 av Troll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Nope, inte Mongoliet. Följ Silk road västerut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Nope, inte Mongoliet. Följ Silk road västerut Damascus, Alexandria eller något liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Kazakhstan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 (ändrad) Då tror jag att du tog bilden i Damuskus äh va fan nu var Troll snabbare än mig, så jag får väl ändra till en annan stad längs Silk road Samarkand Ändrades Oktober 24, 2011 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Visst är det Samarkand Mr.Chaweng! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Trevligt. Då undrar jag vilken plats vi ser där borta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Koh Dong? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Koh Dong? Nej, fel tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Koh Samui ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Trevligt. Då undrar jag vilken plats vi ser där borta? Kan det var Big Buddha på Koh Samui man ev. kan se ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Samuis flygplats tycker jag skymtar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Det är Chaweng på Koh Samui. Bilden är tagen från en utsiktsplats på halva vägen till Lamai. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu