sangsomcoke Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Vad heter denna ö ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Orust ? Om inte så är det nog Cocos Mallis (Koh Samui) som fått en släng av turist utväckling. MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 (ändrad) Orust ? Om inte så är det nog Cocos Mallis (Koh Samui) som fått en släng av turist utväckling. MVH: BC Nej detta är från framsidan , Orust ligger på baksidan. Kan säga som en liten ledtråd, kanske ända kommunen i Sverige som saknar en Thai restaurang tror jag har inte sett någon. Ändrades Oktober 13, 2011 av sangsomcoke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Nej detta är från framsidan , Orust ligger på baksidan. Kan säga som en liten ledtråd, kanske ända kommunen i Sverige som saknar en Thai restaurang tror jag har inte sett någon. Gotland kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Inte Gotland , längre norr ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Åland, Mariehamn men där fans det Thaikäk att få, alla fall för för 1 år sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Jag gissar på att bilden är tagen i Vaxholm som ligger på Vaxön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 ik Jag gissar på att bilden är tagen i Vaxholm som ligger på Vaxön Helt rätt Mr Chaweng , bilden tagen på Hamngatan. Det finns numera ett riktigt Thaihak upptäckte jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Var är dessa bilder tagna någonstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Koh Samed för längesen? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Platsen var fel tyvärr men längesen var rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Jomtien Beach? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Jomtien Beach? Nej, inte rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Koh Samui (Cocos mallis) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Koh Phangan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Koh Chang för länge sen? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Om man tittar på konturerna i bakgrunden så kunde det vara i Lamai på Koh Samui. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Ingen har konstigt nog sagt det rätta svaret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Chaweng? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 (ändrad) Chaweng? Det var ju inte Samui. Hmmm.... Koh Lanta kan det vara ? Ändrades Oktober 14, 2011 av Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Kata, Karon eller Patong Beach på Phuket. // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Kata, Karon eller Patong Beach på Phuket. // mrco Ja det ser väl ut som det skulle kunna vara Patong Beach på Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Kata, Karon eller Patong Beach på Phuket. // mrco Nej knasen det var inte Chaweng utan mrc har rätt på Phuket Bilderna tagna -83 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Var är dessa bilder tagna? OBS! Det är inte i Thailand. // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Var är dessa bilder tagna? OBS! Det är inte i Thailand. // mrco Jag gissar på en marina mellan LA & Fransons skridsko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu