Nerike 1,646 Posted June 25, 2008 Hmm min sommarstuga ligger i Pattaya, skickar med en bild Mvh Nerike Quote Share this post Link to post
Nerike 1,646 Posted June 25, 2008 ExpoSweden Vill inte stressa men väntar på nästa bildfråga Mvh Nerike Quote Share this post Link to post
knifetown 10,629 Posted June 25, 2008 Xpo Sweden Alla rätt Du kör nästa Sorry jag var lite sen med rättningen Quote Share this post Link to post
XpoSweden 1 Posted June 25, 2008 Okey .. Vi fortsätter i storstan.. Vart ligger denna marknad / park? Ca. 30 resturanger, 100 butiker, en stor damm där man kan ratta radiostyrda båtar etc. Ha det ..maipenbild.jpg Quote Share this post Link to post
Guest guran Posted June 25, 2008 Bangkok ... räcker det ? var är mitt pris ? Quote Share this post Link to post
XpoSweden 1 Posted June 26, 2008 Tror frågan är för svår, ingen vanligare park som turister besöker, men riktig trevlig.. parken har franskt namn. Ha det... Quote Share this post Link to post
Naam jai 15,850 Posted June 26, 2008 satan vad jag ångrar att man alldrig springer på shoppin centra i los...nästa trip så ska det ta mej fan inte bli ett enda bar besök...ska ta hem storslam i denna tråd Quote Share this post Link to post
Farang 241 Posted June 26, 2008 QuoteTror frågan är för svår, ingen vanligare park som turister besöker, men riktig trevlig.. parken har franskt namn. Ha det... Går ju inte ens att googla :furious2: Quote Share this post Link to post
Nerike 1,646 Posted June 26, 2008 Expo... Lite mer ledtrådar pls. Mvh Nerike Quote Share this post Link to post
zingo 0 Posted June 27, 2008 Union Mall , Lad Prao Hittar inget Franskt i det..men flyttar upp tråden :rolleyes3: Quote Share this post Link to post
XpoSweden 1 Posted June 27, 2008 Hej igen ... Parkens namn börjar med Bon.. Ha det ... Quote Share this post Link to post
zingo 0 Posted June 27, 2008 Kan de vara: Bon Marché Thetsaban Songkraw Road Quote Share this post Link to post
AnOnYm 10 Posted June 27, 2008 Bon Marche Market är det visst.. några sekunder för sent ... Quote Share this post Link to post
Guest yodden Posted June 27, 2008 XpoSweden välkommen tillbaka till forum världen Quote Share this post Link to post
XpoSweden 1 Posted June 27, 2008 Hej... Bon marche va det ja. Zingo kör vidare. Yodden, tack så mycket, jo jag skrev en hel del på andra forum tidigare, men då under ...XXXX i XXX Ha det ... Quote Share this post Link to post