Stefan Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Bratislava? filmen kan ha hetat "The Hostal" //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 (ändrad) staden = Český Krumlov filmen = Hostel http://www.lonelyplanetimages.com/images/750263?group=718909840 Ändrades Juli 31, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 FAIL! Rätt land men fel stad, dessutom stavade jag fel på filmen!! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Ska jag köra en fråga trotts att Gorocco ännu inte har utsett vem som fick helt rätt på hans frågor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Ska jag köra en fråga trotts att Gorocco ännu inte har utsett vem som fick helt rätt på hans frågor? Han frågade väl aldrig om filmen, det var väl mest en ledtråd, eller?. men, kör du S-N. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Cesky Krumlov kan det kanske vara. Vad det är för film får någon mer ambitiös person googla fram. Det stämmer, det var en punkt och inget frågetecken efter filmen. Kör på wille, du var först SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 (ändrad) Han frågade väl aldrig om filmen, det var väl mest en ledtråd, eller?. men, kör du S-N. Ok, jag kör väl en fråga då i väntan på din fråga wille. På bilden ses en känd möteslokal som även medverkar i en klassisk, stilbildande och fiskosande film med mycket svart humor. Vilken stad? Ändrades Juli 31, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Får bara flika in att både Wille och Siam-Nilsson hade rätt, Cesky Krumlov var rätt svar och ligger i Tjeckien. Filmen som jag tänkte på som inte var en fråga utan mest kuriosa var mycket riktigt skräckfilmen "Hostel", som jag dock inte sett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Ok, jag kör väl en fråga då i väntan på din fråga wille. På bilden ses en känd möteslokal som även medverkar i en klassisk, stilbildande och fiskosande film med mycket svart humor. Vilken stad? Torsk på Tallin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Torsk på Tallin? Rätt film, men vilken stad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Rätt men vilken stad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Rätt film, men vilken stad? Paldiski Estland Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Paldiski Estland Rätt ! Borgmästarens son fortsätter om han vill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Rätt ! Borgmästarens son fortsätter om han vill Ska bara leta upp en bild Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Vad hette den här baren jag står i öppningen till?? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Sportsman's inn eller nåt sånt?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Sportsman's inn eller nåt sånt?? Ikke rätt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 En ledtråd detta var bar nummer 2! Bar nummer 1 finns kvar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Nid bar2 ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 "Guys with hats loves it in nr.2-bar" nånstans i Pattaya. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Nid bar2 Rätt Caveman! Kör på Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Okay,Vart ligger det här? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Okay,Vart ligger det här? Hua Hin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Hua Hin? nope. ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 31, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2011 Okay,Vart ligger det här? Ja den där borde jag allt kunna.... O´smach, Cambodia. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu