HuligArne Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 (ändrad) En Bajensupporter som deppar efter ännu en förlust? Ändrades Juni 11, 2011 av singh@ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 En Bajensupporter som deppar efter ännu en förlust? Fel svar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Fick lite tid över.. Vem kan det här va? Svampen. Ok jag prickade in den, så jag kör vidare. Vart är vi, och i vilken riktning färdas vi i? Årtalet är 1984. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Skulle kunna vara Goda Hoppsudden. Riktningen blir då söderut. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Då gissar jag på Kap Horn och ni åker norrut mot karnevalen i Rio? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Norrut - passerar Portugal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Isbiten bränns, ni andra i fel världsdelar. Tror att vi var på väg till Boston US. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Västerut, Cornwall? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Västerut, Cornwall? /mvh Fel, ett sund mellan två världsdelar och ett hav som vi lämnar och en ocean som vi har framför oss...trodde den kända klippan till höger skulle vara lätt att känna igen. Nu är det öppet mål Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Fel, ett sund mellan två världsdelar och ett hav som vi lämnar och en ocean som vi har framför oss...trodde den kända klippan till höger skulle vara lätt att känna igen. Nu är det öppet mål Gibraltar ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Gibraltar ? Absolut, bollen är din Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 OK Får bli en ganska lätt Vad är detta för en stad (som jag flyger till om drygt 24h !!) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Boston är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Boston är det. Stämmer bra det. Kör vidare ! Kommer en reseberättelse snart från den stundande resan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Oki, var är vi nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Mälaren Linbanan för malmtransport Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 (ändrad) Hjärmaresund. http://www.maelardalen.se/kalklinbanan/karta.php Ändrades Juni 30, 2011 av HuligArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 På sjön mellan kungsör & köping?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Hjärmaresund. http://www.maelardal...banan/karta.php Hjälmaresund ska det vara och inget annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Visst är det Hjälmaresund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 I vilken stad och stadsdel finns detta nybyggda bostadsområde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 (ändrad) Stockholmen/wärtahamnen??? Ändrades Juni 30, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Stockholmen - ja Värtan - nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Hornsberg Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Frihamnen Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu