Farang Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Det är mycket möjligt, jag behöver snart glasögon member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Pnom Phen? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Ser ut som Rangoon men de har väl en ny huvudstad nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Krungthep? "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Visst är det Yangoon ! ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest LadPrao Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Yangon är rätt svar. (Dock ej huvudstad längre, sorry för förvirringen) Farang Kör vidare. mvh LP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Var är bilden tagen på ett ungefär sådär? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 23, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Patong? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Oj, det var väldigt nära, skulle nästan vilja påstå exakt. Hade godkänt Phuket också ;D Kim tar över member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Quote Det var inte lika nära, och Kim har redan svarat rätt Patong beach är det *edit* Citerade Tommy men han hade hunnit ändra vilket jag missade member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 23, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Ok, då vill jag veta i vilken ort jag tagit dessa två filmsnuttar. Och ett tips, dra ned ljudet innan ni trycker på play, det låter förjävligt. Fast det lät förstås än värre i verkligheten där risken för grava hörselskador var uppenbar. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest M150 Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Surin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 23, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Quote Surin? Ja du kan väl knappt hunnit med att titta igenom filmerna innan du skrev svaret. Men rätt har du. Det är nämligen det lokala thaidiscot Speed 3 i den Isaan'ska byhålan Surin på filmerna. M150 fortsätter! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Snabbt svarat M150, jag hann bara se första filmen innan det var kört, i den andra står det Speed3 i neon, sen var det inte så svårt... http://www.google.co...G=Google+Search Till Kim, för förutseende youtube planering! "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest M150 Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest M150 Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Tommy Jag började med att titta på den andra och sen var det som sagt inte så svårt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 23, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Quote[attachment=1] Vart är denna bild tagen? Kan det vara uppfarten till det där stora templet i nordöstra hörnet av provinsen Roi Et? Ser likt ut i alla fall. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest M150 Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Tyvärr inte Kim. Det är i närheten av en större turistort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Uppfarten till apberget i Hua-Hin ? ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest M150 Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Inte Hua-Hin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest M150 Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest M150 Inlagd Augusti 24, 2008 Dela Inlagd Augusti 24, 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 24, 2008 Dela Inlagd Augusti 24, 2008 Fina avatarer du postar Em Roihasip member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Augusti 25, 2008 Dela Inlagd Augusti 25, 2008 Cha am Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu